Проблеми с стосунками с батьками
Я ніколи не відчувала що. Я комусь потрібна мені важко від тата я не чуда що він любить мене мама с татом розійшлись коли мені було 4 десь роки мама завжди говорила про тата що від поганий але я почала жити з бабусею та дідусем і мені розповіли як все було на самому ділі від мами я до сих пір не відчуваю що я потрібна їй тому що на даними момент вона встановлює своє особисте життя в мене є сестра і нас завжди мою сестру любили більше ніж мене тому що якщо щось буде боліти у моєї сестри швидко підуть в лікарню коли в мене з якісь жалоби мені кажуть та в мене теж там болить то і то мені не приємно і в моеї сестри інша фамілія ніж в мене і інша бабуся мені говорила в очі що вона мене не любить бо в мене інша фамілія але зараз не про це на даний момент я відчуваю себе не дуже добре мені хочеться постійно плакати що моя мама не цікавиться як моє здоров’я не звонить мені це прикро та не приємно хоч мені 13 років але я вже багато чого пережила я справлялась зі своїми проблемами сама але зараз сама я не можу я не знаю коли я на самоті мені важно я внуруюсь в себе і мені стає прикро але коли я с кимось то все нормально не знаю важко мені тому я звертаюся сюди
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Татьяна Штапова
Так, це важко. І боляче.
Але іноді так навіть краще. Бо батьки менше втручаються у Ваше життя і менше Вас психологічно травмують.
Звучить дивно, але це правда.
І ДУЖЕ важливо Вам розуміти і пам'ятати одне: це все трапилося з Вами не тому, що Ви якась неправильна або погана (так часто хибно вважають діти у подібних до Вашої сімейних ситуаціях), а для того щоб Ви стали сильнішою та мудрішою і не повторювали помилок своїх батьків.
психолог онлайн
цитата:
ПРОБЛЕМИ
Вам нужна помощь психолога.
Для этого Вам надо попросить маму, чтобы она нашла и оплатила услуги специалиста. Потому что психологи могут консультировать Вас только с ее согласия, из-за того что Вам нет 18 лет.