Як контролювати емоції?
Доброго вечора, мене звати Яна, мені 10 років. В останній час я почала себе дуже дивно поводити. Наприклад: я робила уроки з молодшою сестрою, та коли в неї щось не виходило, я дуже сердилася, та навіть підняла на неї руку. Я розплакалася, коли зрозуміла, що зробила. Бо япобачила в собі батька.
Я обожнюю слухати музику, та читати книги. Я в любий момент можу заплакати, навіть на звичайному: Привіт, як в тебе справи?
Мені хочеться сваритися з усіма, або плакати з того, яка я беззахистна.
Я дуже хочу, щоб мені допомогли, бо я просила в мами, би вона відвела мене до психолога, але вона сказала, що це підліткове.
Питання від: ; Вік: 10

психолог онлайн
Доброго вечора, Яна.
Важкі періоди в житті в людини можуть бути в будь-якому віці. Виокремлюють певні періоди у які ризики кризових періодів особливо великі. Починаючи від кризи трьох років до кризи середнього віку, у тому числі і підліткова криза. Але якщо людині сказати, що це в тебе просто підліткова криза - людині легше від цього не стане, тим більше що все тільки починається.
Так, це період у якому Ви особливо вразливі, тим більше на фоні загальної кризи в країні, але це тим більше свідчить про те, що Вам необхідна допомога. Сподіваюся, Вам вдасться переконати маму у необхідності звернутися до психолога, адже потрібна її згода на роботу з психологом
психолог онлайн
Доброго дня!
Мене збентежила фраза:
цитата:
Бо япобачила в собі батька.
Батько часто Вас б'є?
Які у Вас стосунки з батьками?
Які стосунки між батьками?
Звісно, краще звернутися до спеціаліста, але якщо батьки категорично відмовляться, то варто знайти собі "опору" серед оточуючих. Це може бути мама, вчитель, тренер, сусідка і т. д. Старша людина, якій Ви довіряєте, з якою можете поговорити на будь-які теми, яка вислухає, підтримає і при необхідності дасть якусь пораду.
Доповнення від автора
Добрий вечір.
1. Коли як, це залежить від його настрою, або від того, як я виконую свої обов'язки.
2. Середні. Тобто, деколи вони на мене кричать, деколи сміються наді мною, деколи роблять вигляд, що мене не існує, деколи нормально.
3. Дивні, та не зрозумілі мені. Я вважаю батька аб'юзером, але видно, що тато й мама кохають одне одного. Бувало, що він й на неї піднімав руку.
Одного разу, я розповідала вчительці, про те, що відбувається в моїй сім'ї.
В тот період мені було найтяжче. (8-9 років.) Тато повиривав жалюзі в кухні та коридорі, та коли мама набрала поліцію, він розбив їй телефон. Але змогла позвонити бабця, тому, що мама позвонилва їй першій. Його забрали участкові, та потім, він попав в ребілітаційний центр. Через те, що дома були дуже погані умови, мама нас відвезла до другої бабці, вона живе з моєю маткою та її чоловіком.
Мені не було кому виговоритися, а шкільного психолога ніколи не було в кабінеті. Одного разу я спиталася в своєї класної керівнички, чи не знає вона, де знаходиться психолог, а вона спиталася, навіщо вона мені. Я їй все розказала, воно якось само. Я навіть не зрозуміла як, а вона вже все знає. Вона мене трошки підтримала. Мені було дужє приємно. Але зараз мені здається, що вона комусь про це розказала.
Доповнення від автора
Забула підписати.
Батько так себе тоді поводив, через те, що він був дуже п'яний, і я думаю, що не тільки п'яний.
психолог онлайн
Добрий вечір. Скажіть мамі, що так це схоже підліткове, і що вам все одно треба поговорити з психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333355 для Виталия Юрьевна Мельник
Я не можу. Вибачте. Як я намагалася, то мене ніби щось тримає.
Але я ще раз попробую, дякую.
психолог онлайн
цитата:
Як я намагалася, то мене ніби щось тримає.
Що тримало, не зрозуміла. Уточніть, будь ласка
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333358 для Виталия Юрьевна Мельник
Ммм.. навіть незнаю як. Мене мучає совість. Одного разу, про те, що я розмовляла з мамою про те, що мені потрібен психолог, дізналася бабця, та вона сварила мене, яка я безсовісна, що говорю, типу мені погано, та мені потрібна допомога, що я все вигадую, в моєму віці не може бути проблем. Вона сказала, що так я клянчу з мами грошей. Рахуючи, що з тієї розмови пройшло пів року, ці спогади мучають мене, та деколи я думаю, що, може, вона була права, та це все й справді видумки? Я збилася, та тепер я не можу її просити допомоги, мені стидно, коли я щось кажу мамі про психолога, тоді я згадую слова бабці, і мені хочеться плакати, незнаю чому.
психолог онлайн
цитата:
розмовляла з мамою про те, що мені потрібен психолог
Психологи не имеют юридического права консультировать Вас (даже на форумах) без согласия родителей, из-за того что Вам нет 18 лет.
Поэтому Вам все равно придется просить маму отвести Вас к психологу, если хотите решить свою проблему.
Бесплатную помощь Вы сможете получить в Центре социальных служб для семьи, детей и молодежи по месту жительства.
психолог онлайн
цитата:
Рахуючи, що з тієї розмови пройшло пів року, ці спогади мучають мене, та деколи я думаю, що, може, вона була права, та це все й справді видумки? Я збилася, та тепер я не можу її просити допомоги, мені стидно, коли я щось кажу мамі про психолога,
У бабці, мабуть, така робота - соромити. Вчиться довіряти собі. Якщо вам треба психолог, йдіть до мами і кажіть про це. Бо, об'єктивно, не можна вас консультувати без згоди мами.
А вам точно 10 років? У вас відмінна орфографія та пунктуація.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333399 для Виталия Юрьевна Мельник
Так, мені десять)