Відносини
Розійшлись з хлопцем перед Новим роком, у відносинах були 7 років. Сказав,що не любить,нічого не пояснивши, не спілкувались днів 5,потім почали спілкуватись, сказав,що любить ,але ще не нагулявся. Кожного дня дзвоне,пише,цікавиться як справи ,спілкуємося так як нічого не бувало,але ми не разом. Говорили на цю тему,сказав,що хоче гуляти,що йому потрібен час.Пропонував зійтись,але я не розумію навіщо. Коли запитую чи любить він мене, то каже незнаю ,то люблю. Незнаю як бути в цій ситуації.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Добрий день, Ann!
Скажіть, будь ласка, а які у Вас почуття до цього хлопця?
Якими були ваші стосунки з ним упродовж цих 7 років?
Доповнення від автора
Люблю його. Стосунки були чудові, так як і всі сварилися,але за всі роки жодного разу не розходилися.
Він завжди оточував мене турботою , завжди були підтримкою один для одного.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332554 для Нина Ивановна Уэнэм
Тому для мене це і було несподіванкою,бо все було добре.
психолог онлайн
Тоді виходить, що він був не зовсїм відвертим і відкритим з вами і Ви його не до кінця знали, оскільки його поведінка стала абсолютною несподіванкою для Вас.
Тепер, пїсля всього, які у Вас припущення, що сталося з Вашим хлопцем?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332557 для Нина Ивановна Уэнэм
Він сказав,що заплутався.Що не нагулявся.
Я навіть не знаю,чому така поведінка.
Якби було байдуже ,не було б дзвінків і смс ....
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Нина Ивановна Уэнэм
Вітаю!
цитата:
Сказав,що не любить,нічого не пояснивши, не спілкувались днів 5,потім почали спілкуватись, сказав,що любить ,але ще не нагулявся.
Схоже, Ваш хлопець сам не розуміє чи любить він Вас? Як Вам перспектива життя з такою людиною?
цитата:
Говорили на цю тему,сказав,що хоче гуляти,що йому потрібен час.
Цікаво, а чому він тоді був із Вами 7 років у стосунках, якщо хотів гуляти?
цитата:
Пропонував зійтись,але я не розумію навіщо. Коли запитую чи любить він мене, то каже незнаю ,то люблю. Незнаю як бути в цій ситуації.
Як Ви уявляєте собі життя з людиною, яка не знає, що відчуває до Вас і чого хоче від життя?
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
цитата:
Сказав,що не любить,нічого не пояснивши, не спілкувались днів 5,потім почали спілкуватись, сказав,що любить ,але ще не нагулявся. Кожного дня дзвоне,пише,цікавиться як справи ,спілкуємося так як нічого не бувало,але ми не разом. Говорили на цю тему,сказав,що хоче гуляти,що йому потрібен час.Пропонував зійтись,але я не розумію навіщо. Коли запитую чи любить він мене, то каже незнаю ,то люблю.
Якщо людина каже "не знаю", то це не про любов, а про її дефіцит або про її повну відсутність.
Хлопець і сам не знає, і ще Вас заплутує. Ще є певні проблеми з комунікацією в стосунках, не все проговорюється, дещо замовчується. І це не є гарно. Коли формально, ззовні ніби все гаразд, а всередині як кажуть "біси крутять", то й до зради недалеко.
психолог онлайн
Добрий вечір. Дозвольте поцікавитись, чи це перший у вас хлопець. Чи був ще досвід відносин окрім нього?
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Доброго вечора, Ann!
цитата:
Незнаю як бути в цій ситуації
Спочатку звернути увагу на власні почуття. І окрім
цитата:
Люблю його.
, також поміти щось важливе. Наприклад, те, що спричинено
цитата:
Сказав,що не любить,нічого не пояснивши
І ще ось цим
цитата:
сказав,що заплутався.Що не нагулявся.
То які почуття виникли? Чи можна від них відмахнутись?
цитата:
Кожного дня дзвоне,пише,цікавиться як справи ,спілкуємося так як нічого не бувало,але ми не разом.
Мабуть, йому самому ніяково від того, як повівся з Вами.
