Коли я на відстані з дівчиною у мене весь час тривожність але коли ми зустрічаємось все пропадає
Коли я познайомився з своєю дівчиною ми спершу були в різних містах і до нашої першої зустрічі у мене весь час була паніка сама по собі типу я переживав чи вона красива сам не знаю що за тупе питання я її бачив кожен день по фото які вона кидала і тд але все одно у мене була паніка по типу чи вона мені подобається але кожен раз як я приїжав до неї то це питання сразу же відпадає але воно сразу же вертається(може це через те що я залежний від неї? Я багато раз себе запитував в цьому плані але я ніколи не був впевнений на всі 100% але на 60-75%був впевнений і всеж таки може і правда я або залежний від неї або проблема в чомусь іншому?)
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, какие у Вас отношения с родителями? Есть ли возможность обсудить Ваши переживания с ними? так как Вы несовершеннолетний, то консультирование возможно только с их разрешения по закону. Если Вам сложно с чем-то разобраться, то Вы можете обратиться индивидуально к специалисту
психолог онлайн
цитата:
або проблема в чомусь іншому?)
Ваша проблема заключается в Ваших страхах, которые скрываются за паникой и в неуверенности в себе.
Чтобы решить эту проблему, Вам надо обратиться за помощью к родителям, так как они должны дать согласие на Вашу работу с психологом и оплатить услуги специалиста.
Потому что Вам нужна индивидуальная психотерапия, а не разовые консультации или советы на форумах.