Повне розчарування в собі
Добрий день! Вже протягом року у мене постійна тривожність, нав‘язливі думки, депресія (діагноз встановлений лікарем). Я не відчуваю в собі сил ні на що, я не можу знайти нормальну роботу, не можу завершити стосунки, які завдають болю, не можу вийти з цього стану. Відвідую психолога, але результату поки не видно. Я не бачу перспектив для себе, закрився від оточуючих і від самого себе. Маю хобі, але це не допомагає вийти з стану депресії. Я починаю себе ненавидити, а до того було несприйняття себе.
Друзів у мене небагато і підтримати вони не можуть, а рідним всеодно. Мені набридло постійно відчувати тривогу, вона з‘їдає мене зсередини. Але ліки і сеанси в психотерапевта не допомагають. Можливо проблема в мені? Можливо все втрачено?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Добрий!
Співчуваю Вашому стану.
Як довго Ви відвідуєте психолога?
І чи казали йому, що сеанси не допомагають?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
qwerty, доброго часу доби!
Ви описали дуже складний психоемоційний стан. А після чого Ви стали себе так відчувати? Які події цьому передували?
цитата:
депресія (діагноз встановлений лікарем)...Але ліки і сеанси в психотерапевта не допомагають.
Як коментує лікар відсутність позитивної димнаміки?
А як це пояснює психотерапевт?
цитата:
Можливо проблема в мені? Можливо все втрачено?
Проблема чого саме? Бо окрім важкого стану Ви ще описали низку питань, тому хотілося б почути більш конкретне формулювання проблеми\проблем - в чому саме вона\вони полягають?
Ви тут, Ви шукаєте відповіді та шляхи зміни Вашого стану - це ознака, що нічого не втрачено і що Ви достатньо у ресурсному стані, щоб подолати цей стан.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго вечора!
цитата:
Можливо проблема в мені?
Можливо, що проблема в Вас. І це в тому випадку, якщо намагаєтесь увійти в норму за вкрай короткий термін. Однак тривалість терапії не може бути швидкою. В усякому разі щодо депресії. Зазвичай вихід з неї вдвічі довший за перід знаходження в хворому стані - так мене вчили у свій час.
А класик з цього приводу висловлювався більш символічно: "не варто прискорювати річку, вона тече зі своєю швидкістю."
До речі, як давно перебуваєте в депресії? І скільки вже триває лікування?
цитата:
Друзів у мене небагато і підтримати вони не можуть, а рідним всеодно.
Прикро, дуже прикро, коли не можеш почути теплих слів, в яких відчуваєш астрономічну потребу. Однак, ці слова маєте відшукати всередині себе. Повторюйте зранку - Я вірю в себе! Я подолаю цю хворобу! Я буду сильною і щасливою людиною!
цитата:
Мені набридло постійно відчувати тривогу, вона з‘їдає мене зсередини.
Борітесь з тривогою якими завгодно способами - фізичними вправами, наприклад, іноді аж до зубного скрежету. По-іншому, мабуть, і не буде деякий час, а потім стане легше. Дбайте про свою особисту гігієну, зовнішність, охайність помешкання. Читайте хоча по одній сторінці в день. Робіть прогулянки на природі. Знаходьте можливість зробити щось корисне, бодай не собі, так хоч іншим(!)
І, головне, не ОЧІКУЙТЕ швидкого наочного результату. Він прийде у свій час. Прийде завдяки Вашій вірі, в результаті терапії, і Ваших зусиль!:)
психолог онлайн
Добрий вечір. Я співчуваю вашому стану.
цитата:
Можливо проблема в мені? Можливо все втрачено?
Одна із важких сторін депресії - це втрата сенсів, перспектив майбутнього та зневіра в собі.
Спробуйте відноситися до цього як до складової депресії. І в цей же час шукайте вихід, як би важко не було, бо вихід із депресії є.
Як довго ви приймаєте антидепресанти і працюєте з психотерапевтом? Чи обговорюєте ви з ним ці нюанси?
психолог онлайн
цитата:
Але ліки і сеанси в психотерапевта не допомагають.
Когда не помогает лечение, то его необходимо менять. Или же обращаться к другому психиатру.
С психотерапией у психолога аналогично.
Вам должно стать лучше уже на первом сеансе и вся последующая работа идет на закрепление этого результата.
К тому же современные психотерапевтические направления не работают с депрессией годами, как это принято, например, в психоанализе.
Так, Ваша проблема может быть решена за 6 месяцев психотерапии, невзирая на то, сколько времени Вы болели до этого.
цитата:
Можливо проблема в мені?
А может проблема в психиатре, который не в состоянии подобрать Вам правильное лечение?
И в психологе, который не может помочь избавиться от депрессии?
Не надо Вам брать всю ответственность на себя.
Это еще больше усугубит Ваше состояние.
Вам нужно сходить на прием к другому психиатру.
А чтобы найти другого психолога, необходимо будет задавать специалистам вопрос, как они планируют работать с депрессией, что будут делать, чтобы Вам помочь и сколько на это уйдет времени.
И там где будут конкретные ответы, а не пространные рассуждения, к тому специалисту Вам и следует идти на психотерапию.
Если хотите, могу бесплатно дать Вам план решения Вашей проблемы, где будут прописаны сроки.