цитата:
Коли запитую чи любить він мене, то каже незнаю ,то люблю
В його відповідях одне суперечить другому. А Вам цей ребус розгадувати. І знову пропоную звернутись до власних почуттів. Чи любить він Вас, можете усвідомити, спираючись на відчуття в своєму тілі, що від хлопця виходить - чи тепло, чи холод... А питати напряму не завжди доречно, бо слова можуть заплутувати або маскувати правду.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332583 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Я відчуваю,що почуття є. І з першого дня спілкування після розтавання це відчуваю...
Але не знаю,як поводити себе в цій ситуації.
Чи дати час чи відпустити,хоча для мене це складно,адже 7 років разом...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332562 для Валентина Віталіївна Гриценко
виходить,мої почуття сильніше всього цього.
Як бути? Як відпустити після скількох років разом?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332580 для Олена Миколаївна Рижа
Перший досвід
психолог онлайн
цитата:
виходить,мої почуття сильніше всього цього.
Цікаво, як Ви можете назвати це почуття?
цитата:
Як бути? Як відпустити після скількох років разом?
А як розвивалися ваші стосунки протягом цих років? Як давно хлопець почав сумніватися в тому, що любить Вас і заявляти про те, що ще не нагулявся?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332587 для Валентина Віталіївна Гриценко
3 тижні тому, нічого не пояснивши ,розірвав стосунки
психолог онлайн
Если бы Ваш молодой человек хотел расстаться с Вами, тот он не вел бы себя так, как Вы пишете -
цитата:
Кожного дня дзвоне, пише, цікавиться як справи, спілкуємося так як нічого не бувало... Пропонував зійтись... то каже не знаю, то люблю.
И если у Вас тоже
цитата:
почуття є
то по какой причине Вы не рассматриваете вариант
цитата:
зійтись
с ним?
Семья - это система. Если Вы начнете вести себя с ним по-другому, то и он будет меняться.
Поэтому у Вас есть возможность повлиять на его изменения и построить те отношения, которые Вы хотите.
Правда, для этого у Вас должна присутствовать сильная мотивация быть с ним. Потому что Вам придется тратить свое время, энергию и деньги на индивидуальную психотерапию, которая и поможет Вам осуществить желаемое.
психолог онлайн
Нина Ивановна Уэнэм
цитата:
3 тижні тому, нічого не пояснивши ,розірвав стосунки
Ймовірність того, що в подальшому він вчинить так само, тобто розірве стосунки, нічого не пояснивши, набагато вища, ніж якби цього не було.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332612 для Светлана Владимировна Киселевская
Якщо він не нагулявся,то як будуть ці відносини?
Доповнення від автора
Як ви вважаєте,потрібно продовжувати спілкування?
психолог онлайн
цитата:
Якщо він не нагулявся,то як будуть ці відносини?
Если Вы начнете вести себя с ним по-другому, то не факт, что он вообще будет хотеть гулять.
А те отношения, которые были, его чем-то не устраивали. Поэтому он и придумал отговорку про
цитата:
не нагулявся
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332624 для Светлана Владимировна Киселевская
Дякую,я Вас зрозуміла
психолог онлайн
цитата:
Якщо він не нагулявся,то як будуть ці відносини?
Як і написав вище: з постійними внутрішнім конфліктом, болем та стражданнями, брехнею - через жалість і небажання робити іншому боляче та вірогідними зрадами.
Але жити в ілюзіях нікому не заборониш, особливо коли хтось (навіть з психологів) дає тобі хибну надію.
І якщо щоб щось зрозуміти треба гарно обпектися - то так воно і буде...
психолог онлайн
цитата:
Та чи варто триматись за те, чого нема?
Ви спитали, потрібно продовжувати спілкування?
Повірте, я не маю права замість Вас вирішувати Вашу долю. Проте раджу замислитись ось над чим - якщо продовжувати стосунки, то заради чого? Можливо, з надією на щось добре і справжнє. Можливо, підгодовуючи свою мазохістичну частку особистості? Можливо, задля того, аби ще більше упевнитись - настав час перегорнути сторінку стосунків, які зійшли на нівець?..
Отже, потрібно відчути власну відповідь. І згідно неї діяти.