Страх бути одним
Вітаю !
Опишу ситуацію більш детально.
Все почалося після поїздки в Карпати, до того почував себе добре
Потім почалась як депресія: мені не хотілось нічого роботи, весь день тіки їв і спав, контактувати з людьми завжди було важко, а зараз це важче в квадраті, мені не хочеться виходити кудись, я себе змушую це роботи аби зовсім не стати асоціальним.
Мене переслідує думка, що якщо в мене будуть стосунки мені буде легше, я не буду почуватись одиноким (друзі в мене є),
Я дійсно хочу знайти хорошу людину, але поки це абсолютно безрезультатно, нема стимулу до якогось саморозвитку, просто існую
Я би і далі якось з цим жив, але сьогодні просто сидячи за переглядом фільмі на мене напала панічна атака, з’явився наче страх чогось, дихання участилось, а серце наче вилітає з грудей
Я реально не розумію, що зі мною коїться
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Вітаю, jack24!
Є до Вас кілька уточнюючих запитань.
Що трапилось під час поїздки у Карпати? Це було щось про стосунки...?
Далі. Панічні атаки просто так не трапляються - вони завжди ПРО ЩОСЬ? Про якісь наші страхи та внутрішні блоки.
Про що був той фільм? В який момент перегляду це почалося? Про що думали в цей момент?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340216 для Павел Леонидович Басанский
Дякую за відповідь
В Карпати їхав, на прохання друзів виручити їх, як вожатим в табір. Це був перший мій такий досвід, нічого особливого там не відбулось, але вперше за довгий час відчув і побачив, як діти вміють щиро радіти і любити, коли знаходишся в звичайному соціумі, то звикаєш, що люди всі лукавлять і лицемірять.
Фільм досить дивний, називається «Чистокровні», суть його полягає в тому, що є 2 дівчини-підлітки, одна з них не відчуває емоцій ( з якою я себе утоточнюю, мені досить важко проявляти позитивні емоції), інша навпаки все відчуває, якщо не помиляюсь це сталось, коли та що відчуває емоції, задала питання, чи інша плакала штучно, коли її батько помер, та відповіла, шо так
Про що думав - ні про що, я стараюсь під час фільмів не думати, а уважно дивитись, це мені допомагає менше думати про своє депресивне становище
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Чи справді добре, чи умовили себе, що добре?
цитата:
І що - раніше цієї думки не виникало?
цитата:
Поділіться, будь ласка, якими думками супроводжується цей стан? Що ви собі говорите? Як себе налаштовуєте?
цитата:
Ви зараз про дівчину? душевного друга? наставника? про кого? І, головно, для чого?
психолог онлайн
Каким вы были ребенком?
Что почувствовали, когда увидели веселящихся детей?
Для чего вам нужны отношения? (если я правильно поняла, то вы про то, что у вас нет пары?)
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Возможно в Карпатах была сильная эмоция которая оставила свой отпечаток в вас. Но сознательно вы не обратили на нее внимание. И таком образом получили ее проявление. Что могло случиться именно там ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340287 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Саме почував себе добре, в мене все було О’кей, навіть почав радіти якимось звичайним речам, почав носити лінзи і наче світ відкрився з іншої сторони ( до того ні окуляри, ні лінзи не носив )
З приводу думки, вже це виникало, рік назад я проходив терапію в психотерапевта, звертався принципі по цим же проблемам (тіки без панічної атаки) але тожі ми виявили незакритий гештальд з приводу минулих стосунків ( закінчились 2,5 роки тому)
З приводу стану, відчуваю апатію до всього, нічого не хочеться не робити, що говорю до себе : в цілому просто заставляю шось робити, бо мучить думка, що так неправильно себе вести, але налаштовую себе довго, можу лежати і 2 години, доки все ж таки не пересилю себе
Я про партнера ( яка стать не будемо уточнювати ), людина яка буде поруч
Для чого: помітив за собою, що коли я в стосунках я не прокрастиную, ніби людина дає мені стимул рухатись далі
Я розумію що для цього стосунки не будують, але якшо бути чесним, то це ключова причина
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340290 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Дитиною я був дуже активним і допитливим, мені подобалось себе максимально займати будь-якими гуртками і активностями ( це була саме моя ініціатива, батьки абсолютно не заставляли)
Був проблемним та і є, в тому шо, досить впертий в своїх рішеннях
Саме, коли побачив дітей особо нічого не відчував, взагалі я не дуже люблю дітей, важко біля них себе контролювати в деяких висловлюваннях
Але було приємно і водночас дико відчувати чисте добро
Вони не потребували нічого взамін, такого давно вже не відчував
З приводу стосунків, вище вже розповів про те, шо є стереотипна думка, що в стосунках я не прокрастиную
Але розумію, що чисто заради цього стосунки не будують
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340299 для Андрей Ластовляк
Да, було таке
По факту у кожного вожатого були свої діти, але коли вони приїжджають ми не знаємо ще хто з них чий
Тому просто допомагаємо всім з речами донести до кімнат
І от одному хлопчику я допомагав з речима, трішки познайомився.
