як відновити підірвану довіру матері?
я знаходжусь в іншій країні з мамою та молодшою сестрою вже майже рік через війну. я приховувала свої стосунки з хлопцем протягом місяця від батьків через їхню неприязнь до нього. коли правда розкрилася, мене змусили обірвати з ним усі контакти. Звичайно це зробити неможливо, але розлучилася я з ним наступного дня. Через три місяці моїй мамі сказали, що я все ще у відносинах з ним (що є не правдою) і вона знову мені не вірить. маніпулює мовчанням, забирала телефон, щоб прочитати особисті листування (віддала тільки ввечері за вмовляннями бабусі), вчора забрала косметику, змусила обрізати нігті мені у покарання. погрожувати вихованням по іншому (по поганому) та вішає на мене провину у всіх проблемах. звичайно я розумію, що моя вина полягає у брехні батькам, але я не знала як вчинити інакше адже вони мою думку не враховують. на даний момент, для мене головне налагодити стосунки з мамою та відновити її довіру, але в мене вже опустилися руки і я не знаю, що мені робити.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
я знаходжусь в іншій країні з мамою та молодшою сестрою вже майже рік через війну. я приховувала свої стосунки з хлопцем протягом місяця від батьків через їхню неприязнь до нього. коли правда розкрилася, мене змусили обірвати з ним усі контакти.
К сожалению, пока Вы несовершеннолетняя, то Ваши родители несут за Вас ответственность, поэтому очень важно, чтобы Вы могли это обсудить со своей мамой, что Вы чувствуете и попробовать восстановить доверие. В случае необходимости Вы можете обратиться к специалисту, потому что пока Вы несовершеннолетняя, консультирование возможно только с разрешения родителей по закону.
Доповнення від автора
це, звичайно, зрозуміло, але як обговорювати якщо людина мовчить, а на спроби говорити відповідає, що не хоче зі мною розмовляти або стоїть тільки на своєму бо не вірить мені?
психолог онлайн
цитата:
як обговорювати
Вам с мамой нужна семейная консультация, на которой вы сможете обо всем договориться.
Предложите ей такой вариант.
Работа может происходить онлайн.
Если же она не согласится, тогда Вам нужна будет индивидуальная работа с психологом, чтобы Вы смогли решить эту проблему. Но на это также потребуется согласие мамы.