Не знаю , що я хочу
Доброго дня. Проблема полягає у тому , що я заплуталась у собі . В мене апатія вже більше ніж пів року . Діло в тому , що я не впевнена , що хочу бути у стосунках із своїм чоловіком. Багато разів пропонувала розійтись, але , нажаль , починається жаль до нього і я «відступаю» від свого бажання. Дитина , син 7 років , весь час каже , що жити з татом не хоче. В нашому спільному житті все на мені. Так , він працює , але витрачає все «на кредити» , побутове все на мені, дитина на мені , усі витрати на мені. Я вже не хочу тягнути всіх на собі . Але я не знаю як до кінця вирішити піти, весь час відчуття жалю , його сліз зупиняють мене. Це коротко . Будинок куплений за мій кошт, які я отримала у програмі сурогатного материнства , куди він сам запропонував піти. Зараз є натяки , щоб я пішла знову . Я вже не витримую морально цієї ноші .
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий день!
цитата:
Але я не знаю як до кінця вирішити піти, весь час відчуття жалю , його сліз зупиняють мене. Це коротко
Спробую і я коротко. Вам потрібно пропрацювати причини жалю до сліз і, напевно, благань чоловіка. Адже поза ними, ймовірно, стоїть небажання або страх відчути себе безсердечною людиною, яка можете переступити через людину. Зрозумілі але недоречні докори собі спричиняють вагання.
Поставте собі кілька питань і дайте на них чесну відповідь.
Чи вірите Ви у позитивні зміни в вашому подружньому житті?
Що саме Вас ні в якому разі не задовольняє в особистих якостях чоловіка?
Що Ви хотіли отримувати і відчувати поруч ним, проте не отримуєте ?
Якщо не зробите вибір, то про що потім будете жаліти?
психолог онлайн
Доброго!
цитата:
Дитина , син 7 років , весь час каже , що жити з татом не хоче
Два питання:
1) Ви народили у 15? Бо якщо дитині 7, а Вам 22...
2) Чому син не хоче жити з татом? Він його ображає? Чи щось інше?
цитата:
весь час відчуття жалю , його сліз зупиняють мене
За що саме жалієте чоловіка? Що є такого, за що варто його жаліти?
І чому він плаче? І ще робить це показово, щоб Ви бачили.
психолог онлайн
цитата:
Діло в тому , що я не впевнена , що хочу бути у стосунках із своїм чоловіком.
Если Вы все же неуверены, тогда имеет смысл провести индивидуальную консультацию, чтобы Вы смогли принять решение.
Если захотите сохранить семью, тогда Вам придется вести себя с мужем по-другому, чтобы было так как Вы хотите. И для этого нужна будет психотерапия с Вами, чтобы Вы понимали что и как предстоит делать.
Если же примете решение разводиться, тогда Вам придется прорабатывать те чувства, которые мешают это сделать (страхи, обиды, чувство вины, ограничивающие убеждения и т.д.). И это опять-таки индивидуальная работа с Вами.
Поэтому решайтесь, иначе Ваша длительная
цитата:
апатія
доведет Вас до клинической депрессии, которую придется лечить медикаментозно у психиатра.