не знаю
зустрічаюсь з дівчиною 1,5 роки, довгий час не було мене дома із-за війни і під час в війни сумарно ми бачились 4 місяці. поки мене не було дома, до мого остаточного приїзду з‘явилаьс у неї подргуа з якою вони 3 місяці, разом на роботу, разом проводять день та вільний час, а я став на другий план і в один момент роя дівина мені каже, що поцілувалась з цією подругою під станом легкого наркотика та на наступний день її подруга їй призналась в симпатії. тепер моя дічина убивається на рахунок того кого вибрати і не просить на неї давити, а я не можу, бо мені боляче та тяжко таке переносити. я весь час думаю, що мене не виберуть 5 день сплю по 2-3 годин та майже не їм. підскажіть як себе повести з партнером і що впринципі робити самому?
Питання від: ; Вік: 19
Доповнення від автора
5 днів не сплю, піскажіть будь ласка

психолог онлайн
цитата:
підскажіть як себе повести з партнером і що впринципі робити самому?
Это зависит от того, что Вы хотите.
У Вас есть желание сохранить отношения с ней?
психолог онлайн
Анастасія Владимирівна Тарадай
Добрий день. Юначе, можливо ви не будете жити очікуванням, а зробите самі свій вибір? Ваша дівчина вживає легкі наркотики, цілується з іншою, як ви бачите ваші стосунки далі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335793 для Светлана Владимировна Киселевская
Так, хочу
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335795 для Віталія Юріївна Мельник
Я розумію, що це було в стані ефекту і вона жаліє про скоєне. Я хочу дати шанс цій людині. Но вона хоче поки залишитися друзями, щоб вияснити з ким вона більше хоче бути
Доповнення від автора
Я правда дуже хочу зберегти відносини з нею, бо я без неї аке відчуття, що ніхто. я олзуиію, що це не правильно
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Для того чтобы
цитата:
зберегти відносини з нею
Вам придется идти в индивидуальную психотерапию.
Потому что изменить девушку Вы сможете только тогда, когда начнете менять себя, отношение к себе и к жизни, а также поведение.
По времени такая работа займет 2 месяца.
На первой консультации Вы получите схему решения своей проблемы, из которой будет понятно, какие первые шаги Вам надо будет осуществить.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335806 для Светлана Владимировна Киселевская
де я можу пройти цю психотерапію?
Доповнення від автора
і скільки потрібно сеансів на 2 місяці?
Доповнення від автора
і скільки потрібно сеансів на 2 місяці?
психолог онлайн
цитата:
де я можу пройти цю психотерапію?
На моей странице на этом сайте есть все координаты.
цитата:
скільки потрібно сеансів на 2 місяці?
8 консультаций (1 раз в неделю).
Доповнення від автора
чи можете ви проводити онлайн консультації?
психолог онлайн
цитата:
чи можете ви проводити онлайн консультації?
Да, я провожу консультации онлайн.
психолог онлайн
Вам варто працювати над вашою самоцінністю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335833 для Віталія Юріївна Мельник
я розумію це, намагаюсь більше спілкуатися з друзями та сестрою, вони мені допомагають. сьогодні в ночі думав поо те що думаю більше за всіх аніж за себе. думаю не циплятися всіма силами за ці відносини, але килати все також не можу. но морально себе підготував якщо прийдеться порвати
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335833 для Віталія Юріївна Мельник
психолог онлайн
цитата:
розумію це, намагаюсь більше спілкуатися з друзями та сестрою, вони мені допомагають
Підтримка друзів та сестри безцінні у складних переживаннях. Але є питання, які можна розглянути з психологом, наприклад. Коли відчуєте щось типу "головою розумію, але нічого вдіяти не можу" зверніться до психолога. Ви тільки стали на дорослий шлях. Було б непогано для вас, якщо б ви більше себе пізнали, і більше вміли відстоювати свої кордони.
Удачі