Як пропрацювати проблему?
Я маю подругу, з якою ми були близькі на початку знайомства,потім ми разом переїхали на навчання закордон і живемо в одному гуртожитку. Проблема в тому, що вона спілкується І дружить З дівчиною, з якою я не в ладах і у нас були кілька серйозних конфліктів.Я дуже потребую подругу бо я одна в країні, не знайшла ще друзів і часто про це думаю і плачу. Я також бачу, що між моїм недругом і мною подруга завжди обирає її та приділяє мені значно менше уваги. В нашій дружбі я задавала надто багато питань і тому думаю її відсторонила від себе, але дуже її люблю і потребую. Мені боляче розуміти що подруга і недруг дружать краще ніж я з подругою.Фіналом стало наступне. Нас всіх 3х запросили в інше місто на корпоратив, і вгадайте хто поїхав один, в іншому автобусі.Я.Вони поїхали разом а я почуваю себе знехтуваною. Підкажіть як перестати залежати від її подачок уваги до мене і знайти сили не опиратися на неї..
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Світлана Юріївна Іщенко
Нина Ивановна Уэнэм
Валентина Віталіївна Гриценко
Наталия Павловна Венглинская
Чим більше Ви стаєте самодостатньою, тим меньше у Вас залежності від когось. Чим більше у Вас внутрішньої опори, тим меньшою стає потреба спиратися на когось іншого ззовні. Начебто сформульовано просто, але за втіленням цієї формули в життя стоїть робота с психологом
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Наталия Павловна Венглинская
Віталій Вікторович Бондарчук
Добрий день, Настя!
Тут можна розглянути 2 напрямки Вашої роботи:
Перший, розширювати коло знайомств та шукати нові соціальні зв'язки. Я думаю, якщо Ви сядете та проаналізуєте всі варіанти руху в цьому напрямку, Ви отримаєте гарний план дій.
І друге, складніше і важливіше, це пошук внутрішніх опор. Виявіть до себе інтерес, познайомтеся з собою. Доцільно пошукати ті моменти, в яких Ви можете себе порадувати наодинці.
Що у вашому житті є окрім цієї подруги?
Що вам насправді цікаво робити?
Чи є свої плани? Чи є хобі?
Як хотілося б розвиватись?
Вихід може бути у тому, щоб знаходити щось, що приносить радість. Можна, наприклад, почати зі списку: 10 речей , а краще дій, в яких я відчуваю радість, а далі розширити до 50.
Добре було б ще глибше дослідити, коріння ваших сильних негативних почуттів до інших стосунків подруги. Але тут вже краще працювати з психологом, тому що в цьому форматі на сайті, ми можемо знаходитися тільки у сфері припущень про те, що відбувається з Вами.
психолог онлайн
цитата:
знайти сили не опиратися на неї..
Для этого Вам надо переключиться на себя и свою жизнь.
У Вас есть учеба. Приносит ли она Вам удовольствие?
Занимаетесь ли Вы спортом? Какие у Вас есть хобби и увлечения? Что Вы делаете для своего тела и здоровья (например, массажи, СПА, йога и т.д.)?
Есть ли у Вас свои деньги? Или может Вы подрабатываете, чтобы быть независимой от родителей?
По какой причине не строите отношения с молодыми людьми?
Общаетесь ли Вы со своими родными? Есть ли другие люди в Вашем окружении, с кем можно было бы общаться, кроме этой подруги?
Какие у Вас планы и цели на будущее? О чем мечтаете и чего хотите?
Знаете ли Вы миссию своей жизни и в чем заключается смысл? Какие у Вас есть жизненные ценности? Во что Вы верите? И к чему стремитесь?
Если Вы начнете искать ответы на все эти вопросы, это уже даст Вам возможность опираться на себя.
А проблему с подругой Вы решите, если найдете других друзей (или хотя бы общение) и/или молодого человека.