Панічні атаки,тривога
Причина звернення Панічні Атаки та тривога,страх за здоров’я,і постійні думки що може щось статися.
Це все протягом 5-8 років.
Моментами пускає,моментами накриває.
Не розуміння що робити з цим станом,як далі і як пропрацювати.
Розумію що є проблема,можливо якої я не помічаю,що відповідно дає стан тривоги,головокружіння і тд.
Робила обстеження,аналізи все майже в нормі.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Дуже добре, що робили обсеження. Тепер Ви знаєте, що проблема психологічного характеру, а отже треба працювати з хронічною тривожністю, яка привела Вас до панічних атак
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334702 для Віталій Вікторович Бондарчук
Я працювала вже з психологами,але розбирають проблему поверхнево .Рекомендації що робити з ПА,і все.Але мені б хотілось пропрацювати і розуміти що саме призвело до цього стану,можливо реакції на якісь ситуації,чи невпевненість.Повинна ж бути якась причина цьому
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
З панічними атаками нічого робити не треба, Ви на вірному шляху. Як я вже писав, треба знайти що їм передувало і з цим працювати, тобто з тривожностю. І працювати по справжньому, а не "рекомендації"
психолог онлайн
цитата:
Рекомендації що робити з ПА,і все.
Вы работали с симптомом на уровне поведения, вместо того чтобы решать проблему на более глубинном уровне.
цитата:
Повинна ж бути якась причина цьому
Причина в Ваших детско-родительских отношениях (обычно это тревожные и контролирующие родители) и/или какой-то Ваш травматический опыт.
Но работать надо не с этим, а с теми страхами, которые скрываются за Вашими ПА и тревогой.
Прошлое прошло и его уже нельзя изменить. Страхи же находятся в будущем, поэтому работа с ними происходит здесь и сейчас.
Когда Вы проработаете то, чего боитесь, появится уверенность и вера в свои силы.
Тогда и Ваша проблема будет решена.