Проблеми в відносинах
Живу з хлопцем пару місяців,зустрічаємося 2 роки,все би нічого,але в нас в відносинах почалися сварки,і сварки через мої ревнощі,він влаштувався на роботу же тільки 2 Чоловіків (це він і ще один) всі інші дівчата,в сторону мого хлопця були вже уваги зі сторони дівчат,але на цій роботі в нього ще більше цех уваги стало,так от,я якщо приходжу до нього на роботу спостерігаю таку картину(стоїть мій хлопець,ну і хтось там із дівчат,мило про щось спілкуються, сміються, торкається вона його,але він ні,він може питати щось в них,що не питає в мене,наприклад(як в тебе самопочуття))що ніколи він в мене такого не запитував, мене це дуже сильно дратує,в мене пробуджуються ревнощі дуже сильно,після чого я стараюся заспокоїтися,прошу в нього вийти і поговорити зі мною,я йому розповідаю,що така поведінка його мені не подобається,кажу що мені це не приємно,на що він відповідає що (солідарність до робочих,тобто дівчат) хотя він сам мені казав що з дівчатами він не вміє спілкуватися,але ж спілкується+ мене дратує що він знає про одну дівчину практично все,його ж не повинно це цікавити,що з нею і т.д. Але я знаю одне точно,як би я не старалася себе заспокоїти в тому що це просте спілкування в мене не виходить.Підкажіть,що мені робити?Як на це все реагувати і як покращити стосунки з ним,аби не було сварок?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Юлія, добрий вечір. Найкраще, що Ви можете робити, це більше концентруватись на своєму житті, ніж на житті свого хлопця. Також варто пропрацювати з психологом природу Ваших ревнощів, чому саме у Вас такі гострі відчуття стосовно спілкування хлопця з іншими дівчатами, і як з ними справлятись. Багато чого залежить від Ваших стосунків з батьками, їх стосунків між собою, а також від того, що відбувалось у ваших із хлопцем стосунках до того, як він влаштувався на цю роботу.
Доповнення від автора
Чи можливо якось з вами поспілкуватися з приводу моїх ревнощів тет-а-тет?
психолог онлайн
Здравствуйте, Юлия!
цитата:
пробуджуються ревнощі
За ревностью скрываются Ваши страхи, в частности страх потери и неуверенность в себе.
цитата:
Підкажіть,що мені робити?
Как только Вы уменьшите страхи, появится уверенность и вера в свои силы.
С другой стороны, развитие уверенности избавит Вас от страхов.
Поэтому работа с Вами должна проходить в этих двух направлениях.
Ваша ситуация не запущенная, следовательно свою проблему Вы решите за 2-3 месяца индивидуальной психотерапии.
Если конечно будете хотеть
цитата:
покращити стосунки з ним,аби не було сварок
Потому что Ваша ревность является причиной ссор -
цитата:
сварки через мої ревнощі
психолог онлайн
цитата:
Так, моя анкета з контактами є на цьому сайті.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333472 для Светлана Владимировна Киселевская
Дякую