Ревність до минулого
Ми з хлопцем вже три роки разом і любимо один одного . Але я сама все руйную , питаючи за його минуле, шо він з ким він і як він був . Просто мені це боляче , знаючи шо можливо він те саме що зі мною , робив з іншими , хоча ніколи довгих відносин в нього не було і говорить шо тоді думав тільки про себе , а не щоб їх задовольнити , а зі мною все по іншому. А я не знаю як повірити що це так . Бо одне його касання до мене і в мене картина перед очима його минулих . Хоча дівчат було в нього не багато . І я знаю що я краща них , і діло не в самооцінці, а в ревності , що він міг щось таке робити іншим як мені . Хоча говорить постійно що багато чого їм такого не робив , що мені . А в мене думка зразу , може спеціально так говорить , щоб мене заспокоїти . Я вже думаю що я скоро з розуму з’їду , і сама собі гірше зроблю , сама винна буду
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Почему вы думаете, что дело не в самооценке?
Что означает для вас, что у МЧ были отношения, в них было хорошо какое-то время?
Для чего вы спрашиваете про прошлые отношения? Что вы хотите получить с помощью этой информации?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333854 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Тому що я знаю , що я краща минулих дівчат у всьому . Якщо у хлопця були відносини і йому деяких час було добре , значить до дівчат він щось відчував , вони йому подобались. А з іншої сторони , якщо б щось таке відчував , то не по місяцю він би з ними зустрічався , а б довше . Я питаю про минуле , мабуть із-за того , що хочу чути , що я та єдина , з якою було найкраще , і в плані сексуальних речей вбільшості робив тільки мені . Хоча він сам говорив , що багато чого робив тільки мені. І я це 100 разів перепитувала, а відповідь не мінялась
психолог онлайн
Вы себе противоречите.
цитата:
я знаю , що я краща минулих дівчат у всьому
цитата:
хочу чути , що я та єдина , з якою було найкраще
Так знаете или нужно, чтобы МЧ сказал про это?
Відредаговано автором 06-02-2023 17:35:55
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333857 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Так , я знаю , і він це говорив . Але ревність і постійні накрутки в тому , що я боюсь признати , що все це що він для мене робить , робив іншим . Хоча завжди говорить , що так не робив нікому . І мені важко повірити . Бо всі ми знаємо чоловіків, які вони
Доповнення від автора
Іноді думаю він пам’ятає кожну у всіх подробицях . Але ми вже три роки разом , і я не думаю що за 3 роки ще можна щось пам’ятати . Плюс ніколи в нього серйозних стосунків не було , а було лише 4 дівчини і то просто симпатії відчував . Можливо він був моїм першим досвідом , і саме так я поводжусь
психолог онлайн
А какая разница, если МЧ что-то делал с другими девушками, а теперь с вами?
Что это означает?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333861 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Це нічого не значить , і я розумію це опит і всі мають минуле, було дивно якшо б минулого не було. Просто боляче знати те, що теж хтось сильно подобався йому, і хотілось теж задовольняти інших , окрім мене. Але якщо б з іншої сторони подивитись , то я не хотіла б чоловіка , в якого була б я першою
Доповнення від автора
Просто виникають думки про те , якщо зараз шось він для мене робить , то згадує як це комусь робив , або в мені згадує когось
психолог онлайн
цитата:
Ми з хлопцем вже три роки разом і любимо один одного . Але я сама все руйную , питаючи за його минуле, шо він з ким він і як він був . Просто мені це боляче , знаючи шо можливо він те саме що зі мною , робив з іншими , хоча ніколи довгих відносин в нього не було і говорить шо тоді думав тільки про себе , а не щоб їх задовольнити , а зі мною все по іншому.
Аліна, доброго вечора. Якщо Ви руйнуєте відносини із-за ревнощів, тим паче до минулого хлопця, можливо, основа такої поведінки була закладена ще в дитинстві. У Вас були схожі почуття по відношенню до мами або тата? Чи є у Вас брати, сестри і чи була образа, що батьки вас не так сильно люблять, як їх або несправедливо до Вас ставляться?
Відредаговано автором 06-02-2023 18:57:31
психолог онлайн
Ничего не значит это вы говорите из головы.
А чувствами вам обидно, значит значение есть.
И вот я и спрашиваю какое это имеет значение?
Какая тогда вы, если у МЧ были сильные чувства к кому-то или он делал что-то с девушками, что теперь делает с вами?
