Боюсь ходити до школи.
Доброго дня, мене звати Віка, мені 15 (тут знається тільки з 18 можна, але все ж таки я тут). Якщо коротко про мою проблему, то я просто боюсь ходити до школи. Точніше, не тільки до школи, я навіть сама в магазин вийти не можу, але школа для мене це найстрашніше що може відбутися. Зараз в мене змішане навчання, наступний тиждень дистанційно, а далі тиждень в школі, і від однієї думки про школу мені стає погано, в середині ніби щось зжимається, тремтять руки, колотиться серце, я автоматично починаю вигадувати як захворіти, або зробити собі боляче щоб мене залишили вдома. В школі у мене починаються проблеми через мою відсутність. Я читала що можливо це соціофобія, але я не можу бути впевнена.
З батьками я про це поговорити не можу, у нас погані стосунки, скоріш за все мама накричить на мене, так само і тато. Друзів в мене немає, з класом я не спілкуюсь. Раніше в мене була подруга, але вона перестала зі мною спілкуватися без причини.
Я багато читала про цю фобію, намагалася позитивно думати, навіть пробувала медитацію, мені нічого не допомагає, до психолога я не можу піти, батьки не зрозуміють, да і грошей мені на це не дадуть. До шкільного психолога теж йти не хочу, вона знайома з моєю мамою, так що я не впевнена що наша розмова залишиться між нами. Я справді вже не знаю що робити, я не сплю ночами, в мене немає апетиту, або навпаки, я голодна до тих пір, поки мені не стане погано, я не знаю чи це пов'язано, але все ж таки. Можливо є якісь таблетки які допоможуть мені заспокоїтися? Я читала в інтернеті що такі таблетки можна приймати тільки за рецептом лікаря, але можливо є якісь, які я можу купити. Я насправді не знаю що хочу тут почути, але я сподіваюся що ви мені допоможете, я буду дуже вдячна.
Вибачте за помилки.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Здравствуйте, Віка!
цитата:
Можливо є якісь таблетки
Да, вам надо обратиться к врачу.
Если есть сложности с тем, чтобы идти в психоневрологический диспансер к психиатру, тогда вы можете взять у семейного врача направление к неврологу в своей поликлинике по месту жительства. И попробовать сходить к специалисту самостоятельно.
Врач вам выпишет рецепт на лекарства.
Заниматься же самолечением нельзя, потому что такие серьезные препараты, которые назначают при фобиях, требуют наблюдения врача.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338701 для Светлана Владимировна Киселевская
Я зрозуміла, дякую.
психолог онлайн
Я розумію, що це складна ситуація для тебе, і я хочу тобі допомогти. Перше, що я хочу сказати - це те, що ти не сама зі своїми почуттями. Багато людей відчувають тривогу і страх у відносинах з іншими людьми, і це є досить поширеним. Заспокоювальні таблетки можуть допомогти зняти тривогу, але я рекомендую не брати жодних таблеток без консультації з лікарем.
Я розумію, що тобі важко поговорити про це з батьками, але якщо можливо, спробуй ще раз пояснити їм свою ситуацію. Можливо, ти можеш знайти дорослу людину, в яку ти довіряєш, з ким можна поговорити про свої почуття. Наприклад, це може бути вчитель або тренер зі спорту.
Нарешті, я хочу сказати, що позитивне мислення і медитація можуть бути корисними, але не замінять професійної підтримки. Не засмучуйся, якщо ці методи не допомагають вам зараз, це нормально. Звернення до професійного психолога може бути корисним кроком на шляху до поліпшення своєї психічної стійкості і добробуту.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338728 для Андрій Сергійович Бессараб
Дякую вам.