Важко перестати повертатись до минулого і злитись.
Доброго дня. Влітку у відносинах почались проблеми. Батько на війні, важко було справлятись психічно зі всім і це відбивалось на відносинах.Хлопець не вмів/не знав як себе поводити,щоб злагодити мій стан і почав віддалятись.Закінчилось всі тим,що розійшлись, появилась інша дівчина з якою спілкування ніби переростало в щось більше коли ми ще були разом (зрад не було,тільки спілкування).Я важко це переживала, була допомога і психолога і підтримка фармакологічна з психіатром. Минув час,хлопець почав повертатись в моє життя.(Від розставання минуло 2 місяці). Сказав,що сам ходив до психолога, зрозумів що зробив велику помилку і проблема була не у відносинах,а у ньому - бо закрився від мене,не знав як реагувати і думав що це просто кінець відносинам прийшов. Що ця ситуація дала йому зрозуміти, що я 'саме та', ні з ким іншим він нічого не бачить і не хоче. Я поступово, спостерігаючи за ним і за своїми відчуттями впустила його. Все було добре, поки не закінчила фармакогогічне лікування і не прочитала їх стару переписку (минуло 2 місяці як вони не спілкуються). Не знаю,чи це пов'язано. Але зараз кожна дрібниця, яка нагадує мені про неї вводить мене просто в страшну злість. Що вона сідала на моє місце в машині, приходила до нього на квартиру (я після цього зайти туди навіть не можу), що вони працюють в одній фірмі і пересікаються,і так далі. Тобто все,абсолютно що стосується її. Хоча інтиму між ними не було. Якби був - я б певно і не змогла вибачити і впустити назад. Він ображається, що я не пораділа з ним продовженню його контракту на роботі - відомо по якій причині - бо вона там працює. І мене просто бридить від цього. Він то змінив своє відношення до мене, видно і відчувається, що він дуже старається все виправити і писати історію з чистого аркушу по-іншому, краще. Але я не знаю як мені справитись з цією злістю і відразою про кожну таку дрібницю.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Людмила Александровна Павлова
Алина, доброго дня! Ви відчуваєте злість і відразу до хлопця, коли думаєте про іншу дівчину, з якою у хлопця буди відносини у той період часу, коли ви розійшлись. І це правда ваші почуття, вони справжні, справді ваші. Скажіть, будь ласка, чого ви хочете від ваших теперішніх відносин з хлопцем? Навіщо він вам потрібен? Що є у тій дівчині такого, чого немає в вас?
Справа в тому, що ніхто з людей не може змінити минуле. Але ми можемо змінити відношення до минулого. І це велика внутрішня робота, пов‘язана з переглядом своїх опор, цілей, цінностей, бажань і сподівань. Ви пишите, що була допомога психолога і психіатра. Чи можете ви звернутися до вашого психолога за допомогою зараз?
З повагою, Олена Мороз (психолог, Гештальт-терапевт)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 330694 для Елена Владимировна Мороз
Потрібен. бо є кохання, є зараз підтримка, є тепер те, чого мені раніше з ним не вистачало.
Це мені дає опору, що він справді зрозумів свої помилки. І мені зараз добре з ним.
Я хочу з ним будувати майбутнє, так як і він зі мною. Але мені заважає ця злість. Це не є на постійній основі. Коли мені щось про неї нагадає, це ніби включає щось в мені негативне і починає їсти зсередини.
По його словам, тоді і тільки тоді з нею було те спілкування,якого йому не вистачало зі мною в важкий період.
Коли він зрозумів, що вона зовсіи не та і не те чого йому треба - почав діяти і старатись виправити все з допомогою свого психолога.
Нажаль у мене зараз немає можливості звернутись до свого психолога, так як вона за кордоном і повернеться не скоро.
Боюсь, що психіатр просто поверне мене на фармакологічне лікування, а я цього не хочу, не вважаю що це мені потрібно зараз.
Намагаюсь просто зрозуміти,як мені змінити своє відношення до цього минулого..
психолог онлайн
Вы видите белое и не видите черное. Девушка здесь вообще не при чем. Вы злитесь на парня за его предательство. По каким-то причинам не даете себе права это признать и выразить боль, горе, обиду, гнев. Позвольте себе осознать это и вам станет легче.
психолог онлайн
Якщо немає можливості звернутись до свого психолога, виберіть іншого. Як офлайн, так і онлайн може бути.
Справа в тому, що напрямків роботи допомоги вам може бути декілька. Ось гіпотези: адаптація до життя у період війни, відносини з мамою, жіноча ідентичність, внутрішній конфлік та ін. Всі гіпотези треба перевіряти в бесіді з вами і шукати, що саме на дає вам можливості жити сьогоденням і відпустити минуле.
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
цитата:
бо є кохання, є зараз підтримка, є тепер те, чого мені раніше з ним не вистачало.
Це мені дає опору, що він справді зрозумів свої помилки.
Тоді як ви повертаєтеся у минуле? З яких почуттів? Що для вас там не закрите?
психолог онлайн
Аліно, доброго ранку!
цитата:
Він то змінив своє відношення до мене, видно і відчувається, що він дуже старається все виправити і писати історію з чистого аркушу по-іншому, краще. Але я не знаю як мені справитись з цією злістю і відразою про кожну таку дрібницю.
Здається, через злість і відразу намагається реалізуватись певна Ваша потреба. Яка - треба досліджувати, спілкуючись з Вами. Ясно одне - для чогось важливого, ціннісного і не завершеного ця злість виникає і дошкуляє Вам...
Припустимо, що злісті і відрази немає. Що відбувалось би з Вами?
А коли вони охоплюють Вас, то як Ви себе поводите з хлопцем?
На кого спрямовуєте злість: на хлопця, на ту дівчину, на себе?
Які наслідки потім спостерігаєте?
цитата:
Минув час,хлопець почав повертатись в моє життя.(Від розставання минуло 2 місяці).
Важливо також з'ясувати, як відбувалось його поврнення. Які слова були сказані і які почуття виражені? Чи насправді Ви вважаєте його поведінку лише помилкою чи чимось більш вагомим?