Проблема 2 місяця турбує думаю кожного дня
У мене сталась не приємна ситуація в зв‘язку з надмірно випитим алкоголем.
Ще в грудні я з друзями випивав спиртні напої ,але так випивав що нічого не памятаю ,мені здається що сталось щось страшне моментами згадую фрагменти того вечора ,але всі кажуть що такого не було,я не те шо б не вірив ,просто впевнений на 100 % що від мене щось приховують ,але ніхто нічого не розказує і вже 2 місяця мене ця думка не полишає в спокою ,що це могло б бути? Чи справді щось було?чи можливо «біляк» як в народі кажуть .
Що з цим робити просто дурію від цих думок просинаюсь думаю ,лягаю думаю …
Можливо в когось таке було ? Що можете порадити?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Доброго ранку!
цитата:
Ще в грудні я з друзями випивав спиртні напої ,але так випивав що нічого не памятаю ,мені здається що сталось щось страшне моментами згадую фрагменти того вечора ,але всі кажуть що такого не було,я не те шо б не вірив ,просто впевнений на 100 % що від мене щось приховують ,але ніхто нічого не розказує і вже 2 місяця мене ця думка не полишає в спокою ,що це могло б бути?
З того, що Ви зазначили, можна припустити появу нав'язливих думок. З грудня вже минуло багато часу, а проблема досі ніяк не вирішується. Навпаки, Ви себе заганяєте в глухий кут, підозрюючи щось погане. Тому відповідь на
цитата:
що це могло б бути? Чи справді щось було?чи можливо «біляк» як в народі кажуть .
- потрібно звернутись ОСОБИСТО до психолога і почати розбиратись з Вашими думками, страхами і схильністю надмірно вживати алкоголь.
Ви ж, навпено, вже переконались, що сам по собі цей жахливий стан нікуди не зникне
цитата:
А досвід інших навряд чи згодиться
цитата:
Можливо в когось таке було ?
Адже в кожного своя індивідуальна ситуація і спроможність "перетравлювати" як алкоголь у великих дозах, так і наслідки його вживання.
психолог онлайн
Здравствуйте!
А что вы предполагаете случилось, что это страшное, что вы вспоминаете фрагментами и другие не хотят подтверждать, а вы не можете не подтвердить не опровергнуть?
психолог онлайн
цитата:
2 місяця мене ця думка не полишає
цитата:
щось страшне
цитата:
Що можете порадити?
Избавиться от страхов и навязчивых мыслей, Вы сможете с помощью индивидуальной психотерапии.
Если Вы не планируете работать с психологом и Ваше состояние будет и дальше ухудшаться -
цитата:
просто дурію від цих думок просинаюсь думаю ,лягаю думаю
тогда Вам придется идти к врачу и решать проблему с помощью медикаментов.