Бісить дитина
Маю проблему з тим, що не справляюсь з дитиною, мені було тяжко з нею морально з самого народження, так як я не була готова до всіх тягот материнства, чоловік обіцяв, що буде сидіти з дитиною напополам з бабусею, а я піду далі працювати. Замість цього на роботу я ходила за перший рік місяці три, весь інший час сиділа моя мама, яку довелось просто зірвати з її роботи, або я сама, так як був карантин через ковід. Плюс дитина була на ГВ до 2.10, спочатку це нічні зціджування, лактостази, коліки, висіння на грудях по півночі, дитина спала зі мною весь цей час, я не висипалась взагалі. По хатнім справам мені ніхто не допомагає, іноді чоловік може якусь дрібницю зробити, типу посуд помити, чи картоплі почистити. В два роки почала відлучати дитину, на той момент вона мене вже доводила до ручки з істериками через ГВ. Почалась війна, відлучення відклалось на потім, новини, ракети, бомби, стресс, страх, відсутність грошей додали масла в вогонь. Я почала задумаватись як би було добре, якщо б мене не було, я просто зникла. Далі я в деталях уявила собі ідеальну картину самогубства, де це має бути, в який час доби, від чого. Ця картина стала приходити в голову все частіше. Далі з'вились приступи якогось некотрольованого плачу, просто сидиш і плачеш, а чого навіть собі пояснити не можеш. Почала дуже часто зриватись на дитину по ділу і без діла, ці крики перейшли в образи, після цього ненавиджу себе кожен раз все більше. Сама дитина бісить настільки сильно, що не витримую навіть її присутності в одній кімнаті, голос, дотики викликають тільки роздратування. Зараз їй майже три, істерики по 10 раз на день через якусь фігню, по типу не в тій тарілці подала їсти. Зараз вже дійшо до того, що сиділа вдягала її і просто ридала. Чоловік зараз працює, я працюю вдома, в садочок прилетіла ракета, відкриється дай Бог через рік і від думки, що попереду зараз тільки ТАКІ дні не хочеться прокидатись взагалі.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрый вечер!
цитата:
Маю проблему з тим, що не справляюсь з дитиною, мені було тяжко з нею морально з самого народження, так як я не була готова до всіх тягот материнства, чоловік обіцяв, що буде сидіти з дитиною напополам з бабусею, а я піду далі працювати.
Так часто бывает, что с рождением ребенка мама может не выдерживать, потому что это забирает много ее физических и психических сил и она может нуждаться в помощи близких. Вы говорите, что эта проблема была еще с самого рождения и Вы не были готовы к ребенку. Часто в момент появления ребенка женщина может регрессировать и своей психикой проживать какие-то свои детские переживания. Я бы Вам рекомендовала обратиться к специалисту за терапией и, при возможности проконсультироваться с врачом психиатром по поводу своих суицидальных мыслей. Врач оценит Ваше состояние и при необходимости может назначить медикаментозную поддержку. Медикаменты снимают симптом на какое-то время, поэтому важно работать параллельно с терапевтом. Скажите, какие у Вас отношения с родителями и Вашим мужем? Что Вы знаете про свое раннее детство?
психолог онлайн
У Вас серьезные проблемы и помощь нужна срочно. Помощь комплексная: и реальная и психотерапевтическая. У Вас есть масса возможностей получить эту помощь, но Вы их не видите.
психолог онлайн
Добрий день. Ви домовлялися з чоловіком, що будете разом виховиховувати, вийшло не так.
Домовленості порушені, ви втомилися, вам потрібна допомога.
Виберіть, будь ласка, собі психолога - вас це має підтримати.
психолог онлайн
цитата:
Маю проблему
Вам надо обратиться, в первую очередь, к врачу.
Потому что Вы описываете симптомы клинической депрессии.
Лучшим вариантом будет посещение психиатра, но можно обратиться и к неврологу.
Дополнительно необходимо будет проходить психотерапию с психологом.
Но если материальное положение не позволяет сейчас это сделать, следовательно Вы это отложите на потом. Потому что бесплатно Вы сможете найти только разовые консультации, а Вам нужна длительная работа.
психолог онлайн
Доброго дня, ваша проблема накопичувалась довго і зараз містить багато чого: образа на чоловіка, власна перевтома та емоційне виснаження, вікова криза дитини, яку важко витримувати в такому стані, загальний фон виснаження війною...
Найкращим варіантом було б почати індівідуаільну роботу з психологом. Проте дещо для себе ви можете почати робити вже зараз, з цього дня:
1) почніть задавати собі 2 простих питання кілька разів на день. Як я себе почуваю зараз? Як я можу зараз попіклуватися про себе? Та виконувати те, що прийшло на думку у відповідь на друге з них.
2) обов'язково плануйте на початку кожного нового дня маленькі миті відпочинку для себе: чашку теплого напою насамоті, послухати 1 улюблену пісню, полежати 10-15 хвилин і т.д. Все це має стати невід'ємною частиною щоденних справ не коли буде час, а обов'язково, як важлива справа.
3) обговоріть з чоловіком питання няні для вашої дитини, щоб ви могли відновлювати власні сили. Він же бачить ваш стан зараз і навряд чи йому він також подобається. Вам вкрай потрібна дрпомога і її треба організувати.
4) зараз будь-яке психологічне розвантаження піде вам на користь і дасть можливість рухатися у бік підтримки себе далі. Тож не обходьте стороною навіть разові консультації психологів, які надають таку допомогу. До речі, є імовірність скористатися подібною у Центрах соціальних служб.
Бережіть себе. Піклуйтеся про себе. Цим ви допоможете не тільки собі, а й своїй родині і дитині.