Пхд в мене птср
Я військ парамедик від початку я тут. І я почала помічати шо почала бути тривожною ,коли є реально можливість поспати канєшно 2 дня можемо і не спати то все ж таки коли даютт добро на спання то я не можу заснути бо боюсь шо шось знов ужасне присниться вже таке було . Почало все бісити хочу плакати. Надіюсь це не так. Буду рада будь які інфі. Незнаю шо ше напис відповім хіба на питання. Надіюсь це конфіденційно і т.д.
Питання від: ; Вік: 20
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Добрий день. Вам потрібно звернутися до психіатра та до військового психолога.
Доповнення від автора
Ви певно мене погано зрозуміли де я зара є немає таких послуг тому я сюди і звернулася, і зрозуміла чи дійсно то чи ні. Бо якшо так тоді прийдететься розказати командирці бо в один момент в мене і вухах дзвенить і я в ступор падаю зрча твкого не було .тому перед тим як звертаиися і таке говорити я хрчу впевнитися
психолог онлайн
цитата:
в мене птср
ПТСР - это психическое расстройство.
И поставить такой диагноз может только врач (психиатр).
Психологи не имеют права диагностировать заболевания и тем более, делать это по переписке.
цитата:
почала бути тривожною
цитата:
я не можу заснути
цитата:
хочу плакати
Все перечисленное также может быть симптомами заболевания.
Поэтому в первую очередь, Вам нужно обратиться к врачу.
Или получить консультацию психолога.
Заочно никто не скажет, что с Вами происходит.
психолог онлайн
цитата:
Ви певно мене погано зрозуміли де я
Я спробувала вгадати, що ви саме там, коли ви написали, що я "тут".
Зверніться до командирки, будь ласка. За симптомами, що ви описуєте, скоріш за все вам треба медикаметозна підтримка та психолог.
Бережіть себе.