Я у відносинах але маю симпатію до інших хлопців.
Доброго дня, хочу звернутись за допомогою. Знаходжусь у відносинах 4 місяці, разом живемо, але я не контрольовано відчуваю симпатію до хлопців з свого оточення, я хочу вийти з наявних відносин так як не відчуваю фізичного задоволення з своїм хлопцем але боюсь що пожалію якщо розійдусь з ним, так як в нас дуже багато спільних тем та інтересів, я свого хлопця відчуваю як друга/брата але не свою половинку.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго дня. А чого саме Ви б хотіли?
Як відчувається симпатія до інших хлопців, про яку Ви говорите? Як переживається?
"Не відчуваю фізичного задоволення" - це про що саме? Секс, тактильні контакти, збудження чи щось інше? Можливе все одразу?
І що стало керівним у Вашому рішенні ці стосунки прийняти?
Якщо Ви точно вловлюєте, що почуття тільки дружні - це важливий привід задуматись навіщо тоді Вам стосунки?
"Боюсь що пожалію" - в чому саме буде жаль? За чим саме?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332682 для Яна Дмитриевна Кузик
Симпатія проявляється неймовірною тягою на данний момент до мало знайомого друга.
Не відчуваю фізичного задоволення в плані що мій хлопець не цікавить мене в інтимному та романтичному плані.
Коли ми почали зустрічатись керівним рішенням було те що мій хлопець дуже спокійний та постійний, комфортна людина і я думала що це мені потрібно але виявилось що це не так.
Я повністю вважаю що наші стосунки як дружні, пожаліти я боюсь про те що втрачу підтримку постійну людину та комфорт, знову залишусь одна.
психолог онлайн
Дякую, бачу Ваші переживання. Також мушу сказати, що починаючи і підтримуючи стосунки раціональною користю від них - Ви невідмовно стикатиметесь із незадоволенням і надалі.
Іноді, те що Ви переживаєте буває в наслідок спокійних та стабільних взаємовідносин, що видаються нудними і тому з*являється тяга та емоційний і сексуальний голод. Особливо, якщо попередні стосунки були дуже яскравими або проблемними.
В даному випадку, допомогти Вам якось впоратись із ставленням до хлопця - неможливо. Можливо почуття і з*являться, але викликати їх неможна.
Тому Вам важливо в першу чергу для себе і з поваги до друга, вирішити - чи можна так далі продовжувати? Як Вам обмежувати себе несправжніми стосунками і як буде йому, адже коли тебе не люблять - це важко ігнорувати.
Також рекомендую Вам звернути увагу на тему самотності. Ви сказали що боїтесь знову алишитись самою.
В чому тут страх який у Вас виникає? Наскільки самою боїтесь залишитись? Без кого? І як Ви переживали такий досвід раніше?
Ви маєте насправді декілька варіантів дії, більше ніж видається, просто важливо їх відкрити для себе та прийняти рішення. Визначити, що цінне в кожному із варіантів Ви отримуєте а від чого доведеться відмовитись
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332684 для Яна Дмитриевна Кузик
Дякую вам за відповідь, я не можу прийняти сама рішення я дуже хотіла що б мені дали відповідь, і ви мені її дали.
