Цей сон
Про що може свідчити сон,який часто повторюється? цікаво дізнатись думку психологів........Снилось декілька разів,що мені потрібно пройти по сходах які ведуть різко донизу і на частині шляху відсутня сходова клітка, тобто ти йдеш,йдеш,а тут раптом прірва, а далі знову сходи, але ти не можеш фізично дістатись до тих, бо є обірваність.. не впевнений, що я правильно описав це,сподіваюсь ви зрозуміли. І ще один сон,який теж повторювався - я в квартирі і тут раптом прорив труби і кімнату заливає водою і її ніяк не зупинити, навіть кран перекриття води зламаний і я від цього сну пробуджуюсь.. І ще з водою, ніби я на природі і бачу велику темну грозову хмару і починається дощ, все заливає, суша перетворюється на море, ніби всесвітній потоп і я пробуджуюсь.
І ще питання, чи нормально,коли я приймаю ванну (душ) раз на місяць? Дякую!
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Юлия Вадимовна Козачук
цитата:
Снилось декілька разів,що мені потрібно пройти по сходах які ведуть різко донизу і на частині шляху відсутня сходова клітка, тобто ти йдеш,йдеш,а тут раптом прірва, а далі знову сходи, але ти не можеш фізично дістатись до тих, бо є обірваність.. не впевнений, що я правильно описав це,сподіваюсь ви зрозуміли.
З першим сном більш-менш зрозуміло. Будинок, дім - це образ людини, особистості, того, хто бачить цей сон, в данному конкретному випадку саме Вас. Ви не можете дістатись до чогось такого, що знаходиться знизу. А знизу (наприклад, підвал) зазвичай знаходиться сфера підсвідомого. Тобто, Вами втрачений контакт з Вашим підсвідомим - таких смисл.
цитата:
І ще один сон,який теж повторювався - я в квартирі і тут раптом прорив труби і кімнату заливає водою і її ніяк не зупинити, навіть кран перекриття води зламаний і я від цього сну пробуджуюсь.. І ще з водою, ніби я на природі і бачу велику темну грозову хмару і починається дощ, все заливає, суша перетворюється на море, ніби всесвітній потоп і я пробуджуюсь.
Що ж стосується снів із водою та затопленням, то в психологічному сенсі, вода - це теж образ підсвідомого. І якщо Вас заливає, то це свідчить про те, що образи з підсвідомості вириваються, обходячи свідомість, і руйнують Вашу особистість, яка не може впоратись з цією силою. Відчутя безсилля та приреченості свідомості під напливом хаосу підсвідомості.
Але є ще один варіант тлумачення цих останніх снів із водою - не психологічний, а як передбачення майбутнього.
І в цьому сенсі, ці сни означають саме те, що Ви бачите буквально. Тобто аварії та катастрофи, пов'язані зі стихією води. Насправді, так і є. Цей рік - 2023 - рік неконтрольованої води, яка виходитиме з недр (підземні води) і якщо Ви уважно почитаєте новини по світу та Україні, то побачите велику кількість фактів, які свідчать саме про це: ріки виходять з берегів, підтоплення населених пунктів, вода стоїть на горОдах, прориви дамб, сельові потоки, численні прориви труб в містах (я тільки за сьогодні проїздом бачив п'ять!!! проривів труб у своєму місці - а такого ще не було ніколи) тощо. І це все БЕЗ участі людей (підриви під час війни тощо). І вважаю, що подібних фактів буде ще ДУЖЕ багато. В чому кожен спостережливий зможе переконатись сам. Якщо пригадаєте, в минулому, позаминулому і далі роках - подібного не траплялося. Така особливість САМЕ цього року. Може якраз про це й попереджають Вас ці сни?
Вважаю, що Вам слід враховувати обидва аспекти аналізу. І психологічний, і в якості передбачення.
психолог онлайн
цитата:
Про що може свідчити сон
Для психологической расшифровки снов важно, чтобы вы описали, что чувствовали во сне и после пробуждения.
Только после этого можно будет говорить, о чем вам символизирует ваше бессознательное.
К тому же сны непосредственно связаны с вашей жизнью.
И поэтому есть вероятность, что если вы принимаете
цитата:
ванну (душ) раз на місяць
то это также связано с вашими снами.
цитата:
І ще питання, чи нормально,коли я приймаю ванну (душ) раз на місяць?
По какой причине вы так редко моетесь?
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Про що може свідчити сон,який часто повторюється?
Про те, що він несе важливе послання, яке не варто ігнорувати. Тобто стукає в двері вашої свідомості.
цитата:
Зазвичай психологи, що займаються тлумаченням сновидінь, цікавляться в людини, що було напередодні, які почуття відчувались в процесі сну і з якими емоціями та думками сновидець прокинувся.
