Повернення до колишнього
Доброго дня усім. Коротка довідка - розлучена, живу з батьками, паралізованою бабусею і сином 2,5роки. Рік назад познайомилась з хлопцем, на 3 роки старший, теж розлучений, мав 3 дітей, але колишня дружина не дозволяла з ними бачитися. Зустрічались орієнтовно 5 місяців, ніби все всіх влаштовувало, він познайомився з моїми батьками, якоїсь такої романтики у відносинах не було, букетів подарунків не дарував, але просто було комфортно у стосунках. Через 5 місяців почав пропадати, рідко списуватися і зізвонюватися, причини не пояснював. Врешті допиталася - у мами були пухлини численні, працював на двух роботах, збирав гроші на лікування. Потім взагалі зник, і з усіх соцмереж, і так. Я за цей час завела нові стосунки - чоловік на 8 років старше, не був одружений і бездітний. От ніби все влаштовувало, але якийсь черв'ячок гриз, не подобались певні фрази, відповіді на деякі питання . Зараз його другий місяць як призвали, бачимось раз на 2 тижні, і то півгодини. Останній тиждень якесь дивне спілкування, малий порвав гірлянду ''то треба, щоб його трошки током стукнуло, щоб запам'ятав'', почали говорити за сон дитини ''треба експериментувати, вкладати раніше чи пізніше, щоб був час для нас'', за стосунки ''в мене давно не було стосунків, ти мене підштовхуй і направляй''. Ну і до цього були такі моменти, що не подобались. Дуже хвалився , що ж інші хлопці мені нічого не скидали і не дарували, а він же краще їх, він мені гроші кидає. І тут на горизонті з'являється ''пропажа''. Виявилося, що в той же час, як вирішив питання з мамою і пропав пішов добровольцем на передню лінію, там серйозно поранило, і після госпіталів волонтерить, машини ганяє. Питаю, чому тоді просто не сказав зразу, що такі плани маєш ''боявся, що не зрозумієш, я думав так буде краще, так треба було''. Питаю на рахунок планів на мене, на майбутнє ''на майбутнє не знаю, аби війна закінчилася, але я наш парний браслет не знімаю ніколи''. Є моменти, що не подобаються категорично (випивка, куріння), але навіть у спілкуванні відчуваю себе комфортніше, ніж у теперішніх відносинах. І не знаю, як бути і розібратися з усім цим. Чи варто повертатися до минулих стосунків, чи взагалі ні до кого з них не йти. Поточні стосунки, я так відчуваю, при такій тенденції просто закінчаться нічим. Прошу допомогти розібратися і визначитися.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Германа, добрый день! Очевидно у Вас, как у женщины, претензии и к первому, и ко второму. Первый ненадежен. Несмотря на слова и обстоятельства, он пропал на длительный срок, пьет, курит, т.е. зависимый. Вряд ли это изменится. Второй, судя по тому, что Вы пишете, садист и абьюзер. Это со временем будет усиливаться. Хорошо бы посидеть и составить себе список качеств мужа, который бы соответствовал Вашим потребностям. Потратьте несколько вечеров на этот список. Напишите 50 пунктов, каким он должен быть и 30 пунктов, каким не может. И вот этот второй список - недопустимое для Вас поведение мужчины, Вы не должны принимать и допускать никогда. Потом посмотрите на все свои предыдущие отношения и соотнесите со списками. Работа займет в целом где-то неделю. Но Ваши смутные ощущения станут явными мыслями. Вы эту зону невнятного структурируете для себя.
психолог онлайн
Доброго ранку, Germana!
цитата:
І не знаю, як бути і розібратися з усім цим. Чи варто повертатися до минулих стосунків, чи взагалі ні до кого з них не йти.
Мені здається, що на даний час відповідь криється у Вашому ж реченні - великі сумніви щодо обох чоловіків. І якщо такі сумніви є, то, напевно, не варто, принаймні, поспішати. Перший зникає, з Вами не ділиться планами, все вирішує сам. І заміж не кличе. То що тепер Вам себе йому нав'язувати?!
Другий на війні. Йому, безперечно, важко, ризики надвеликі. Проте Вас не це засмучує, а деякі його погляди і висловлювання. І це ще Ви не жили разом і не відчули в усій красі як переваги, так і вади його характеру.
Тому варто слухати себе. Усвідомлювати свої почуття і обирати себе(!)