я відчуваю себе жахливо
зробити два курсові проекти за два дні? я мушу це зробити, але швидше хочеться вени різонути.
я забрехалася, я обманюю всіх, з ким спілкуюся, і це мене обтяжує.
я не можу нормально заснути, бо все терпне, мене нудить.
я просто не можу, я взагалі не розумію, для чого жити. немає нічого, що мене цікавило достатньо сильно, аби я поставила це як ціль в житті. я не маю сил жити, мені просто не місце тут.
я не знаю, що мені взагалі робити і виходу я з цієї ситуації не бачу. я просто хочу померти, бо я не витримую.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Здравствуйте, Кассі!
цитата:
я забрехалася, я обманюю всіх
Обычно люди врут из-за страха.
Чего Вы боитесь?
цитата:
я поставила це як ціль в житті
А чем Вас не устраивает цель просто жить?
цитата:
я просто хочу померти
Как давно такое с Вами происходит?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Напевно, боїтесь не впоратись. А потім жахають наслідки. Про які наслідки йдеться - розкажіть?
цитата:
я не можу нормально заснути, бо все терпне, мене нудить.
Проблема в тому, що Ви занадто буквально сприймаєте своє життя. А до того ж, схильні драматизувати події. Тому з цими особливостями потрібно розбиратись разом з психологом. Шукати грунт для самопідтримки, напрацьовувати нові адаптивні стратегії. Вирівнюватись і робити свідомо речі, які свідомо обираєте.
Наприклад, можете перестати брехати, бо це ж Вас обтяжує?
психолог онлайн
Кассі, я щиро співчуваю вашому стану. Останній рік особливо важко жити, мабуть кожному з нас. Втрата сенсів - тимчасова криза, з якої є вихід. Особливо добре, якщо поряд є якась надійна людина.
З вашого допису я відчуваю, що ви втомилися. Чи є у вас можливість написати необхідні роботи і взяти собі відпочинок так, як ви хочете?
психолог онлайн
Іноді буває, що немає поряд надійних людей, тоді можна прийти за допомогою до психолога. Навіть якщо немає коштів, то знайти собі свого психолога в благодійних організаціях. Зараз є можливість.