Розрив у стосунках,як позбутись відчуття провини і помилки?
Мені 26, йому 24. Зустрічались рік, стосунки на відстані, бачились максимум двічі на місяць. Все було тяжко,часті конфлікти, притензії,ігнор,безпідставна ревність. Довго ми притирались.Рік як не як ми находили спільну мову. Але думки розійтись мене не покидали. Один із конфліктів був за мою вагу(уточню не так все погано при зрості 175 я важила 79 кг), я пообіцяла що цим займусь і за рік я скинула 11 кг(але для нього цього мало, він має свій ідеал, і я йому не відповідаю). І ось НР, зустріли разом, наче все ок, після того не бачились до цього часу, запросила мене подруга на дн в баню, де були одні дівчата і нікого більше, йому це чомусь дуже не сподобалось і він почав мене ігнорувати(хоча знав,що там тільки ми, потім він сказав, що не знав). 10 днів тягнулась оця незрозуміла ситуація, я пропонувала обговорити, у відповідь було тільки, те, що він не хоче про це говорити.І моє терпіння закінчилось і я запропонувала розійтись , і він ніби як погодився. Потім почав мені писати, ніби нічого не сталось, звичайні стандартні питання. Я йому описала все, що я відчуваю, що це перебор і так не має бути,у відповідь було і що тепер, і мол я не дотримала обіцянку і не привела зовнішність у порядок,а він рік чекав. Ніби вину він визнав, але єдиним кроком до примирення з його боку, це були ці пусті питання, і підштовхування мене дати обіцянку змінити вагу, ніби тоді щось би змінилось. Я декілька разів наголошувала йому, що ми розійшлись, він просто писав ок, як хочеш. І останнього разу написав, не нароби фігні ,я з тобою серйозно говорю, все крапка,я тебе почув.Я до останнього надіялась, що він якось попросить вибачення, покаже, що я для нього цінна і він не хоче мене втрачати, а він просто погодився. І тепер мене мучить почуття вини і чи правильно я зробила.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Доброго дня.
Правильно чи неправильно ви зробили, ніхто не може знати, окрім вас. Ви вирішили закінчити стосунки, бо вони не приносили вам задоволення, а лише «було тяжко, часті конфлікти, притензії, ігнор, безпідставна ревність». Стосунки повинні полегшувати життя, у них повинно бути комфортно, спокійно, безпечно. У вас цього не було. Лише претензії, що ви не відповідаєте ідеалу. Вашому хлопцю ви не підходите такою, яка ви є. Він хоче вас змінити. Якщо вам подобається витрачати своє життя на те, щоб засунути себе у рамки якогось надуманого ідеалу, то ви помилилися, і вам потрібно було залишитися у цих стосунках і працювати над собою. Але мені здається, що стосунки вам потрібні для іншого: для кохання, насолоди, підтримки, ніжності (додайте своє).
Краще втрати стосунки, чим втратити у стосунках себе.
Про почуття провини – не зовсім зрозуміло через що ви почуваєте себе винною, розкажіть, будь ласка більше.
Доповнення від автора
Вину відчуваю, через те, що це я їх закінчила. І є ось цей страх, а що як я помилилась з відчуттями щодо нього, мені важко розставатись з людьми. В мене резонанс зараз, бо з одного боку я розумію, що далі так не могло продовжуватись, з іншого - чомусь почали пригадуються хороші моменти. Мене мучить образа на нього, що він був нечесний і не зміг прийняти мене. Це як замкнуте коло.Він каже-я погоджуюсь-його не влаштовує. Я не проти ставати кращою версією себе, мені самй це близько і подобається, але не тоді коли цим тикають і знецінюють це. Але мені здається, що стосунки вам потрібні для іншого: для кохання, насолоди, підтримки, ніжності (додайте своє) - для стабільності і прийняття.
психолог онлайн
Вина – це коли людина навмисне завдає шкоди та страждання іншій людині. З вашого опису, у відносинах страждали ви. Чи я помиляюся?
«Вину відчуваю, через те, що це я їх закінчила» - схоже, що у вас є правило, що ви не маєте права завершувати відносини, навіть коли вас стосунки зовсім не задовольняють і навіть спричиняють зле. Звідки у вас це правило? Навіщо воно вам?
Ви пишете, що стосунки вам потрібні «для стабільності і прийняття». Чи було це у стосунках?
Відредаговано автором 11-02-2023 20:05:11
Доповнення від автора
Звідки у вас це правило? Навіщо воно вам?
Я незнаю звідки, але є в мене таке, що я до останнього чекаю, можливо боюсь брати на себе за це відповідальність.
У стосунках стабільності не було,були емоційні качелі, він довго не міг визначитись, і не тримав і не відпускав. В якийсь період я думала, що це прийняття моєї зовнішності було, але як виявилось, то ні.
Доповнення від автора
Звідки у вас це правило? Навіщо воно вам?
