Як допомогти собі?
Доброго вечора.
Я маю зайву вагу, якої мені б дуже хотілось позбавитися, але я ніяк не можу себе змусити. В дитинстві я завжди була пухкенька, але в підлітковому віці взялась за себе, і мала нормальну вагу. Але потім я почала дуже багато їсти, ніби в мене ту їжу відберуть і я вернула ті 10 кілограм, а згодом і ще 10. Я почала соромитися себе, батьки мені всякий раз нагадували про мою вагу і це взагалі мало не до сліз доводило.
Я соромлюся виходити кудись, хоча мені і хочеться. Часто переїдаю, не знаю чому, але в мене ніби завдання «Потрібно з’їсти» а коли звикаю до цього то тоді їм від нудьги. Як мені впоратися з цим і почати харчуватися нормально?
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Чтобы питаться нормально, надо жить в нормальной обстановке. Вы явно решаете какие-то психические, личностные, социальные проблемы с помощью еды. А родители Вас третируют, решая какие-то свои психические, личностные проблемы под девизом "мы добра тебе желаем". Это называется "абьюз". Критика (вербальная агрессия) вообще недопустима ни в каком варианте, особенно в отношении девушки. Это как будто у Вас нет права на жизнь. Нет права быть такой, какая Вы есть. Нет права быть собой. Сначала загнали в угол, где Вы вынуждены защищаться от жизни, теперь критикуют способ, которым Вы это делаете. Подумайте над этим.
психолог онлайн
цитата:
Я маю зайву вагу, якої мені б дуже хотілось позбавитися, але я ніяк не можу себе змусити.
Якщо хочеш досягти того чого дійсно хочеш, то потрібно робити іноді і то, чого не хочеш.
Це називається -само-дисципліна!
Подумайте ЧОГО ви найбільше хочете?
А соромитися себе і боятися життя не варто!
Ви ж хочете бути красиою, любимою, люблячою?
А як це можна досягнути сидячи в дома?
Так що к чорту все, берись і роби!