Чи потрібна мені подруга для тимчасових стосунків
Моя основна ціль знайти дівчину для серйозних стосунків. Такі дівчата траплялися в моєму житті, але через відсутність досвіду, в мене нічого не виходило.
На жаль, пошук дівчини не легкий для мене. Наприклад, на сайтах знайомств на 30 повідомлень, тільки одна дівчина відповідає. Також я практикую знайомства на вулиці, тут як повезе, теж не багато успішних знайомств. Працюю віддалено, тому робота не варіант. Зі зрозумілих причин зараз немає так багато заходів як до війни, тому хобі теж віддалені.
І ось я подумав, можливо мені знайти тимчасову дівчину для набуття досвіду. Проблема в тому що я сумніваюся, можливо я лише витрачатиму свій час даремно. Також я не знаю як правильно сказати такій дівчині для чого ми зустрічаємося, оскільки звичайно я не хочу обманювати дівчат.
Я хотів запитати чи добра ідея, для отримання досвіду, знайти собі тимчасову дівчину? Якщо так, коли саме і як їй розказати мету наших зустрічей ?
Якщо ні, де б отримати більше досвіду ?
Поясню ще дещо.
Чим для мене відрізняється дівчина для серйозних стосунків і така з якою я б хотів лише тимчасові стосунки — я би сказав що саме головне для мене відчуття однакового вайбу, тобто емоційного стану. Наприклад я познайомився з двома дівчатами на цьому тижні. З першою було неймовірно легко спілкуватися та цікаво, за декілька хвилин розмови в мене склалося відчуття ніби ми все життя були разом. На жаль вона була заміжня, але навіть від того як вона мені відмовила я отримав великий заряд позитиву, тому що вона мені подякувала і це виглядало дуже щиро. Друга дівчина з якою я познайомився не мала хлопця, але наша розмова була схожа на якийсь допит. Я себе відчував максимально дискомфортно. Тому я завершив розмову навіть не обмінявшись контактами. Не те що я хочу сказати що друга дівчина погана, вона просто не підходить для мене. Але я був би не проти з нею мати тимчасові стосунки.
Також ще раз хочу наголосити я не говорю про обман, тут нічого немає образливого. Якщо би склалася зворотня ситуація, що якась дівчина запропонувала б мені тільки в тимчасові стосунки, поки не знайде бажаного хлопця, я був би зацікавлений.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
можливо мені знайти тимчасову дівчину для набуття досвіду
Який саме досвід ви хочете набути?
Доповнення від автора
Досвід будування стосунків, оскільки в мене до цього не було успішних стосунків.
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Виктория Николаевна Цуркан
Доброго дня, Олександр
Я думаю, що тимчасова подруга може вам підійти для проведення часу разом іноді, для сексу, але не для набуття досвіду у стосунках.
Справа в тому, що тимчасові стосунки не передбачають особливого емоційного зближення, моральної відповідальності та інших речей, які є в стосунках, де планується перспектива. Як можна здобути досвід побудови здорових стосунків з коханою людиною, якщо ви спілкуєтесь з не коханою людиною?
Ви пишете, що у вашому житті зустрічалися дівчата, з якими вам би хотілося серйозних стосунків. Але вони не складалися через брак досвіду. Що саме ви маєте на увазі, можете розказати через що саме не складалися, якого конкретно досвіду не вистачало?
Але загалом, всі колись вперше починають стосунки і не мають досвіду. Його наявність залежить не так від кількості партнерів, а від здорової моделі стосунків у батьківській сім’ї. Можливо у вашій моделі спілкування є щось таке, шо перешкоджає вам побудувати гармонійні стосунки з дівчатами. І якщо це так, то це буде повторюватися з кожною наступною дівчиною. Тому я б порекомендувала вам розібрати дану ситуацію з психологом.
психолог онлайн
Не совсем понятно все же, что значит девушка для временных и серьезных отношений?
И какой конкретно опыт вы хотите получить?
Какого опыта вам не хватает, чтобы строить отношения?
психолог онлайн
цитата:
Я хотів запитати чи добра ідея, для отримання досвіду, знайти собі тимчасову дівчину?
Олександр, возможно Ваша идея и
цитата:
добра
Но чтобы ее можно было перевести в цель и осуществить, она должна быть реальной, конкретной и достижимой.
1. Реальность.
Знаете ли Вы таких людей, кто уже нашел себе
цитата:
тимчасову дівчину для набуття досвіду
?
Если даже теоретически таких "знакомых" у Вас нет, следовательно, и Вы не сможете к этому прийти, так как такая цель существует только в Ваших фантазиях.
2. Конкретность.
Как Вы планируете строить
цитата:
тимчасові стосунки
с девушкой из Вашего примера, в частности, если она не подходит и Вам с ней
цитата:
максимально дискомфортно
?
Ведь даже просто дружба - это симпатия и уважение.
А любовь (на которой и строятся отношения между мужчиной и женщиной) - это та же самая дружба плюс сексуальное влечение.
3. Достижимость.
Где и как Вы будете искать
цитата:
тимчасову дівчину для набуття досвіду
?
Как Вы думаете, что будет если Вы начнете ей говорить о цели Ваших
цитата:
зустрічей
?
Что девушка будет получать взамен, тем более если
цитата:
набуття досвіду
ей не надо?
цитата:
Якщо ні, де б отримати більше досвіду?
Ответ очевиден - в индивидуальной психотерапии.
Когда Вы разберетесь с тем, чего хотите и уберете то, что мешает осуществить желаемое, то сможете
цитата:
знайти дівчину для серйозних стосунків
даже и без всякого опыта.
В Вашем случае, психотерапия может быть краткосрочной (для решения проблемы потребуется 3 месяца).
И если у Вас будет необходимая мотивация для такой работы над собой, то Вы сможете прийти к своей цели.