Какие у вас отношения с родителями?
Единственный ли вы ребенок в семье?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333864 для Татьяна Штапова
Добрий вечір ! В дитинстві інколи виникали думки до мами , якщо наприклад тато її обіймав , чи щось схоже . Але це булли якісь дитячі ревнощі
психолог онлайн
Добрий вечір. Яке у вас питання до психологів сайту? Ви не озвучили свій запит.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333865 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Сильних почуттів до когось , ніж до мене в нього точно небуло, і я це точно знаю , просто обідно знати що я не одна , кого він хотів . І хай даже якщо зараз тільки мене хоче . То думки про його минуле покою не дають. Іноді здається як будто це було зрадою, як ото все це вчора було, а не колись давно і то до мене.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333867 для Виталия Юрьевна Мельник
Добрий вечір! Ми з хлопцем вже три роки разом і любимо один одного . Але я сама все руйную , питаючи за його минуле, шо він з ким він і як він був . Просто мені це боляче , знаючи шо можливо він те саме що зі мною , робив з іншими , хоча ніколи довгих відносин в нього не було і говорить шо тоді думав тільки про себе , а не щоб їх задовольнити , а зі мною все по іншому. А я не знаю як повірити що це так . Бо одне його касання до мене і в мене картина перед очима його минулих . Хоча дівчат було в нього не багато . І я знаю що я краща них , і діло не в самооцінці, а в ревності , що він міг щось таке робити іншим як мені . Хоча говорить постійно що багато чого їм такого не робив , що мені . А в мене думка зразу , може спеціально так говорить , щоб мене заспокоїти . Я вже думаю що я скоро з розуму з’їду , і сама собі гірше зроблю , сама винна буду
психолог онлайн
Ответьте пожалуйста на остальные вопросы
цитата:
Какие у вас отношения с родителями?
Единственный ли вы ребенок в семье?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333870 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Знаю точно, що я краща ніж хтось був в нього до мене . І найбільші почуття відчував тільки до мене.
З батьками відносини позитивні , але батькі в розводі і папа завжди дуже ревнував маму до минулого . Завжди сварки були через це . Маю
Ще меншу сестричку , спілкуємось добре
психолог онлайн
Как вы знаете, что вы лучшая из всех девушек, которые были у МЧ?
И в чем именно вы лучшая?
Сколько вам было лет, когда родители развелись?
Какие отношения у вас с мамой?
Какие отношения с отцом?
В чем выражалась ревность отца к маме?
Какая разница в возрасте с сестрой?
Какие отношения у сестры с родителями?
В чем была разница в отношении родителей к вам и к сестре?
психолог онлайн
Ви скопіювали вашу початкову історію. Я у вас питаю - яке у вас питання до психологів сайту у зв'язку із вашою історією?
Мені як психологу не зрозуміло, чого ви прагнете. Який ваш запит?
Просто виговоритися?
психолог онлайн
цитата:
Це зараз Ви з позиції дорослої людини пишете, але в дитинстві Вам могло бути дуже боляче, коли тато обіймав маму чи щось схоже відбувалось. І ті страждання, які Ви відчували, коли були маленькою, повторюються у Вашому дорослому житті. Тільки замість мами вже хлопець. Вам варто звернутись до психолога, щоб розібратись з темою ревнощів, краще зрозуміти, чому вони виникають, наскільки вони мають відношення до хлопця. Є шанс знизити інтенсивність Ваших почуттів, які руйнують нинішні віносини, в процесі терапії.
психолог онлайн
цитата:
Ревність до минулого
Алина, за ревностью скрываются Ваши страхи, в частности страх потери парня.
И эти страхи вызывают навязчивые мысли в Вашей голове про его прошлое.
Даже если Вы как-то и разберетесь с его прошлыми отношениями, у Вас все равно появятся страхи про что-то новое. Например, Вы начнете ревновать его к коллегам женского пола или к соседкам. Или к тому, что он заглядывается на девушек в телевизоре.
И это будет бесконечный процесс, разрушающий Вас и Ваши отношения с парнем.
И даже если Вы расстанетесь с ним, в новых отношения все опять повторится.
Поэтому Вам надо сейчас переключиться на себя и свое состояние. И начинать индивидуальную психотерапию, чтобы можно было убрать страхи и вернуть уверенность в себе.
После этого Вы перестанете ревновать и проблема будет решена.