Не знаю как поступить
Мне 18 лет, буквально через пару месяцев, мама не переносит моего парня, с моим 18-летием собираемся съехаться с ним, мать категорически против, запрещает, говорит ты под моим контролем, и в 18 будет так же, как только начинаем разговаривать начинает говорить про больницу, что мол попадёт туда вдруг что, с одной стороны понимаю, что надо делать выбор, с мамой всю жизнь не проживёшь, но переживаю за наши отношения с ней(((
Питання від: ; Вік: 18
Доповнення від автора
Поки що мама зсилається на війну, я розумію, що вона переживає, але я хочу жити своє життя як хочу я, а не вона, але вона цього не розуміє, далі стоїть на тому що я під її контролем,хоч мені і 30 буде.

психолог онлайн
Все в Ваших руках, Mila, захотите оставаться под маминым контролем - останетесь, захотите от него избавиться и жить своей жизнью - так и будет. В этом и заключается ответственность за свой выбор.
И важно помнить, что с нами никто и ничего сделать НЕ может БЕЗ нашего на то согласия. Точка.
Даете свое согласие маме, Mila, оставаться под ее контролем?
психолог онлайн
Добрий вечір. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Здравствуйте, Mila!
цитата:
говорит ты под моим контролем
Насколько Вы зависите от мамы (морально, материально и т.д.)?
цитата:
я хочу жити своє життя як хочу я
Кроме "хочу" у человека должно быть "могу" и "делаю".
Какие у Вас есть возможности для осуществления своего желания?
И что Вы для этого будете делать?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336629 для Светлана Владимировна Киселевская
Морально я завишу в плане того что не хочу портить отношения, но понимаю что этого не избежать, а материально, конкретно от неё я не завишу, у меня есть свой небольшой доход. Так же одна из причин по которой я хочу уехать, это искать работу и поступать в универ, но всё упирается от части в то, что для неё Харьков, куда я собираюсь ехать, максимально опасно, хотя там сейчас не опаснее чем где-либо. Недавно она пыталась заставить меня уехать в другой город, только чтобы я не могла видеться с парнем.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336622 для Павел Леонидович Басанский
Главная проблема в том, что она начинает манипулировать тем, что попадёт в больницу, так как у неё проблемы со здоровьем, из-за этого и боюсь
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336625 для Віталія Юріївна Мельник
Питання полягає в тому, як впоратися з її маніпуляціями, адже через те, що вона іноді робить, я все більше розчаровуюся, розмови тут безсилі, вона стоїть на своєму, а мене навіть слухати не хоче. Виправдовується війною, але я розумію, що справа далеко не в ній. Адже в інше місто вона мене відправити намагається, а туди, куди збираюся я, забороняє.
психолог онлайн
цитата:
І як ви відповідаєте мамі на її маніпуляцію?
Передаєте їй відповідальність за її вибір?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий ранок, Mila!
цитата:
Зважаючи на те, що Ви повідомили, можу зробити висновок - Ви намагаєтесь жити своїм життя і не бути залежною від маминих спроб Вас конролювати. Також хочете не ускладнювати стосунки з нею.Тому пропоную ставитись до маминої поведінки максимально об'єктивно. Мама за Вас переживає. І це нормально. Тим більше, що йде війна.
Вона хоче для Вас добра. Проте, певні її слова і дії виходять за межі здорового глузду. Це стосується категоричних заборон і маніпуляцій на грунті власного здоров'я.
Отже Вам потрібно, з одного боку, не зневажати одні її природні бажання і, з іншого, не вестись на шкідливі прояви. Це складно. Але ж людина теж складна. Не все в ній чорне або біле.
Наперед знаю, що образа від мами буде. Може бути ще щось з подібного переліку, проте це на має стати Вам на заваді. Намагайтесь бути м'якою по формі у стосунках з мамою і водночас твердою по суті. Витримки Вам і віри в себе!
Відредаговано автором 14-03-2023 09:47:20
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336649 для Віталія Юріївна Мельник
З дорослішанням я все менше реагую на ці маніпуляції, бо розумію, що треба робити щось, а не перекладати відповідальність. Але через те, що мене виховували так, що батькам не можна суперечити, дуже важко протистояти цьому
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336653 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дуже дякую, просто розумієте, так війна, але в одне місто вона забороняє їхати , а в інше, де також небезпечно, відправляє. Я налаштована те, що як тільки мені виповниться 18, їхати шукати роботу, почати жити, але я розумію що це буде не легко, і зсилаючись на своїх старших сестер, думаю, що скандал затягнеться не на кілька днів. Може навіть дійти до слів, що я більше їй не донька
психолог онлайн
Якої допомоги очікуєте від психологів сайту? Складається враження, що ви все знаєте і даєте всьому пояснення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336659 для Віталія Юріївна Мельник
Знаєте, мені здається що це просто пов'язано з тим що мені завжди треба чиясь думка щоб прийняти рішення, в даному випадку, думка спеціаліста, бо я начебто розумію що я думаю все правильно, спонукаю себе до дій, але є дуже велика невпевненість, але з іншого боку мені завжди говорили що правильно скажуть тільки батьки, тому завжди намагаюся знайти якусь пораду)
Доповнення від автора
Дуже дякую Вам, я зрозуміла що думаю все правильно, залишається тільки діяти, прийшов час брати відповідальність на себе за своє життя та за свої рішення)
психолог онлайн
цитата:
Якщо виникнуть питання в процесі, зверніться на декілька індивідуальних консультацій. Це дасть вам ширше бачення і усвідомлення процесів.
Доповнення від автора
Не знаю я лише одне, як правильно сказати мамі, коли прийде час, що я проти її волі їду з рідного дому::confused::
психолог онлайн
цитата:
Да, это распространенный аргумент родителей-манипуляторов, его цель: заставить своего ребенка почувствовать себя виноватым в этом. А разве Вы виноваты в ее проблемах со здоровьем? И если она нервничает - то это исключительно ЕЕ ответственность, ее неумение регулировать свое эмоциональное состояние, ее собственная эмоциональная несдержанность. Так и можно ей отвечать.
цитата:
це буде не легко, і зсилаючись на своїх старших сестер, думаю, що скандал затягнеться не на кілька днів. Може навіть дійти до слів, що я більше їй не донька
Якщо Ви все це знаєте, бо вже маєте досвід старших сестер - то Ви ідеально підготовлені, краще ніж вони, бо вони всього цього не знали і не були готові до такого. І якщо в них вийшло втекти від такої маніпулятивної та абьюзивної мами, то невже у Вас не вийде?
Відредаговано автором 15-03-2023 01:33:07
психолог онлайн
цитата:
Не знаю я лише одне, як правильно сказати мамі, коли прийде час, що я проти її волі їду з рідного дому
Можливо, "коли прийде час", ви вже самі будете орієнтуватися на власну волю і на власний вибір. Це ж процес.
консультация психолога
Вітаю,
З того що чую, має місце симбіоз.
Потрібно розбиратися.
Працюю з такими запитами.
Якщо актуально - звертайтеся.
Всього найкращого. Ви можете рости і відділятися.