як справитися з ситуацією?
Доброго дня. Мені 11 років. Я займалася художньою гімнастикою ще з дитинства. Рік тому почалася війна, через що я не змогла туди тимчасово ходити. Але місяць тому ми дізналися, що клуб переїхав у селище. Цей клуб був єдиний у моєму місті. І вже рік я мучаюсь і не можу прийняти той факт, що більше немає мого улюбленого заняття, постійно через це сльози. Мій світ у той момент ніби зруйнувався на очах. І чим би я не намагалась зайнятися, ніщо більше мене не цікавить і не притягує як гімнастика. Після вимушеного кидання спорту, я не відчуваю себе щасливою. В моїй голові тільки цей вид спорту, тільки гімнастика.
Я не знаю, що зі мною.
З мамою я про це говорила. Як і всі, вона сказала "знайдеш інше заняття" Хоча як я казала, скільки б не шукала, не знайшла. З тим рахунком, що те, що мене цікавить окрім гімнастики немає в моєму місті, а в Дніпро їхати можливості немає.
І найцікавіше те, що я бачу себе лідером у цьому спортові, хоча шансів майже немає.
Я можу ввімкнути сумну музику і звинувачувати себе в тому, що не стримала своєї ж обіцянки — стати лідером.
Інші люди, друзі, близькі, не підтримують мене, і просто ігнорують цю тему.
За 5 років до мене так сильно притягнувся цей спорт, що тепер я не можу відпустити і сконцентрувати на чомусь іншому.
Може це, звісно, тупо звучить від дитини, але мені це дуже важливо
Я навіть не розумію, який у мене емоційний стан, і що зі мною

Відповіді психологів
То, что вы сейчас проживаете это горевание. Горевание за тем, что утратили - любимое занятие, цель, страсть. Это помимо того, что есть огромный стресс - война, утрата привычного образа жизни, безопасности.
Поэтому какое-то время такое состояние это норма. Дайте себе время погрустить, поплакать, погоревать. При этом важно не замыкаться в себе и делиться своими переживаниями - с друзьями, возможно найти какое-то сообщество по той же гимнастике, по другим интересам, с одноклассниками.
Если есть школьный психолог, то к нему можно.
Жаль, что родители не поддерживают и не понимают ваши переживания.
Хотя можно попробовать с родителями поделиться чувствами. Возможно так услышат и поймут лучше.
Но если нет, то возможно просто у них нет ресурса сейчас. Ведь и на них свалилось много забот в связи с войной.
Что касается гимнастики, то после войны возможно и будет куда пойти дальше заниматься.
Плюс со временем, когда острота горевания уменьшиться сможете лучше понять, чем можно еще заниматься. Сейчас возможно все кажется не тем, но просто еще не время.
В любом случае, я думаю то, что дала гимнастика, уже есть у вас и этого не отнять никому - дисциплина, сила воли, грация, упорство, красота, гибкость.
Все наладится обязательно!
Если для вас так важна
цитата:
гімнастика
и вы видите
цитата:
себе лідером у цьому спортові
а также, если у вас были успехи в этом виде спорта, тогда имеет смысл поговорить с мамой, чтобы она определила вас в спортивную школу-интернат (например, в Днепре). Там вы будете жить, учиться и заниматься гимнастикой и вам не придется бросать спорт.