Покинути чоловіка чи лишитися?
Доброго дня. Я з чоловіком живемо з його мамою, батько його військовий на даний момент. Я вагітна, між нас мішається його мама. Він обіцяв що перейдемо, але я бачу що від мами йти не хоче. Мені важко, працюємо біля корів, продаємо їздимо на базар, і всеодно він мамі все. Підкажіть будь ласка, що мені робити? Я морально виснажена, і дитинку шкода, вона не винна ні в чому, щоб відчувати те що я.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Вам есть куда уйти? Есть на что жить?
Как именно ваша свекровь влияет на вашу жизнь?
Пока муж не осознает, что он взрослый и нужно жить с вами, а не бегать возле мамы, ничего не изменится.
Увы, сейчас мама первая и главная женщина в его жизни.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Дівчинко, щоб зверегти сім'ю вам з чоловіком потрібно жити окремо. Поговоріть з ним спокійно. Поясніть Ваші почуття. Сподіваюсь він з повагою відреагує на ваші бажання жити окремо. І дитинка, вона відчуває стан матері, буде спокійніше, і Ви будете виношувати цю дитину краще. Це ж щастя, здорова дитина. Бажаю успіху.
психолог онлайн
Доброго!
Так, чоловік до цих пір ще психологічно не відокремився від мами. І не відомо, чи хоче це робити? І чи захоче взагалі коли-небудь? Бо і таке трапляється. Але ж майже є спільна дитина...що сильно ускладнює ситуацію.
Готові піти від чоловіка вагітною?
І є куди? До батьків?
Рішення складне, але приймати його доведеться самостійно. Як і рішення вийти заміж.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337884 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Піти є куди, жити хіба що на аліменти подати. Але я з ним живу, він постійно щось купляє, навіть якщо можна без того обійтися. Наприклад вчора він своїй мамі купив кросівки за 1600. Хоча по-перше, в неї є в чому ходити, вона наче пані, на кожен місяць різне взуття, але ниє що немає що вдіти чи взути. Він був їй купив ботінки зимові, вона захотіла, але вона в них не ходила. Я йому сказала, що нащо ти тратив гроші, якщо вона їх не носить?? По-друге, вона працює, має зарплату та пенсію. А ми живемо за рахунок того, що продаємо молоко та сир. Ми купуємо продукти, порошок, мило, все що потрібно. Тато також допомагає, купує, привозить. Вона лише комунальні послуги оплачує, за все в загальному в нас комунальні послуги становлять 1500 грн, це максимально. Ні на що вона більше не тратить. І коли він вчора їй подарував кросівки, вона навіть не сказала що я вам віддам, бо вам гроші треба. Мені через 2-2,5 місяці родити, в мене ще й з'явилася пупова грижа. Як далі буде знає лише Бог. Заощадження які в нас були, немає, бо все він купує сюди, батькам. Я розумію що батькам треба помогти, але ж не так, що ти руйнуєш чиєсь життя, аби твоїй мамі було добре. Вона йому постійно говорить, щоб більше роботи робив, бо треба робити, він встає в 6 ранку, а лягає в 1-2 години ночі. Сама вона практично нічого не робить ( аргументує тим, що нога болить, 1,5 роки назад сустав міняли). Вона навіть на городі не сапала того літа, чоловік все робив... Вона завидна, ненависна, ледача, жадна...я якось плакала, а вона йому сказала, нехай поплаче, шо воно їй дасть. Вибачте, я пишу не для того щоб мене пожаліли, а щоб дали пораду. В нас є хата, і купляли не треба, в цьому ж селі, просто треба перейти, а він не дуже бачу хоче. Я бачу що любить мене, але від мами боїться йти...а мені так важко, я не звикла чекати сидіти, а навчилася сама заробляти та відкладати, життя так склалося що з 15 років заробляла, знаю що таке гроші та яка їм важка ціна. Доречі чоловікові 31. Я завжди себе заспокоювала що вихід є з будь якої ситуації, але зараз я його не бачу. А ще його мама сказала що грижа, це нічого страшного, і воно пройде як я родю, щоб я не перебільшувала що це страшно
психолог онлайн
Доброго вечора.
І з професійного погляду і з життєвого досвіду- треба 1- багато говорити. Обговорювати, не замовчувати свої почуття. Говорити про важливі речі про вашу родину: де брати кошти, майбутнє батьківство, ВАШІ ПОТРЕБИ, про те що вони у вас є!! І які саме вони.
2- жити окремо.
По іншому сепаруватися, відділитися чоловіку ніколи не вийде..поки він живе в ролі сина, а не чоловіка, не батька- все буде так само.
Обдумайте, рішення звісно за вами.
Проте можна спробувати принаймні пожити окремо, створити власну родину, ваші порядки, правила.
Відредаговано автором 31-03-2023 01:21:12
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
між нас мішається його мама
Так все ж таки - свекруха мішається або чоловік веде себе як залежний від неї?
цитата:
Він обіцяв що перейдемо,
Є конкретні терміни? Про це розмовляли?
З огляду на Вас допис, помітно, що справа не в його матрі, а в ньому і зрештою в Вас самій. Це я про що? Про те, як Ви себе поводите, коли Вам не подобається перебіг подій. Марно сподіватись, що достатньо для змін на краще лише Вашої відкритості і донесення до чоловіка Вашого бачення. Звісно, щирий і ведвертий діалог потрібен, бо без нього просто нікуди. Але ж коли розмови ні до чого не ведуть, то потрібні більш категоричні слова і, головно, вчинки. Більш чітка Ваша позиція, яка має втілюватись в дії. Відповідальні дії.
психолог онлайн
цитата:
Я з чоловіком живемо з його мамою
По какой причине вы не можете вместе с мужем уйти от его мамы и жить отдельно?
цитата:
я бачу що від мами йти не хоче
Вы разговаривали с ним на эту тему?
Что он вам говорит?