Різні твердження.
Доброї ночі! Хлопець зустрічається з дівчиною досить довго чи повинен він їй давати гроші на себе ( мається на увазі допомагати фінансово) . Так склалось що дівчина не працює ( але мені здається якщо що б навіть і працювала б це нічого не змінює) але в людей є свої твердження: одні кажуть що ти йому не дружина чому він повинен це робити, інші навіть кажуть вибачте мене: ти з ним спиш канешно повинен. Треті взагалі кажуть що хлопець завжди повинен фінансово допомагати і т.д. В мене питають чи допомагає мій хлопець мені кажу що ні взагалі тоді відповідь така : то навіщо він тобі взагалі. Просто мене останнім часом дуже багато людей питає про це. Хочу почути думку психологів.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Татьяна Штапова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора)
Юліє, перед тим як прокоментую питання, хочу запитати - наскільки важлива для вас думка оточуючих людей? Чи впливає на ваші рішення, думки - що кажуть люди?
Тепер по суті вашого питання.
Таку думку скажу зараз можливо не типову на загал)- у відносинах взагалі ніхто нічого не винен.
Люди разом не з почуття обов'язку, чи вини- а тому що є кохання, симпатія, почуття. І відносини базуються на турботі, підтримці, пристрасті, ітд. - добровільно.
Тут у каждого своє. Це така певна синергія того що ви даєте і того що отримуєте.
Якщо у когось з партнерів є труднощі, потреби, прохання, - він/вона може звернутися до другої половинки- і той в міру своїх бажань та можливостей допомагає. Ось так в ідеалі це працює.
Якщо дуже коротко.
Бувають безумовно різні союзи.
Де люди сходяться на інших категоріях.
Де стосунки будуються на інших, в тому числі матеріальних складових.
Це вибір і право кожного.
Тепер до вас повертаючись.
Ви описали тези і твердження різних людей. У кожного з них свій світогляд, цінності, моральні принципи.
Ось другий варіант прямо таки цікавий))
"інші навіть кажуть вибачте мене: ти з ним спиш канешно повинен"-
це прямо риторика оплати певних інтимних послуг виходить)
Якщо є секс, то по цій філософії завжди має бути оплата?)
Тут вже питання гідності і самоціності.
Мені видається що не варто все ускладнювати.
Якщо у вас є певні потреби, трудноші- ви можете попросити про допомогу, запитати чи можливо це, або принаймні розказати, що були б вдячні за підтримку зараз.
Але знов ж таки- це не оброк, не обов'язок.
Уявіть іншу модель- хлопець робить подарунок, або дає кошти дівчині..це ж не означає що вона зобов'язана з ним сексом займатися якщо немає такого бажання?)
Якщо ви потребуєте допомоги- можливо просто відверто, поговорити про це.
Чого ви особисто хотіли б?
психолог онлайн
Юля, доброго ранку. Ви описали одне питання, яке Вас хвилює. А які у Вас взагалі відносини з хлопцем? Що дня Вас особисто означає відсутність фінансової допомоги від партнера? Чому так сталось, що Ви не працюєте, і чи плануєте працювати?
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
цитата:
Хочу почути думку психологів.
Юліє, у психологів, які теж люди, можуть бути зовсім полярні думки. Тим більше психологи, згідно етичних норм професії, не можуть виступати в ролі моральних та загальноетичних авторитетів.
