Почало все дратувати, не розумію свій стан і чого я взагалі хочу від себе та інших
2 місяці тому мене звільнили з роботи, важко це перенесла ( все беру до серця) потім якось знайшла ще роботу не довго теж там пробула знову звільнили, не дуже приємно, потім на другий день дзвонить тато і каже, що бабуся померла це ще важче стало , опустились руки на все , завтра йду на співбесіду, але навіть не знаю, що чекати і чи слід на щось надіятись, тому що останнім часом нічого позитивного не бачу в цьому всьому. Дякую
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Добрий вечір. Співчуваю вашим втратам.
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Доброе утро!
Скажите пожалуйста, какую помощь Вы хотите получить сейчас?
Вы переживаете , будет ли эта попытка удачной для Вас или закончится, как предыдущие ? Главное, что Вы пробуете и это важно . Возможно, что пока Вы набираетесь опыта и присматриваетесь
психолог онлайн
Доброе утро!
цитата:
ПОЧАЛО ВСЕ ДРАТУВАТИ, НЕ РОЗУМІЮ СВІЙ СТАН І ЧОГО Я ВЗАГАЛІ ХОЧУ ВІД СЕБЕ ТА ІНШИХ
У мене з ще дитинтства склалося враження, ніби більшість принцес, а Ви саме під таким ніком тут присутні, часто й густо поводяться дратівливо, не розуміючи свій стан. Проте неважко зрозуміти, від чого саме виникає почуття дратівливості. У Вашому випадку Вас переслідують негаразди з роботою, смерть близької людини, розгубленість і нерозуміння себе.
Тому вихід із такого стану пролягає через спроможність об'єктивно сприймати реальність.Тобто потрібно відчути свої справжні бажання і вчитись їх здійснювати.
Потрібно уважно ставитись до своїх емоцій і почуттів, навчитись поводитись з ними екологічно - тобто відчувати, розрізняти, виражати. Це я зараз про співпрацю з психологом.
І, звісно, що принцесі, що пересічній людині будь-що не дається легко. Життя змушує вчитись, в тому числі на помилках. І тільки новий досвід змінює кожного, надаючи змогу бути щасливим, попри усі негаразди і складнощі.
цитата:
навіть не знаю, що чекати і чи слід на щось надіятись, тому що останнім часом нічого позитивного не бачу в цьому всьому.
Яким Вам видається світ? Що Вас у ньому чекає? Чи це не Ваша відповідальність і завдання додавати позитиву в усе, що відбувається з Вами? Адже, якщо не Ви за себе, то хто за Вас?
психолог онлайн
цитата:
останнім часом нічого позитивного не бачу в цьому всьому
У Вас идет процесс проживания потери.
Причем одна потеря (увольнение с работы) наложилась на другую (смерть бабушки).
И сейчас Вам нужна индивидуальная работа с психологом, потому что Вы уже самостоятельно не справляетесь со стрессом, вызванным этими событиями.
Рекомендую Вам начать психотерапию, потому что вместо проживания потери у Вас есть риск застрять на стадии депрессии.