Спробуйте пригадати і повідомити тут названі деталі та обставини. Зможете?
цитата:
Якщо вам нормально, то хто візьме на себе сміливість піддавати сумніву ваш підхід?!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339209 для Павел Леонидович Басанский
[З першим сном більш-менш зрозуміло. Будинок, дім - це образ людини, особистості, того, хто бачить цей сон, в данному конкретному випадку саме Вас. Ви не можете дістатись до чогось такого, що знаходиться знизу. А знизу (наприклад, підвал) зазвичай знаходиться сфера підсвідомого. Тобто, Вами втрачений контакт з Вашим підсвідомим - таких смисл.]
в сні із сходами не завжди будинок... то можуть бути сходи десь на вулиці або мотузкова драбина з поламаними частинками..
[ І вважаю, що подібних фактів буде ще ДУЖЕ багато. В чому кожен спостережливий зможе переконатись сам. Якщо пригадаєте, в минулому, позаминулому і далі роках - подібного не траплялося. Така особливість САМЕ цього року. Може якраз про це й попереджають Вас ці сни?]
не думаю що то віщі сни ::unsure::
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339226 для Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
В тих снах в мене безвихідне становище.. з водою мені не впоратись: кран поламаний, трубу прорвало!
або злива без зупину, на що я теж не можу вплинути... А в сні з сходами - теж безвихідь..Прокидався з тим же відчуттям, яке мав у сні...відчуття коли стискають з обох сторін і ти нічого не можеш зробити,лише прокинутись! На диво ці сни припинились.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339215 для Светлана Владимировна Киселевская
цитата:
в сне когда квартиру переполняла безудержная сила воды, то чувствовал страх.. с этим чувством я и просыпался - волнение и страх.
в сне с лестницей было чувство безысходности, состояние ступора...мне нужно было опуститься вниз, но я стоял, не решался, ведь видел что они поломаны и я могу упасть! стоять на месте или стать ногой на эту поврежденную лестницу - оба варианта меня не устраивали, а третьего варианта нет ::sad::
Доповнення від автора
Добрий вечір!
забув привітатись::smile::
психолог онлайн
цитата:
был случай, что меня ребенка раздели без моего согласия, в присутствие чужих взрослых людей, если подробней то пришла домой «целительница» (а по факту - ведьма) и сделала ритуал где меня раздели до гола, поместили в маленькую ванную и поливали водой....чертовщина!
Нічого спільного не помічаєте?
цитата:
На диво ці сни припинились.
І як вам без них?
цитата:
Я недарма писав про події, що передували сновидінням. Ви ніяк не відреагували...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339283 для Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Нічого спільного не помічаєте?
але той випадок був давно, напевно мені було років 5-6 ::unsure::
Доповнення від автора
згадав, що я мав тоді грошовий борг! можливо це викликало такі сни??
Доповнення від автора
я працював на роботі яка неподобалась, була заважкою і більш того - частину невеликої (як на мене) зарплати треба було ще і віддавати! якщо я не віддам, борг буде рости («переповнення водою»?) Я не міг звільнитись, але і борг мені не забудуть («драбина якою треба було йти,але вона поламана і мені не хотілось»??)
психолог онлайн
цитата:
але той випадок був давно, напевно мені було років 5-6 і чого це раптом такі сни зявились вже у дорослому віці?
Справа не в самому випадку. Вона в системі, коли вас зневажали і не рахувались з вашими бажаннями.
цитата:
Здається, сон розшифрували самі. Вітаю))
психолог онлайн
цитата:
Цілком можливо. Бо те, що я мав на увазі -
цитата:
образи з підсвідомості вириваються, обходячи свідомість, і руйнують Вашу особистість, яка не може впоратись з цією силою. Відчутя безсилля та приреченості свідомості під напливом хаосу підсвідомості.
якраз і говорить про Вашу реакцію на борг і реакція ця - СТРАХ, що не віддасте. Тобто, "переповнення водою" - це НЕ зростання боргу, а ЗРОСТАННЯ СТРАХУ неспроможності його віддати, а страх - це прояв саме несвідомого.
І, більш того, була ще й ЗЛІСТЬ, яку Ви відчували до роботи, яка не подобалась, а також РОЗДРАТУВАННЯ ситуацією залежності - бо ці почуття, впевнений, Ви ретельно приховували від начальства та колег - вони накопичилися і була ЗАГРОЗА того, що вони врешті решт ВИРВУТЬСЯ з підсвідомості і Ви НЕ ЗМОЖЕТЕ їх контролювати (поламаний кран тощо).
цитата:
Це не має особливого значення, може бути й не будинок.
цитата:
не думаю що то віщі сни ::unsure::