Приблизно рік тому я розійшлась з хлопцем з яким була в відносинах 2 роки, після роспаду відносин в мене було багато не важливих різних звязків без сенсу, вони закривали мою самотність, ближче до літа я була абсолютно одна без друзів тільки було декілька знайомих для спілкування, після цього періоду знову наступила самотність, було дуже важко самій, я навіть не могла з кимось нормально поговорити і тоді з‘явився мій хлопець з яким ця самотність зникла, тому я саме боюсь після розриву цих відносин впасти в той самий стан в який я більше всього в житті не хочу повертатись
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332684 для Яна Дмитриевна Кузик
Додам до попереднього повідомлення те що я час від часу впадаю в стан апатії і цей стан тримається довший чим хороший стан «маніакальний» коли хочеться все робити та є на все сили але нажаль він дуже швидко проходить тому в мене стан апатії практично постійно, я все що роблю це копаюсь в собі та не можу знайти відповідей, корю себе за вчинки, жалію за те що зробила і за те що не зробила, я навіть уявлення не маю як вийти з цього так як це вже як мінімум 3-4 роки
психолог онлайн
Рада, що була корисна Вам хоча б трохи. І співчуваю, що Вам доводиться переживати такі стани, вони дійсно складні, тим паче коли перебуваєте на самоті. Але той, хто може з цим впоратись саме, і так чи інакше, Ви з цим справлялись, тими способами які були доступні. Але враховуючи Ваше останнє повідомлення, ресурси які Вам так потрібні, закінчуються і тому допомога і підтримка необхідні. Але саме для того, щоб сформувати нові способи справляння з самотністю, перебування на одинці з собою, і покращення стану загалом. І тому робота з психологом може стати для Вас тим місцем, де сили відновляться, стати опорою і можливістю для покращення та пошуку нових шляхів. Рекомендувала б Вам, подумати та потурбуватись про себе саме таким чином
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332688 для Яна Дмитриевна Кузик
Як саме мені це зробити? Порвати з хлопцем ближчим часом та проводити бесіди з психологом? Якщо так як буде краще-онлайн чи офлайн в житті?
психолог онлайн
Краще так, як відчуваєте. Чи закінчувати стосунки зараз вирішувати Вам, але краще щоб це було виважене ріщення, співвднесене з собою, щоб Ви були готові до того, як це буде.
З приводу роботи з психологом - формат може бути будь-який, як ви це уявляєте, як Вам дозволяють можливості та бажання. Ефективність від цього не залежить. Але сама робота стане для Вас першим кроком в налагоджені стосунків із собою і тим, які Ви стосунки хочете побудувати з життям взагалі.
Успіху Вам в кожному з починань)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332690 для Яна Дмитриевна Кузик
Дякую за відповідь!
психолог онлайн
цитата:
я свого хлопця відчуваю як друга/брата але не свою половинку
Отношения обычно строятся на любви.
Любовь - это симпатия, уважение и сексуальное влечение.
Если Ваш парень не интересует Вас
цитата:
в інтимному плані
то зачем тогда нужны эти отношения?
цитата:
проводити бесіди з психологом?
Если Вы примете решение и сможете расстаться с парнем, то зачем Вам тогда нужен будет психолог? О чем Вы собираетесь беседовать, если для работы со специалистом нужен запрос?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332692 для Светлана Владимировна Киселевская
Доброго дня, дякую за вашу відповідь.
Я рахую що мені потрібна допомога психолога так як я багато років зіткаюсь з апатією, особливо тоді коли я самотня.
психолог онлайн
цитата:
я багато років зіткаюсь з апатією
Прежде чем работать с психологом, надо разобраться с тем, что вызывает Вашу апатию.
Потому что причины могут быть физиологические. Начиная, например, с низкого гемоглобина и проблем с щитовидной железой и заканчивая депрессией.
Вы были у врачей?
Что говорят специалисты?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332695 для Светлана Владимировна Киселевская
Дякую за відповідь. Проблем з щитовиткою немає, гемоглобін часто понижується але лікарі кажуть що це не критично, депрессію я виявити не можу так як я не знаю що це і як це проявляється…
психолог онлайн
цитата:
гемоглобін часто понижується але лікарі кажуть що це не критично
Не критично, но может и приводить к апатии.
цитата:
депрессію я виявити не можу так як я не знаю що це і як це проявляється
Не надо заниматься самолечением.
Депрессию, если она есть, выявит невролог или психиатр.
Вам надо вначале исключить физиологические причины апатии. И только потом работать с психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 332697 для Светлана Владимировна Киселевская
Дуже дякую за відповідь, буду щось робити.
психолог онлайн
цитата:
але боюсь що пожалію якщо розійдусь з ним, так як в нас дуже багато спільних тем та інтересів, я свого хлопця відчуваю як друга/брата але не свою половинку.
Поставте поруч із страхом запитання, хіба можна створити насправді гармоніну пару, сім'ю без любові? Хіба можна бути задоволеною як жінка в інтиному плані стосунками з другом або братом?
Вважаю, що відповіді на ці питання внесуть ясність у Ваше бачення ситуації.