психолог онлайн
" я до останнього чекаю, можливо боюсь брати на себе за це відповідальність"
Розривати стосунки і йти у невідомість - це страшно. Брати відповідальність за прийняте рішення і потім справлятися с наслідками - це складно. Можливо, ви відчуваєте не вину, а страх перед майбутнім без стосунків, в яких не було стабільності, але ви знаєте, як з цим справлятися, як виживати в емоційних качелях?
Чи схожі ці відносини на те, що відбувалося у вашій батьківський родині? "Емоційні качелі" - це знайомий сценарій для вас?
Відредаговано автором 11-02-2023 20:23:28
Доповнення від автора
Як вижити в емоційних качелях я знаю, бо це не перші такі стосунки так би мовити.Я себе просто огороджую від цього. В батьків не можу сказати, що було так, швидше, татові- байдуже, мама має робити те,що скаже свекруха.
психолог онлайн
"татові - байдуже, мама має робити те, що скаже свекруха"
Можливо батьківський сценарій - це те, що відбувається зараз: хлопець поводить себе байдуже - "Я до останнього надіялась, що він якось попросить вибачення, покаже, що я для нього цінна і він не хоче мене втрачати, а він просто погодився". А ви шукаєте пораду у спеціалістів, як мама, що слухає свекруху.
То яку б ви пораду дали своїй мамі?
Відредаговано автором 11-02-2023 21:04:23
Доповнення від автора
Свекруха командувала всією сім'єю, і всі робили що хоче вона. Мамину думку не враховували, її знецінювали. Цей сценарій схожий на мій. Мамі дала б пораду піти звідти, де не добре ,від якоїсь уявної стабільності і вірити в себе та цінувати себе трохи більше.
психолог онлайн
Гадаю, ви зможете скористатися цією порадою і для свого щасливого життя. Вірю, що ви впораєтеся!
Доповнення від автора
Дуже Вам дякую, за спілкування і увагу до моєї проблеми)))
психолог онлайн
цитата:
були емоційні качелі, він довго не міг визначитись, і не тримав і не відпускав
Ваш парень манипулировал Вами.
И ловил он Вас как раз на крючок Вашей вины и страхов.
цитата:
були емоційні качелі, він довго не міг визначитись, і не тримав і не відпускав.
Вы точно решили с ним расстаться?
Если да, то готовы ли Вы противостоять ему?
Потому что он еще будет пытаться Вас вернуть.
психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий ранок!
цитата:
Один із конфліктів був за мою вагу(уточню не так все погано при зрості 175 я важила 79 кг), я пообіцяла що цим займусь і за рік я скинула 11 кг(але для нього цього мало, він має свій ідеал, і я йому не відповідаю).
Кажуть - в краплині води можна побачити океан. Так і в цьому моменті можна угледіти, як насправді хлопець до Вас ставиться. Як до об'єкта. Тобто неживого предмета, з яким можна робити все, що завгодно, не зважаючи на почуття, бажання і потреби. Це територія суцільної несвободи. І маніпуляції.
Прикро, що Ви подкорились його умовам. Чому? Скільки у Вас поваги до себе? Скільки сили захищати свою гідність і своє право бути собою?
цитата:
І тепер мене мучить почуття вини і чи правильно я зробила.
Уявіть ситуацію. Скажімо, ви знаходитесь з цим хлопцем у стосунках. Минає вже 5-й рік, як ви разом. А він продовжує виставляти умови - зроби пластику, збільши груди, потім зменши груди. Поміняй зачіску. Перефарбуй волосся. Не дивись на чоловіків, а то я піду. Не спілкуйся з подругами, бо вони тебе зібйють з твердої жороги. і так далі.
Що відчуваєте в цей момент?
Чи правильним було рішення кинути маніпулятора і ревнивця?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334245 для Светлана Владимировна Киселевская
Думаю, що не повернеться, бо він дуже гордий, і завжди вважає себе правим. А навіть, якщо і надумає, то я хочу побудувати міцний фундамент, якій даватиме мені опору і я зможу протистояти.Бо наданий момент, є сумніви, що якщо він зараз з'явиться, то я зможу бути категоричною. Якась частина мене хоче,щоб він змінився.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334249 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Низька самооцінка, насправді мало поваги до себе, але бажання бути собою стало більше, ніж бути в його умовах.
Що відчуваєте в цей момент? Чи правильним було рішення кинути маніпулятора і ревнивця? Ось на ці питання відповідь однозначна, і все вірно.
В наведеній ситуації вище, все так і було б. Я вже в деяких моментах помічала, що подруги типу безтолкові, тільки втрачаєш з ними час на пусті балачки. Цій людині, щоб ти не змінив, завжди буде мало .
психолог онлайн
цитата:
я хочу побудувати міцний фундамент, якій даватиме мені опору і я зможу протистояти.
Вы уже знаете, как будете строить этот
цитата:
міцний фундамент
?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334255 для Светлана Владимировна Киселевская
Ще поки ні, поки намагаюсь стабілізувати думки та емоційний стан
Доповнення від автора