У Вашому питанні я особисто вбачаю бажання покластись на думку іншої, як Вам здається, більш обізнаної, ніж Ви, людини. Тому запитаю прямо - що відчуваєте Ви стосовно відсутності матерільної допомоги з боку хлопця? У Вашому свідотгляді і баченні стосунків таке явище нормальне чи ні?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337656 для Ирина Терещенко
Добрий день! Так ви все вірно написали особливо про бажання допомогти. Вчора я попросила хлопця про допомогу в матеріальному плані, а він мені у відповідь: навіщо тобі гроші. Я йому кажу , що хочу купити косметику і знову він мені каже: а куди це ти будеш фарбуватися.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337656 для Ирина Терещенко
Для мене не дуже важлива думка людей але я не розумію чому їм так цікаво чи допомагає мій хлопець мені 🤷. І ще в мого хлопця таке твердження: а за що я повинен тобі давати гроші.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337667 для Татьяна Штапова
Доброго дня! У нас стосунки не такі як у всіх але стосунки різні. Справа в тому що ми вже досить довго але бачимося раз в місяць бо хлопець працює далекобійником на новій пошті і приїздить додому то на 7 то на 10 днів, а так ми весь час в телефонному режимі. Він працює останні 2 роки так. А до того як пішов на цю роботу також працював водієм але на місці. Стосовно фінансового плану: якщо в нього є бажання то він допомагає, а якщо ні то ні. Він буває мені пововнює рахунок і то каже мені: а що мені за це буде.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337667 для Татьяна Штапова
Я працювала за кордоном але нажаль зараз не має з ким поїхати знову. Знаю що можна знайти роботу в Україні але мені не має де зупинитися щоб ходити на співбесіди.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337671 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня! Нічого не відчуваю тому, що мій хлопець мені не допомагає тільки коли є бажання в нього і то сумми не великі що в наш час вже 500 грн. Просто в нього якесь таке бачення стосовно грошей що він повинен мені давати їх за шось а я сама не розуміє за що 🤷.
психолог онлайн
Юліє, дякую за розгорнуту відповідь на питання.
Розумію що модель комуаікації з хлопцем в фінансовому аспекті є не зовсім коректною.
Або взагалі не коректною. І я не до кінця розумію чи це є жарти, чи це виховання, світогляд.
"Він буває мені пововнює рахунок і то каже мені: а що мені за це буде"-
хочеться запитати- а що має бути?
Нічого не буде поганого) буде вдячність, можливість телефонувати йому, спілкуватися з ним, можливість відчути його турботу про себе.
Ось це буде)
Тут щє важлива ваша реакція на такі фрази.
"І ще в мого хлопця таке твердження: а за що я повинен тобі давати гроші."- в мене складається враження, що у хлопця є певні очікування. Даю гроші- щось отримую".
Де обов'язково має бути якась вигода, власний інтерес.
Гроші не мають бути інструментом маніпуляцій і приниження іншої людини.
В такі моменти важливо ввічливо але відверто говорити про свої почуття.
Як є.
Маю певні потреби, немаю на них можливості. Знаходжуся у скрутному становищі, потребую підтримки зараз і розуміння.
Була б вдячна якби ти зрозумів мене та допоміг пройти цей період якщо маєшь можливість.
Якщо є очікування, невдоволення, образи- все треба проговорювати.
Не з претензією, а з Я позиції.
Ну і останнє, як гадаєте чи є і цілому довіра між вами?
"а куди це ти будеш фарбуватися"- фраза яка підштовхнула задати це питання.
В цілому, окрім фінансового питання - все ок?
Відредаговано автором 28-03-2023 12:45:16
психолог онлайн
цитата:
Нічого не відчуваю тому, що мій хлопець мені не допомагає тільки коли є бажання в нього і то сумми не великі що в наш час вже 500 грн.
Дивно, що нічого не відчуваєте. Так що ж насправді з Вашою здатністю бути в контакті з собою? Із природною здатністю людини відчувати себе, свої внутрішні процеси і емоції в тому числі?
Мене ще зацікавило, що у питанні щодо Ваших емоцій Ви посилаєтесь на позицію хлопця. Наче Вас у стосунках з ним немає, наче Вас виключили, натиснувши відповідний тумблер. А куди ж поділись Ваші бажання? Зрештою, Ваші очікування?
цитата:
Просто в нього якесь таке бачення стосовно грошей що він повинен мені давати їх за шось а я сама не розуміє за що 🤷.
Вас саму не дивує, що обрали такого хлопця і продовжуєте з ним бути в стосунках, який поводить себе, ніби на базарі - буду платити (саме платити, не допомагати) за певний "товар"?!
Відредаговано автором 28-03-2023 12:56:19
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337681 для Ирина Терещенко
Дякую за відповідь: мій хлопець думає так: щоб шось получить потрібно шось відати і так він від мене шось очікує але сам не каже що і я не можу зрозуміти що. А ще він від мене багато що потребує. Наприклад йому не подобається що я вдягаю штани потрібно носити короткі юбки і т.д . В мене до нього є довіра а він мені не довіряє. Я просто навіть для себе для настрою хочу нафарбуватися а він вже шось собі погане думає. Ще в мене є таке відчуття що він мене ревнує до всіх. Навіть до рідної мами. Пару днів назад приїхала подруга з якою ми бачимося раз в рік ( кажу хлопцеві що піду сходжу до неї, а він мені каже: хто б сумнівався) .