Коли вже перечитав хто мої, а хто ні
То він підійшов до мене і спитав хто його буде вожатий, я відправ що я, і він просто почав стрибати і радіти і обняв мене
І чомусь це для мене було так дико і приємно, він мене знав всього декілька хвилин, а вже так зміг проявити такі позитивні і водночас чисті емоції
психолог онлайн
А став взрослым насколько вы утратили свою детскую часть?
Что случилось с тем активным и пытливым мальчиком?
Как вам быть взрослым?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340318 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Як поступив в універ, практично на першому курсі змушений був піти працювати, бо треба було за щось жити, батьки фінансово не могли допомагати
Тому думаю період дорослішання почався звідти
Я думаю досить велику частину дитячості я втратив, більше був і є зосереджений на роботі, якось став черствим, коли у моїх друзів стається щось погане, всередині я відчуваю емоції, але виражати я їх якось не можу, доволі зажатим став, в попередніх стосунках на початках я міг проявляти емоції, але ці емоції почали швидко присікати, і думаю з цього моменту все і дійшло до стану, який я зараз маю
І якщо чесно доросле життя це досить важко, я розумію, шо дитинства звісно вже в мене не буде, але якісь по дитячому чисті емоції хотілось би відчути
З приводу чи шукаю я людину, яка б за мене шось вирішувало - то ні
Я завжди був і є доволі самостійним
психолог онлайн
цитата:
Тобто є бажання використати іншу людину, щоби завдяки стосункам з нею штовхати себе вперед? Нею закрити дірку всередині себе?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340350 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Звучить егоїстично, але по факту так і є…
психолог онлайн
Заткнуть дыру кем-то это всегда создает только временную иллюзию, что все наладилось. А на самом деле это создает еще бОльшую проблему - появляется огромный страх потерять этого человека, потому что будет снова дыра, все крутится вокруг того, чтобы быть удобным, хорошим, а еще крайне сложно насытиться в отношениях, потому что все будет в эту дыру улетать и кажется, что недостаточно, не хватает, мало. И если вдруг с другим не заладятся отношения, то дыра станет еще больше больше.
Поэтому лучше разобраться со своей дырой самостоятельно. Так и шансы на счастливые, гармоничные отношения увеличатся.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340356 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Я ж не проти розібратись в цьому,
Але реально не знаю як
психолог онлайн
С психологом индивидуально.
психолог онлайн
цитата:
Расскажите про эти эмоции, пишите так, будто бы есть ещё что сказать
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340362 для Андрей Ластовляк
Ну по перше здивування, я цього явно не очікував, потім ніби як тепло, так якось добре і легко стало на цей момент, але відчував ніяковість, не знав як правильно реагувати, але водночас дуже хотілось це пережити ще раз
психолог онлайн
цитата:
Просто цей фільм про Вас - про Вас ДО травми (минулі відносини), і ПІСЛЯ:
цитата:
в попередніх стосунках на початках я міг проявляти емоції, але ці емоції почали швидко присікати, і думаю з цього моменту все і дійшло до стану, який я зараз маю
цитата:
Але було приємно і водночас дико відчувати чисте добро
Це нагадало Вам про Вас колись - в дитинстві. Бо, вірогідно, цього дуже зараз не вистачає в житті?
цитата:
Але розумію, що чисто заради цього стосунки не будують
Так, заради цього не будують, але здається тут питання дещо глибше. А саме: нам хочеться розвиватися, коли ми відчуваємо, що комусь потрібні, коли якась людина зацікавлена в тому, щоб ми ставали краще - тому що вона нас любить. Це звичайна людська потреба - бути комусь потрібним і щоб нас любили. А що з цим у Вас зараз?
цитата:
До речі, цьому хлопчику Ви були потрібні. По-справжньому. Ось чому ці його прояви радості Вас так зачепили.
Відредаговано автором 27-04-2023 02:08:37
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340477 для Павел Леонидович Басанский
Так, не вистачає цих емоцій в нинішньому соціумі, звичайний речам я вже не радію
Чи потрібен я зараз комусь ? Точно не знаю, в мене є друзі, вони всі зайняті своїми стосунками і роботою і саме як якийсь мотиватор вони точно не працюють, з батьками взагалі важко, підтримки і як якоїсь любові там можна не очікувати, сестрам я більше за підтримку ніж вони мені (хоча вони старше мене)
Тому є відчуття, шо ти максимально одинокий, завжди всі проблеми тіки на собі, всі кризові моменти ти переживаєш сам і це реально морально важко, бо фізично мені все набагато легше стерпіти
психолог онлайн
Тож тепер перед Вами стоїть задача: знайти собі такі відносини, в яких Ви б почували себе потрібним.
А також бажано напрацювати собі внутрішній ресурс - наповненість любов'ю. А для того не потрібний інший в якості донора. Це людина в змозі зробити сама.
І ще. Зняти блоки в прояві емоцій - і негативних, і позитивних, всяких.
Це все теми на психотерапію.