в чому сенс?
У мене постійна тривожність,через те,що я начебто щось роблю не так,або ж роблю не достатньо. Постійні спроби збільшити обсяг завдань,брати більше змін на роботі,ще більше ніби то заганяють мене в думки що я щось роблю в цьому житті не так.
Занурюючись глибше, я студентка, працюю на роботі,кошти з якої отримую мінімальні адже маю мало вільного часу,ще займаюсь волонтерством.
Тобто я не бачу сенсу в своїх діях, я працюю за мінімальні гроші - щоб вижити, навчаюсь - щоб лише через 5 років почати працювати за професію, волонтерю - щоб люди яким я допомагаю не були за це мені вдягні.
Мені не вистачає підтримки, люди в яких я хотіла іі отримати - не розуміють мене і мою ситуацію(
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Сенс у тому, що Ви із усіх сил намагаєтеся бути хорошою дівчинкою, але при цьому, щоб Ви не робили вважаєте себе недостатньо хорошою. Я Вас розумію і підтримую, Ви хороша дівчинка, можете зменшити планки. Якщо не будете волонтерити, або не здобудите вищої освіти Ви все одно будете хорошою. Ви молодець!
психолог онлайн
Доброго дня, Alya!
цитата:
В ЧОМУ СЕНС?
Напевно, в даний час, щоби шукати сенс(!) Саме так.
Розумію - Вам хочется визначеності, бо тривожність дістала. Це природньо.
Крім того, відчуваєте дефіцит підтримки. Мабуть є розчарування в тих людях, кто не виправдав Ваших очікувань.
Отже, нагальне питання - вчитись підтримувати себе. Формувати всередині щось міцне і стійке, на що можна спиратись у важкі часи випробувань. А для цього необхідно отримати досвід, в тому числі досвід помилок, розгубленості і безпорадності...Інший досвід також - пошуків і відкриттів, знахідок своєї гнучкості, витримки і сили(!)
А це можливо за єдиної умови - коли продовжите тестування реальності. Перевірятимете свої погляди і бажання. Робитимете висновки, краще усвідомлючи себе і свій особистий, унікальний шлях.
Звісно, в діалозі з психологом цей шлях долати веселіше.
психолог онлайн
цитата:
У мене постійна тривожність,через те,що я начебто щось роблю не так,а
Це нормальна тривожність.
Подякуйте їй
Вона дійсно заставляє вас задуматися. Мабуть ви дійсно робите щось не не так, а НЕ ТЕ ЩО ВАМ БИ БУЛО ДО Душі!
цитата:
або ж роблю не достатньо.
І відповідно виникає відчуття недостатності!
НЕДОСТАЄ Радості і відчуття впевненості в виборі напрямку....
Ради чого це?
цитата:
Постійні спроби збільшити обсяг завдань,брати більше змін на роботі,ще більше ніби то заганяють мене в думки що я щось роблю в цьому житті не так.
Ваші спроби лише віддаляють вас від самої себе!
Ви не дозволяєте собі "зупинитися" і ПОРОЗДУМУВАТИ.
Для чого? Ради чого? Чого хочу іменно Я?
цитата:
працюю на роботі,кошти з якої отримую мінімальні
Може варто задуматися на пошуком іншої роботи?Або більше вділяти часу не волонтерству, а роботі!?
Адже ви і так мало маєте часу, але чомусь ще і волонтерите?
З якою метою ви це робите?
Ради КОГО?
цитата:
маю мало вільного часу,ще займаюсь волонтерством.
Ви мабуть забули просту приказку, що спасіння утопаючих, діло рук самих утопаючих!!
Ви РАДИ Кого волонтерите і жертвуєте своїм часом і своїм шансом самій підтримати Себе і морально і матеріально?
Мені здається що ваш "альтруїзм" досить егоїстичний по відношенню до себе самої!
Ви забули(або і не пам'ятали) про Себе!
І це ОСНОВНЕ!
цитата:
Тобто я не бачу сенсу в своїх діях, я працюю за мінімальні гроші - щоб вижити,
Вірно не бачите!
цитата:
волонтерю - щоб люди яким я допомагаю не були за це мені вдягні.
Ви очікуєте подяки за своє волонтерство?
Волонтерте, але не очікуйте!
Ви забули що ОСНОВНА для себе ВИ САМА!
Ось тому то в вас і не вистачає САМО-підтримки. Ви шукаєте не там де загубили.
цитата:
Не чекайте, щоб вас зрозуміли, а попробуйте ЗРОЗУМІТИ Свої потреби і одночасно РОЗУМІЙТЕ Людей і ЗРОЗУМІЙТЕ, Що вміння САМОМУ подбати про Себе, це саме надійніше і саме доступніше для кожного з нас! І це ПЕРВИННИЙ наш обов'язок перед собою і Богом! А вже опісля, можна і ближньому допомогти!
Бо як можеш дати щось ближньому(хліб, настрій, впевненість, спокій і т.д) якщо сам в собі цього не маєш?
Мені здається що ваш "жертовний-альтруїзм" досить егоїстичний по відношенню до себе самої!
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ дещо пріоритети!
Віри вам і поваги до себе і своїх потреб також!
Повертайтеся до Себе!
Відредаговано автором 26-02-2023 15:40:30 Відредаговано автором 26-02-2023 15:42:01
Відредаговано автором 26-02-2023 15:44:07
психолог онлайн
А для чего вам высшее образование?
Нравится ли вам учеба?
Для чего вы волонтерите?
Волонтерством обычно занимаются из избытка чего-либо - любви к людям/животным, избытка денег и тп.
А вы, похоже, делаете это ради того, чтобы быть хорошей. Это не приносит пользы вам.
Для чего вы набираете себе смен побольше? Это приносит вам денег больше? Похоже, что нет, раз пишите про минималку.
Вопрос тогда для чего вы так напрягаетесь?
Есть ли в вашей жизни удовольствие?