Заплуталась в стосунках
Добрий день! Мені 20 років і я не бачу майбутнього зі своїм хлопцем. з часом, коли ми зустрічались все більше часу я почала помічати більше речей, які мені не подобались. Мені не подобається те, який він агресивний і як найменша дрібниця заставляє його злитись. Він не виявляє цю злість до мене, але мені неприємно бути з тим, хто постійно відчуває агресію (це може бути навіть тому що жарко, або погано почувається, а він майже завжди погано почувається). Але якщо я на щось ображаюсь або мене злиться якась річ і я про це говорю - він одразу починає злитись на мене, але наче на 100% більше.
Дальше наразі я знайшла роботу і працюю, заробляю гроші. Я людина, яка прагне до кращого, яка не хоче чекати чогось з небес. Він же усе отримує не так: він інвестує і на цьому заробляє. Але цей заробіток абсолютно не постійний.. йому постійно не вистачає грошей і він просить допомогти мамі. Ми й так оплачуємо продукти 50/50, подарунки я отримаю, але дрібні.. Не такі, як би мені хотілось.
І при цьому йому вдається купляти собі телефон (в кредит). Коли він його отримав, у мене ще не було роботи і були проблеми з грішми, а мій телефон в дуже поганому стані. Його ж попередній телефон був хороший і такий, якому небагато часу. І мені було дуже дуже сумно, що людина поряд купляє собі останній найновіший телефон, а я ходжу з таким, якому років так 6.. коли він помітив що я сумна, він почав говорити, що я не радію за нього. Але я раділа, справді, просто мені б теж так хотілось.. І важко жити, коли в людини поряд є все, а в тебе дуже мало чого..
на початку стосунків ми ходили часто в ресторани, він завжди оплачував за нас двох, це мене дуже радувало і я почувала себе на справжніх побаченнях. Тепер останні пів року ми завжди оплачуємо пополам в різних кафе і ресторанах..а мені так не хочеться. Я бачила стосунки моїх батьків, і тато завжди брав на себе більшу відповідальність за фінанси, він завжди встигав і будинок оплатити, і подарунки мамі подарувати, і мені завжди гроші на обід дати. А тут все по-іншому.Мене лякає його агресія, його справи з фінансами, те, як він думає, що чоловік взагалі не має ніколи платити за жінку.
Наразі ми живемо разом і мені б хотілось дізнатись,як в майбутньому розійтись з ним? Чи варто взагалі це робити, якщо в іншому плані все гаразд, є увага, милі моменти, турбота? Але є так багато «але».Також ми живемо в іншій країні разом і у мене тут нікого немає. Якщо я розійдусь з ним, я повернусь в Україну.. і насправді я дуже дуже сумую за Україною..
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Добрый день!
цитата:
Мені 20 років і я не бачу майбутнього зі своїм хлопцем. з часом, коли ми зустрічались все більше часу я почала помічати більше речей, які мені не подобались. Мені не подобається те, який він агресивний і як найменша дрібниця заставляє його злитись.
Вы пишите, что не чувствуете себя в безопасности с этим человеком и находитесь постоянно в напряжении. Скажите, а что Вас держит в этих отношениях? Какой выход Вы для себя видите? Если я правильно понимаю, то он не собирается что-то менять и Вам приходится принимать его правила.
цитата:
Якщо я розійдусь з ним, я повернусь в Україну.. і насправді я дуже дуже сумую за Україною..
Вы можете рассмотреть два варианта, это остаться и самостоятельно себя обеспечивать или вернуться в Украину. Какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Чи варто взагалі це робити, якщо в іншому плані все гаразд, є увага, милі моменти, турбота?
В якому іншому плані все гаразд, якщо ви пишите, що
цитата:
я не бачу майбутнього зі своїм хлопце
цитата:
Мені не подобається те, який він агресивний
цитата:
Але якщо я на щось ображаюсь або мене злиться якась річ і я про це говорю - він одразу починає злитись на мене, але наче на 100% більше.
цитата:
Мене лякає його агресія, його справи з фінансами, те, як він думає, що чоловік взагалі не має ніколи платити за жінку.
Ви описували майже весь текст, що саме вам не підходить, а тепер начебто хочете перестати звертати увагу на те, що вам важливо.
На яку допомогу очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:
Наразі ми живемо разом і мені б хотілось дізнатись,як в майбутньому розійтись з ним?
Розійтись можна як цивілізовано, так і по-хитрому. Тобто щось набрехати, зникнути, звинувачувати його і вигороджувати себе. Цивілізовано - це означає з повагою і вдячністю, щиро висловлююючи свої почуття і своє рішення. Ви до якого варіанту схильні?
цитата:
З хлопцем у стосунках перебуваєте Ви. Тому цікаво, як на це питання можуть відповісти психологи? Ви з ним зараз разом, напевно і вирішувати Вам. А Ви, мабуть, боїтесь брати відповідальність на себе.
цитата:
Багато людей в цей час, перебуваючи вдалині від Батьківщини, сумують за нею. Сподіваюсь, цей сповна доречний сум має тимчасовий характер. Варто, аби він не заважав вирішувати нагальні проблеми.
Відредаговано автором 08-03-2023 16:22:52
психолог онлайн
А почему вы вернетесь в Украину, если разойдетесь?
Разве вы не можете жить в другой стране одна?
Все, что вы описываете, уже достаточный повод разойтись. У вас явно разные приоритеты, цели. Кроме того, агрессия в отношения не хороший звоночек.
Как разойтись? Просто сказать, что вы хотите разойтись. И все. Причина - вам не комфортно в отношениях. А уговаривать, детально все расписывать, убеждать и делать так, чтобы человек согласился - не нужно. Достаточно того, что вы не видите вместе будущего
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день!
Таке відчуття, що просто терпите цього хлопця, який для Вас не такий, як треба. І терпите тому що зараз закордоном і треба якось виживати, пристосовуватись, а разом це робити легше. Так?
Тільки ось цей момент:
цитата:
Здається не дуже чесним. Живете з ним, а самі думаєте, як і коли від нього йти...а він про те й не здогадується.
Що заважає відкрито з ним поговорити про стосунки? Про те, що не бачите із ним свого майбутнього. Щоб він також підготувався морально до цього.
психолог онлайн
Здравствуйте, Віка!
цитата:
Единственное, что может вызвать настороженность, так это
цитата:
агресія
парня.
И то, если она вызвана его абьюзивными чертами (например), а не является характерологической особенностью (например, типом темперамента).
Его же
цитата:
справи з фінансами
это как ведение частного бизнеса, где нет и не может быть стабильности.
А то, что вы поровну тратите деньги на семью, относится к современной демократической (европейской) модели семьи, а не к патриархальной, как было у Ваших родителей.
И это Вы будете встречать довольно часто, особенно если останетесь жить в Европе.
Поэтому прежде чем расставаться с ним, Вам надо подумать о себе, своих чувствах и желаниях.
цитата:
як в майбутньому розійтись з ним?
А в чем заключается сложность?
Говорите парню, что расстаетесь и уходите от него.
А можете вообще молча собрать вещи и уйти.
Расстаться как раз не сложно.
Гораздо тяжелее сохранить отношения и сделать их такими, чтобы они Вас устраивали.
консультация психолога
Віка, Вітаю!
Звертайтеся - розплутаємо дуже гарно всю ситуацію 😉