Не можу ніяк зрозуміти,чи хоче зі мною бути чи ні
Коли ми лишаємось на одинці ,то він ніби то стидається чи то мені так здається
І його погляди на мене це просто щось)
Але я інколи думаю собі,можливо це я собі так накрутила що я йому подобаюсь
Не можу ніяк зрозуміти чи йому від мене тільки інтим потрібен чи можливо щось більше
Питання від: ; Вік: 22
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
І його погляди на мене це просто щось)
Питання до психологів, на жаль, Ви не сформулювали. Лише поділились сумнивами.
То, скажіть в чому зацікавлені, зробивши свій допис на форумі?
цитата:
Давайте спробуємо уявити, що цим откровеням з Вами поділилась подруга. Що Ви їй порадите - як їй себе зрозуміти? Яким чином прояснити ситуацію в цілому, аби не накручувати себе фантазіями?
Відредаговано автором 30-03-2023 09:54:27
психолог онлайн
Вітаю. Ви хоче розібратися, що потрібно від вас хлопцю. Цікаво, що в листі ви ніяк його не визначили (друг, знайомий, одногрупник, коханий?), лише «він». Наче ви й самі досі не визначились, хто він для вас. Чи можете ви для себе сформулювати, чого саме ви хочете від нього?
Психологи не мають здібностей читати думки людей, яких вони ніколи не бачили. Ви хочете рекомендацій від спеціалістів, але описали лише свої оцінки, почуття, сумніви. І жодного факту, що між вами відбувається. Як ви розумієте, що «він ніби то стидається», як це проявляється в поведінці, словах, реакціях. Що не так з його поглядами на вас? Ваша оцінка – це про ваш внутрішній світ, тому неможливо зрозуміти, що відбувається в реальності. Опишіть, будь ласка, факти, вчинки, слова.
Ви пишете: «чи то мені так здається, «можливо це я собі так накрутила» - це ваші звичні переживання? Чи такі сумніви виникають тільки з цим хлопцем?
Цікаво, що про відношення хлопця до вас, ви питаєте у психологів. Що заважає вам поговорити з ним про те, що між вами? Чи вмієте ви розмовляти про те, що вас турбує, з людьми, які для вас важливі?
Ви написали: «Не можу ніяк зрозуміти,чи хоче зі мною бути чи ні». Що означає бути з вами? Стати парою і проводити разом вільний час чи може одружитися?
Так буває, що людина не завжди знає та розуміє, чого саме вона хоче від іншої людини. Іноді потрібен час, щоб розібратися в собі. Якщо хлопець поряд з вами, він розмовляє з вами, проявляє зацікавленість, то, можливо, ви дасте йому час краще впізнати вас?
Відредаговано автором 30-03-2023 21:48:30
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Спробуйте з'ясувати, які ще інтереси та потреби має ваш хлопець окрім інтимних відносин.
Спілкуйтеся з ним про його мрії, плани та цілі в житті. Це допоможе вам зрозуміти, чи є у вас спільні цілі та інтереси.
Не обмежуйте спілкування з хлопцем тільки інтимними стосунками. Пропонуйте зустрічі для спілкування, відвідування подій та розваг.
Спостерігайте за тим, як ваш хлопець поводиться з вами. Якщо він показує інтерес до вашої особистості та бажання проводити час разом, то це може свідчити про більш глибокі почуття.
Не поспішайте з висновками та не нав'язуйте своїх думок. Дайте час вашому хлопцеві для самостійного роздумування про свої почуття та відносини з вами.
Доповнення від автора
Це друг дитинства Одного разу я запитаюсь у нього Чи будемо ми коли небудь разом Він навіть не думаючи відповів "ні" Але ж навіть після його він цікавиться з якими хлопцями я спілкуюсь Переглядає мої переписки з хлопцями Дзвонив до мене хлопець який хотів погуляти,то він взяв телефон в мене шоб з ним поговорити
психолог онлайн
цитата:
Це друг дитинства Одного разу я запитаюсь у нього Чи будемо ми коли небудь разом Він навіть не думаючи відповів "ні"
Так если он вам ответил "нет", то что вы не можете
цитата:
ніяк зрозуміти
?
Он может просто по дружбе
цитата:
цікавиться... Переглядає...
Или же контролирует вас по другим причинам.
цитата:
Не можу ніяк зрозуміти,чи хоче зі мною бути чи ні
Вы хотите быть с ним?
Или какую помощь вы ожидаете получить?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338515 для Светлана Владимировна Киселевская
Я хочу бути з ним ,але і не хочу втрачати друга
Бо нехай буде, коли ми почнемо зустрічатись
Мені здається ,шо через деякий час він можливо мені вже буде не цікавий як хлопець,а просто як друг
Завжди коли починаю стосунки з хлопцем то мінім 3 місяці зустрічаюсь,а далі мені просто вже не цікаво
От наприклад хотіла з ним зустрітись,так сталось шо зустрічаюсь
І все , бажання пропадає
Незнаю чому так 😔
психолог онлайн
цитата:
не хочу втрачати друга
цитата:
коли ми почнемо зустрічатись
Обычно отношения строятся на любви.
А любовь - это дружба и сексуальное влечение.
цитата:
то мінім 3 місяці зустрічаюсь,а далі мені просто вже не цікаво
Вы встречаетесь как друзья? Или сексуальные отношения тоже есть?