постійні сварки з чоловіком через його маму
Доброго дня. Ми з чоловіком одружені вже 1.5 роки. Як у всіх сімейних пар у нас також бувають розходження поглядів у деяких питаннях. До вагітності я відразу повідомила чоловікові, що дитиною хочу займатися сама без втручання його мами. На що він погодився. Під час вагітності у мене були хороші відносини з його мамою, ми декілька разів у місяць спілкувалися по телефону, вона постійно проявляла турботу і давала поради. Так інколи ці поради були недоречні, депресивні з поганими прикладами народження дитини, але я просто намагалась ігнорувати. Мене це спочатку не бентежило. Треш почався відразу після народження донечки. Вона телефонувала чоловікові і говорила, щоб нікому ні копійки не давали, бо врачі і так багато заробляють. Намагалася приїхати в роддом, щоб допомогти з дитиною, побачити кого ж я там народила. Давала неймовірно дурні поради. Вона постійно навязувалася і нагадувала, що так давно хотіла внуків. Через пару днів після народження Я її делікатно попросила не приїзжати, немовля дуже вразливе щоб не підхопило ніяких простуд. Через пару місяців ми зустрілися з його мамою. Жінка вихватує у мене дитину з рук і називає її мій синок, дає непрошені поради як доглядати, як дивитися. На мої прохання як його треба правильно тримати, покормити вона не реагує. Це дратує неймовірно. Намагалася вистроїти з нею межі, спочатку попросила називати дитину внук а не синок, на що вона образилася і вже пів року не телефонує. Вона також постійно привозила брудні речі для дитини, які страшно давати дитині. Бо до цього цією іграшкою гралися коти на смітнику. У мене з чоловіком постійні сварки через його маму, бо він хоче щоб вона проводила час з дитиною. А я боюсь її залишати, бо вона ніколи мене не слухає, дає дитині заборонену їжу, потягне у церкву і буде хизуватися знайомими бабусями або лікуватиме якимось ліками втихаря. Тобто її залишити з дитиною страшно. Чоловік говорить, що в молодості вона була інша, зараз дуже змінилася. І все одно намагається мені навязувати свою матір. Як мені бути я не знаю. Жінка не така вже стара, 61 рік, не працює і не хоче, постійно ходить до церкви, живе з дочкою. Чоловіка не має, з власною дочкою у неї постійні сварки. У них у квартирі безлад і кошача ферма, які їдять з їхніх же мисок. Як я можу залишити дитину в таких умовах якщо ми з чоловіком навіть захочемо поїхати відпочити. Допоможіть порадою.
---
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ Вопросы психологам онлайн
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Доброго дня
Постарайтеся сформулювати конкретне питання до психологів у зв’язку з описаною вами ситуацією.
Допомогти порадою, щоб що?
Що ви хочете, щоб відбулося, які зміни?
психолог онлайн
Доброго дня. З вашого листа: вам не подобається спілкуватися з свекрухою, ви не задоволені тим, як вона піклується про дитину. Ваших порад та прохань вона не чує. В цих обставинах нормально дратуватися.
Ви повинні оцінювати ризики, здатність людини коректно поводитися з дитиною, забезпечити їй здоровий догляд. У вас є право обмежити спілкування, якщо ви вважаєте, що дитина поряд з бабусею не буде в безпеці. На жаль, з віком деякі люди втрачають здатність адекватно оцінювати ситуацію і самі ведуть себе наче діти. Тому довіряти одну дитину іншій не варто.
Ваше рішення може призвести до конфлікту. Іноді так буває. Інтереси дитини повинні стояти на першому місці. Бабуся може бачитися з дитиною під вашим наглядом.
Чоловіку необхідно пояснити, що його мама не здатна створити безпечні умови. Вона змінилася і довіряти дитину їй – це ризикувати. Навіщо цей ризик? З маленькою дитиною, яка не може сама про себе подбати, краще вибрати тактику запобігання можливим складностям і проблемам. Відповідальність за дитину на батьках. Тільки ви можете вирішувати, що вашій дитині підходить, а що ні.
Звикайте витримувати незадоволення своїх близьких, інакше вам прийдеться завжди виконувати їх забаганки собі на шкоду.
Відредаговано автором 10-02-2023 16:51:16
психолог онлайн
А что вы бы хотели, чтобы изменилось?
Чтобы свекровь не советовала и не лезла к ребенку?
Чтобы не ругаться с мужем?
Не раздражаться и спокойно реагировать на ситуацию?
Еще вариант?
Вы с мужем обсуждали спокойно ситуацию, которая сложилась с его мамой?
Помимо грязной одежды/игрушек и того, что свекровь называет внука своим сыном о чем вы еще переживаете, что вам не нравится?
Как часто свекровь приезжает/хочет приезжать?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334170 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Пока мы живём далеко, она приезжает редко. В дальнейшем будем жить очень рядом и вот тогда она будет приезжать часто. Как объяснить мужу что у нас своя жизнь и его мама должна заняться своей. Он сегодня соглашается, завтра его накроет и он снова хочет чтобы его мама наньчила ребенка, ему её жалко так как она сама, одинокая и работать не хочет. А я и мой ребёнок здесь причём? Мало того, когда она приходит в гости начинает командовать нам что и где как должно лежать. Как мужу выйти из под манипуляций матери?
психолог онлайн
Чтобы он вышел из манипуляций, он должен сам это заметить и захотеть. А этого нет, похоже.
цитата:
психолог онлайн
цитата:
Как мужу выйти из под манипуляций матери?
Чтобы и Вы и Ваш муж смогли
цитата:
выйти из под манипуляций матери
для этого необходимо сделать следующее:
1. Научиться распознавать манипуляции.
2. Убрать крючки, на которые она вас ловит (страхи, обиды, чувство вины).
3. Развить свое уверенное поведение.
4. Научиться противостоять манипуляциям с помощью соответствующих приемов.
Так как самостоятельно Ваш муж ничего менять не будет, Вы можете взять семейную консультацию и попытаться решить эту проблему вместе с ним.
Такая работа может происходить онлайн и по времени для этого потребуется 4 встречи.
Если же в процессе у кого-то из вас появятся дополнительные проблемы и/или вопросы, тогда уже это будет запрос на индивидуальную психотерапию.