психолог онлайн
Юля, то може питання фінансів тут вторинне, якщо й не нижче у переліку аспектів що дійсно заслуговував на увагу.
- "базарний" , "торговий" формат відносин у фінансовому аспекті - чи комфортно це для вас?
- "Наприклад йому не подобається що я вдягаю штани потрібно носити короткі юбки і т.д" - кому потрібно?
От кому потрібно той хай і носить, і навіть оголений може ходити, це його тіло.
А в чому вдягатися вам, - вирішуєте тільки ви..
Так, партнер може звісно казати свої побажання, дати пораду, запропонувати щось.
Але все це не в претензійній формі. Без вимог и тиску.
- нездорові ревнощі.
До мами, до подруги..
Ну про що ми говоримо тут..
Чи не забагато рамок, тиску, вимог?
Яка перспектива цих стосунків?
Чи комфортно вам? Можливо є щось гарне, але у ваших повідомленнях я нажаль не побачила цього.
Чим цінні ці стосунки для вас?
На всі ці питання в першу чергу варто дати відповідь собі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337682 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Скільки разів я хлопцеві казала про свої бажання але він мене наче не чує тобто він себе робить білим і пушистий а я у всьому винна. Він бачить в мені тільки погане , а хороше він швидко забуває. Коли я його обрала він таким не був а був зовсім іншим.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337685 для Ирина Терещенко
Я не знаю чи це ревнощі він від мене вимагає постійної уваги до нього де б він не знаходилися . Я знаю що деякі хлопці навпаки хочуть щоб на їх дівчат не дивилися інші тобто не були в центрі уваги, а тут навпаки щоб я була в центрі уваги 🤷 я не знаю можливо йому в дитинстві не вистачало уваги що він хоче від мене її. Я від нього стільки уваги не потребую як він від мене хоче.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337685 для Ирина Терещенко
Він хоче командувати мною але не виходить , я стільки разів казала йому я буду ходити втому вчому мені комфортно і ходжу і ходжу. Або є ще таке він хоче щоб я поіарбувалася в білий або чорний колір: коли я даю відповідь що ні він починає нервувати ся. Можливо це тому що в нього в сім'ї батько головний і теж всім командує.
психолог онлайн
Юлю, ось подивіться, прочитайте уважно діалог.
80% ми говоримо про хлопця.
Його бажання, його характер, емоції, його дитинство і погляди.
Ви наче підсвідомо себе посуваєте на другий план.
Чого ви хочете ?
Як ви бачите для себе ці стосунки?
Які у вас почуття і емоції, якою ви себе почуваєте у цьому союзі?
психолог онлайн
цитата:
Скільки разів я хлопцеві казала про свої бажання але він мене наче не чує тобто він себе робить білим і пушистий а я у всьому винна.
І що це для Вас значить? Ви ж маєте якось реагувати...
цитата:
Він бачить в мені тільки погане , а хороше він швидко забуває. Коли я його обрала він таким не був а був зовсім іншим.
У стосунках люди розкриваються. Ось він відкрився з ціїє сторони і Ви її відчули. А з якої сторони проявились і відкрились Ви? Що в собі нового пізнали, усвідомили щодо того, якою Вам варто бути?
Відредаговано автором 28-03-2023 15:59:43
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337694 для Ирина Терещенко
Я хочу нормального відношення до себе. Я і сама розумію що весь діалог про хлопця. Я просто з самого дитинства не знаю що я хочу а коли починаю говорити що я хочу мене ніхто і не чує а тим паче хлопець. Ми з ним бачимося раз в місяць він працює далекобійником на новій пошті, а коли я йому кажу що хочу бачитися частіше відповідь така: в мене така робота і я ж не маю права сказати йому щоб кидав роботу. Тобто певну частину життя я мушу підсроюватися під інших це не тільки повязано з хлопцем.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337695 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Я хлопцеві казала про це що він мене не чує відповідь така: що це я його не чую і таких відповідей більшість. А ще коли я починаю з ним серйозно говорити ( він не може спокійно на це реагувати ) починає відразу мене виннити у всьому і сваритися.
В собі є нове пізнала: що мені потрібно бути не такою доброю і не пробачати а бути жорсткішою.
