Особисті границі у відносинах
Скажіть,будь ласка,як потрібно вистрояти особисті границі ,щоб вони були комфортні для обох? Щоб була свобода у обох і при цьому хотілося повертатися до партнера і не було ревності та недорозуміння? Як правильно вчинити?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
цитата:
Щоб була свобода у обох і при цьому хотілося повертатися до партнера і не було ревності та недорозуміння?
А кто из вас не дает свободы и ревнует?
Вы или Ваш партнер?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332627 для Светлана Владимировна Киселевская
Мабуть,більше я
психолог онлайн
Ці питання на кшалт "Як бути щасливою та коханою?" або "Як навчитися керувати літаком за інструкцією?"
Задля пошуків ВЛАСНИХ та ІНДИВІДУАЛЬНИХ відповідей на ці питання потрібна особиста робота з психологом. Існують для цього спеціальні техніки, які самотужки не провести.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня. Дякую за це питання, насамперед тому, що й сама, проходжу терапію кордонів, бо вважаю, що фахівець теж має розвиватися. На мою думку, для того, щоб вибудувати свої кордони, розуміти і відчувати межі іншого, потрібно добре розуміти і відчувати себе. Спокійно говорити про те, що підходить саме Вам і спокійно слухати та приймати, що каже партнер. Скажімо так, правильних чи неправильних стосунків не буває. Бувають ті, які підходять партнерам із певних причин, які іноді навіть не усвідомлюються, а бувають не підходять.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день, Анна!
цитата:
Наши границы обычно формируются в нашем детстве во взаимоотношениях с родителями и, если Ваши границы в детстве нарушались, то Вы можете потом невольно делать тоже самой. Чтобы с этим разобраться, то лучше обратиться индивидуально к специалисту за терапий. Какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Ann, доброго часу доби!
Дуже важливе питання. І, як я розумію, Ваш партнер саме ініціював це питання?
А через що Ви намагаєтесь його контролючати? Які причини?
цитата:
як потрібно вистрояти особисті границі ,щоб вони були комфортні для обох?
Схема, насправді, проста. Спочатку зясувати особисті кордони - які вони у мене є. І це робить кожен.
По-друге, через що це питання взагалі піднялося? (тобто хтось в парі почав відчувати контроль, обмеження, тиск... то це питання до контролера - що з ним відбувається та з якої\яких причин він "стискає обійми"?)
По-третє, той, у кого це проявляється працює із фахівцем (психологом або психотерапевтом).
І вже в процесі роботи - четверте - в діалозі пара домовляється що\як\де\чому\коли і скільки...
Раджу обрати фахівця та попрацювати з психологом.
психолог онлайн
Доброго вечора, Ann!
цитата:
Дійсно, питання вельми розлоге. Припустимо, Ви кордони збудували і вони доволі прийнятні в загальному розумінні. Там є все - повага до себе, адекватні цінності і принципи, реалістичне бачення стосунків. А партнер, наприклад, вважає вірність питанням смаку. То про який комфорт може йти мова?
цитата:
Здебільшого це не про особистісні кордони. Для мене це про справжні почуття. Взаємні почуття любові и прагнення бути разом. До речі, що скажете з цього приводу? Чи відчуваєте взаємність почуттів? В чому саме спостерігаєте відмінності між своїм баченням здорових стосунків і баченням партнера?
психолог онлайн
цитата:
Мабуть,більше я
За ревностью скрываются Ваши страхи, в частности, страх потери.
И где страхи, там всегда присутствует контроль, который ведет к нарушению границ и не позволяет чувствовать себя свободным (а также не дает свободу другим).
цитата:
Поэтому Вам надо будет убирать страхи и развивать уверенность. После этого Вы сможете автоматически выстраивать свои границы, так как будете уметь отстаивать себя и свои интересы.
Вероятно, Вашему партнеру придется пройти аналогичный путь. И после этого Вы сможете договариваться с ним на равных, как полноценные партнеры.