Сину 8 років. На людях та між дітей сором‛язливий.
Моєму сину 8 років. Вдома він поводить себе розкуто, говіркий. Але на людях боїться, соромиться. На онлайн уроках якщо не встигає може плакати, або якщо не встигає йому стає жарко, починає чесатись. Але в середовищі йому звичному він веселий, активний. Можу сказати що не вистачає впевненості. Що з цим робити? В нас папа та дідусь скромні, я тривожна та невпевнена. Як йому допомогти?
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Доброго дня
Є така прекрасна фраза: «не виховуйте дітей, все одно вони будуть схожі на вас. Виховуйте себе.» пропоную вам про неї подумати.
Якщо ваша дитина поводить себе розкуто вдома, то мабуть, їй вдома комфортно. А в соціумі дитина, напевно, поводиться, копіюючи вас.
Якщо ви себе поводите тривожно та невпевнено, дитина може собі це трактувати як те, що світ є загрозливим місцем. Мама боїться, то і пені страшно.
Тому я би пропонувала вам обрати спеціпліста і працювати над собою, щоб дитина могла брати з вас приклад.
Також важливо, щоб ви розмовляли з дитиною, що вона цінна і може рухатися у власному темпі, просити, щоб ще раз пояснили, зачекали. Що ніхто не помре і світ не рухне ні від неправильної відповіді, ні від поганої оцінки.
психолог онлайн
Доброго дня.
Дитина у такому віці завжди віддзеркалює модель поведінки батьків та є лакмусом емоційного наповнення родини.
"на людях боїться, соромиться. - "В нас папа та дідусь скромні"
"На онлайн уроках якщо не встигає може плакати, або якщо не встигає йому стає жарко, починає чесатись"- "я тривожна та невпевнена."
Бачите простий взаємозв'язок?
Все насправді дуже просто.
Ваш син просто реагує так як бачить на прикладі родини, бере усталену модель поведінки для різних ситуацій і використовує її.
Тому в першу чергу варто почати себе.
Коли він буде бачити у вас впевненість, спокій, рівновагу, рішучість- і він зможе це проявляти і брати до себе.
А поки йому просто немає де це взяти.
Якщо він не бачить як поводить себе впевнена та смілива людина, як він зможе цьому навчитися.
Тому гарним рішенням буде попрацювати самій над тими якостями які б ви хотіли бачити у сині.
І самій стати для нього прикладом і взірцем.
психолог онлайн
цитата:
Що з цим робити? В нас папа та дідусь скромні, я тривожна та невпевнена.
За скромністю завжди ховаються страхи.
Тому насамперед починати вам треба з усунення своєї тривожності та невпевненості в собі, бо ваш син не має уявлення про впевненість.
цитата:
Як йому допомогти?
Для того щоб допомогти сину подолати страхи та невпевненість у собі, вам треба дотримуватись наступних рекомендацій:
1. Підтримуйте його. Показуйте свою любов і турботу, кажіть йому, що ви пишаєтеся ним і вірите в нього.
2. Спілкуйтеся з ним. Слухайте його та дозволяйте висловлювати свої почуття. Приходьте йому на допомогу, коли він почувається невпевненим чи переляканим.
3. Вчіть його навичкам вирішення проблем. Допомагайте йому знаходити рішення для подолання своїх страхів та невпевненості.
4. Заохочуйте його інтереси. Дозволяйте йому займатися тим, що йому подобається, та підтримуйте його в цьому.
5. Вчіть його впевненості у собі. Нагадуйте йому про його досягнення та успіхи, і допомагайте йому бачити свої сильні сторони.
Якщо ви відчуваєте, що не можете впоратися з цим самостійно, тоді для вирішення питання вам буде потрібна індивідуальна консультація. Можете звернутися до мене, я працюю з такими запитами.
Успіхів вам.