Проблема між кохати та бути коханою.
Є 2 претенденти, хлопець якого кохаю безмежно, але від нього не отримую підтримки, має дівчину та дитину. А є хлопець, який кохає мене і робить для мене все можливе, аби я була щаслива, але я його не кохаю ні каплі. Кого вибрати?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
ДОброго часу доби!
В Вашій та подібних історіях питання не в тому, кого вибрати, а в тому, щоб розібратися в понятті "кохання" - це про що? Спочатку відсторонено, відокремлено від себе та будь кого.
І поки Ви з цим не розберетесь - будете хибно вважати, що кохаєте, або що Вас кохають.
Тому, перед тим як приймати рішення - раджу почати з розуміння основи цього рішення.
психолог онлайн
Найкраще це обирати себе. Що для вас ви? Що для вас є важливе? Яка ви з тим хлопцем, що він вам дає у відчуттях, яка ви з іншим хлопцем, що ви даєте та отимуєте?
психолог онлайн
Ирина Терещенко
Вітаю!
А чи не розглядали Ви варіант не обирати нікого із них?
цитата:
Є 2 претенденти, хлопець якого кохаю безмежно, але від нього не отримую підтримки, має дівчину та дитину.
Вам би було приємно, якби у Вас була сім'я, діти, і якась жінка зі сторони точила око на Вашого чоловіка?
цитата:
А є хлопець, який кохає мене і робить для мене все можливе, аби я була щаслива, але я його не кохаю ні каплі.
Як Ви уявляєте собі із хлопцем, якого не кохаєте? Чи будете Ви щаслива при такому розкладі.
Запитайте себе.
психолог онлайн
Доброго дня.
Мені здається, що це не останні два чоловіка на Землі. До того ж, Ви не в тому віці , щоб казати про останній шанс. Спробуйте відсторонитися від цих чоловіків та подивитись навколо. Можливо, десь поряд є третій варіант, який більш Вам підійде.
психолог онлайн
цитата:
ПРОБЛЕМА МІЖ КОХАТИ ТА БУТИ КОХАНОЮ
Як саме це питання стало для вас проблемою?
психолог онлайн
А интересно, как вы можете выбрать того, у кого есть девушка и ребенок?
На вопрос ответ - никого. Лучше разобраться в себе, зачем вам ставить так вопрос - "или- или"?
Вы ж не утюг выбираете.
Лучший вариант для хороших отношений это взаимная любовь, интерес и желание быть вместе.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Кого вибрати?
Вы сможете получить ответ на свой вопрос на первой же консультации.
Потому что для такого выбора существуют специальные техники, которые помогут Вам разобраться в себе не только на уровне Вашего сознания и чувств, но и на бессознательном уровне. И соответственно, принять правильное решение.
Люди постоянно сталкиваются с различными выборами в своей жизни.
И практическая психология как раз и предназначена, в том числе, и для такой помощи людям.
А иначе всем тем, кто не в состоянии самостоятельно сделать свой выбор, пришлось бы постоянно выбирать что-то третье, что совсем им не подходит.
психолог онлайн
Добрый вечер. А с кем Вам более комфортно, напишите плюси и минусы.