психолог онлайн
цитата:
У нас стосунки не такі як у всіх але стосунки різні. Справа в тому що ми вже досить довго але бачимося раз в місяць бо хлопець працює далекобійником на новій пошті і приїздить додому то на 7 то на 10 днів, а так ми весь час в телефонному режимі. Він працює останні 2 роки так.
З Вашої відповіді зрозуміло, що ви з хлопцем зараз досить рідко бачитесь. Я запитувала в першу чергу про якість ваших стосунків. Наскільки близькою людиною він для Вас є? Що Вас тримає у цих стосунках? Що в них є, окрім того, що він Вам дає мало грошей і робить в усьому винною?
цитата:
Що відбувалось у ваших відносинах? Після чого він став іншим?
цитата:
В роботі у Вас така ж тенденція, як і з хлопцем, в плані залежності від інших. Якщо є інша людина, з якою можна поїхати закордон чи зупинитись, щоб переночувати, у Вас є робота. Якщо ні, то ні. Напевно, Вам так зручніше, коли є допомога. Але Ви б могли себе по-іншому відчувати, більш дорослою, якби більше покладались на себе.
Відредаговано автором 28-03-2023 20:56:25
психолог онлайн
цитата:
Хочу почути думку психологів.
Візьміть і мою думку до скарбнички....)))))))...
цитата:
чи повинен він їй
давати гроші на себе ( мається на увазі допомагати фінансово)
МОЖЕ бути по різному. Але від цього глибина і щирість взаємин не кращає.
Використовувати люди можуть один одного як завгодно.І фізично і Душевно
А часом навіть маскувати це під "любов"! І таких досить багато!
Коли ви навчитеся САМІ себе забезпечувати, тоді і зумієте ВІДЧУТИ Себе Вільною прийняти турботу і відхилити турботу!
І для вас це буде не головним! А партнер поважатиме!
Шукайте роботу і опановуйте професію.
Попереду ціле життя!)))))))
Удачі!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337713 для Татьяна Штапова
Ну я думаю, що за 6 років він став дуже близькою людиною . В нас стосунки дуже різні буває ми сваримося вже і багато разів розходилися але нас шось разом тримає. Коли ми сваримося я дуже погано це переношу а йому простіше. А стосовно грошей то він практично мені їх взагалі не дає дуже рідко раз в півроку а то і більше .
Я не знаю після чого він став таким ( та він і сам каже мені що я змінилася) .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337713 для Татьяна Штапова
Ми з хлопцем разом і питалися жити разом ну як разом з його батьками і сестрою тепер в нього є свій дім але він там сам не живе.
Ну поїхати закордон самій це страшно все ж таки якщо є знайома людина поруч то не так страшно. Наприклад можна поїхати на роботу в Київ але щоб шукати там роботу потрібно десь таки знову там залишитися . Ну для мене щоб знайти там роботу потрібно десь залишитися десь на пару днів бо можуть відразу і не взяти на роботу.
психолог онлайн
цитата:
Наприклад можна поїхати на роботу в Київ але щоб шукати там роботу потрібно десь таки знову там залишитися . Ну для мене щоб знайти там роботу потрібно десь залишитися десь на пару днів бо можуть відразу і не взяти на роботу.
В Києві можна знайти недороге житло в хостелах. Також можна домовлятись з роботодавцями щодо он-лайн співбесід, щоб зустріч в Києві була вже фінальною для прийняття рішення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337799 для Татьяна Штапова
Так можна домовитися але я не предендую на якусь посаду конкретну тим паче в мене не має вищої освіти. Мені потрібна проста робота.
психолог онлайн
цитата:
Напевно, якби у Вас було велике бажання знайти роботу в Києві, Ви б знайшли можливості, як це реалізувати. Або б знайшли просту роботу там, де живете.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337825 для Татьяна Штапова
Так ви праві але я ніколи сама нічого не робила мені потрібно допомога ( навіть з роботою) я не можу так сама взяти і поїхати ти паче мені таки ж знову потрібна допомога щоб взяти гроші на дорогу. У нашому місті тільки є вакансія продавець на яку мене не беруть бо не має досвіду роботи.
психолог онлайн
цитата:
Ви можете подивитись на сайтах для пошуку роботи, що є у розділі вакансій з віддаленим форматом без досвіду роботи.