Не можу змиритись із розривом віртуальних стосунків
Вийшло так, що в моєму житті ніколи не було стосунків, та й я не особливо думала і переживала про це. Мені було досить комфортно самій із собою. Моя найкраща інтернет подруга, з якою ми на той спілкувалися близько 10 років, познайомила з хлопцем, який хотів поспілкуватися. Я погодилась. У нас було багато спільного, ми спілкувалися днями і ночами безперервно, ніяк не могли насититися спілкуванням і взагалі один одним. Через тижнів 2-3 після знайомства та безперервного спілкування він зізнався, що я йому подобаюся. Погодилася я на такий формат відносин не скоро, довелося чекати досить довго, адже почуття як такі у мене не з'являлися. Наші відносини були досить складними через відстань, приїхати один до одного було і є нереальним у зв'язку з війною. До стосунків ми кілька разів переривали спілкування взагалі. Наприклад, я якось погуляла з подругами і напилася, його це розлютило і він заявив, що спілкуватися не хоче. Через два тижні труни я написала йому і ми помирилися. Або ж я не підтримала його належним чином, коли йому було погано і він замовк, написав сам через кілька днів, це все вилилося в сварку і прямий послав мене на три літери. Помирилися, вибачився. Після початку відносин все було добре, він старався, багато часу проводили разом, спілкувалися. Подібних сварок було ще 2-3. Іноді він говорив, що замислюється про суїцид і не зможе без мене. Якось він запропонував розлучитися, я підтримала, після чого він почав плакати і благати дати нам шанс. Я погодилась. Буквально через кілька днів у розпалі сварки він сказав, що це кінець, адже я його провокувала.І тоді я пішла на маніпуляцію, яку бачила з його боку... Ненавиджу себе за це. Загрози вбити себе і всі в цьому дусі ніколи не були в моїх звичках. Мені страшно,що я пішла на це. В останній час у мене був досить тривожний період, я багато нервувала і зривалася на ньому. Без причини теж. Могла сваритися без приводу і навіть не вибачитися. Сказала йому,що зараз я взагалі не думаю про стосунки, тому що є проблеми в сім'ї і вони не дають спокійно спати. Він щоразу обіцяв мені ніколи не залишати, бути поруч підтримувати. За день до розлучення назвав майбутньою дружиною. Після чого сказав,що розлюбив і хоче розлучитися. Я попросила ще один шанс, він дав мені тиждень, але потім все одно сказав,що відносини його стали душити. Розлучилися. Я ще багато разів писала йому, просила, тоді він сказав,що все це через відстань і йому я йому далеко не потрібна взагалі. Пройшло 5 місяців,а я все ніяк не можу змиритися з цим.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Стосунки справа не проста, а на відстані їх практично неможливо побудувати, нажаль.
Бо справа ускладнюється через те, що дві людини спілкуються частково з додуманими Образами, а частково і самі стають не собою.
У вашому випадку хлопець поводив себе досить незрозуміло, можливо через певну емоційну незрілість, можливо через особисті внутрішні проблеми.
Але Вам важливо розібратися не з ним, а з собою.
З тим, чому погоджувались на те, з чим не були згодні, чому просили доя себе якісь "шанси", ніби дитина, що завинила, звідки беруться ваші власні внутрішні протиріччя.
Не мати досвіду в стосунках це нормально для вашого віку.
Не хотіти стосунків- тут виникає питання, що призвело до небажання. З цим питанням також варто розібратися.
Це можна зробити з психологом індивідуально у вашому місті, або онлайн.
Те, що "не відпускає"- стосунки заповнювали певний час ваше життя, тепер їхнє місце не заповнене. Стосунки набагато більш приваблива річ, ніж інші складові, тому туди так тягне.
До того ж, на певні питання у Вас немає відповідей.
Вам важливо переосмислити те, що відбулось, зробити свої власні висновки "що це було і для чого ". Тоді відпустить.
психолог онлайн
Доброго дня.
Варто здійснити певну переоцінка та подивитися на ситуацію під іншим кутом.
1- будь яке спілкування яке займало частину вашого життя заслуговує поваги, адже це було те що важливо для вас.
2- якщо ви досі не можете переключитися - варто подумати чому?
Чого вам не вистачає? Що давали вам ці стосунки, спілкування?
3- що відбувається не у віртуальному житті? Як виходить будувати стосунки і комунікацію з чоловіками в безпосередньому спілкуванні?
Питань багато безумовно
Варто можливо обрати психолога та певний час попрацювати щоб зрозуміти для себе важливі аспекти та переглянути своє відношення до ситуації.
психолог онлайн
цитата:
Пройшло 5 місяців,а я все ніяк не можу змиритися з цим.
Вы хотите вернуть его или пережить потерю и завершить эти отношения?
Какой у Вас вопрос к психологам?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337081 для Светлана Владимировна Киселевская
Хочу вернуть
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337069 для Ирина Терещенко
Не хотіла стосунків,бо мені і так було добре, на той момент вони відчувались тягарем. Та побачивши,на що людина заради мене готова я вирішила все ж спробувати та постаратись його полюбити. Вийшло от що.
Що давало? Багато що. Я відчувала себе особливою та коханою дівчиною. Хоч і через соцмережі,та у нього виходило давати мені максимум тепла, ніжності та спілкування,підтримки та турботи. Я просто була щаслива максимально.
Це були мої перші стосунки, до цього не було й натяку на щось подібне. В підлітковому віці я переживала,адже хотіла як у всіх і відсутність хлопця в такому віці було рівноцінно неповноцінності. Та потім я почала кайфувати від цього і вже не було потрібно. У мене була гармонія із собою,я любила проводити час сама з собою і будь-яке спілкування могло мене втомлювати за деякий час. Та не з ним.
психолог онлайн
цитата:
Хочу вернуть
Для осуществления любой цели, кроме "хочу" должно быть "могу" и "делаю".
Как вы думаете, у вас есть возможность его вернуть?
И что вы для этого можете сделать?