Чи є шанс на відносини?
Останнім часом дуже зблизилась з другом. Насправді я давно в нього закохана і довго добивалась його уваги, хоча б дружби з ним.
Коли я змирилась, що нам не бути разом, він раптом почав проявляти увагу до мене нещодавно, після того як я тиждень провела в іншій країні. Одного разу обняв мене зі спини і міцно притиснувся до мене, коли я приміряла піджак і дивилась в дзеркало.
Потім, через кілька днів почав говорити дивні речі: "хто знає, може через рік ми будемо разом". Я спитала, чи це жарт, чи як це розуміти. Він відповів розмито, що статись може будь-що, і що він не всіх людей пускає в свій дім і своє життя, а мене впустив, але зараз для нього все складно, бо він у стосунках, але дуже невпевнений в них.
Це для мене дивно, тому що його партнером є хлопець, він думає, що я про це не знаю, але мені це відомо, це власне і розбило мої надії і ввело мене в шок тоді, бо я довго не могла зрозуміти, чи є в нього хтось, а тут такий неочікуваний поворот.
Після цих дивних слів ми почали багато часу проводити разом, спонтанно поїхали на концерт, їздили вночі до моря двічі, гуляли в лісі. Хоча раніше ходили максимум на каву і часто запрошувала саме я його, а ці рази все було його ініціативою. Він почав постійно робити зі мною селфі. Хоча раніше ми взагалі не фотографувались разом.
Важливо уточнити, що я одного разу зізналась йому в почуттях значно раніше, але він тоді чітко сказав, що ми можемо бути лише друзями.
Мені цікаво, чи можливо, що в нього справді виникли почуття до мене? Чи може він просто грається з моїми почуттями?
І ще, чи варто мені зараз обговорити з ним цю ситуацію детально, остаточно дізнатись, як він мене сприймає, чи є симпатія до мене, чи взагалі для нього можливо мати стосунки з жінками? Чи може, варто почекати, прослідкувати за його поведінкою? Але він постійно говорить якимись загадковими, неконкретними фразами.
Якщо чесно, я втомилась від очікування, бо потратила на те, щоб добитись його уваги дуже багато часу і енергії, може, не варто гаяти свій час?
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Добрый вечер. Чтобы правильно принять решение, есть хорошая техника.
Квадрат Декарта – это простая техника принятия решений на основе сравнений всех возможных плюсов и минусов. Квадрат Декарта помогает рассмотреть ситуацию с четырех разных сторон.
- Возьмите лист и разделите его на 4 равные части
- В каждой части напишите вопрос,а затем дайте честные развёрнутые ответы на них. Старайтесь указать не менее 6–8 пунктов для каждой ячейки .
1. Что будет, если это произойдёт ?( что я получу, какие плюсы ).
2. Что будет, если это НЕ произойдёт? ( всё останется так, как было, плюсы от НЕполучения желаемого).
3. Чего НЕ будет, если это произойдёт? ( минусы от получения желаемого ) .
4. Чего НЕ будет, если этого НЕ произойдёт? ( минусы от неполучения желаемого) .В ход идет интуиция. На этом этапе рекомендуем отвечать, как можно быстрее.
⠀Важно: все ответы необходимо записывать. Это нужно,чтоб не запутаться и иметь перед собой полную картину происходящего. Прочитав и проанализировав все ответы вы примете правильное решение.
психолог онлайн
Добрий ранок! Звісно, очікування забирає багато енергії та часу. Які можна було б вкласти в щось інше. Що Вам заважає усі питання, які Ви написали, прямо задати цьому парню?
цитата:
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340547 для Анна Борисовна
Невпевненість і різні страхи. Страх, що я йому дійсно подобаюсь, але ці питання його відлякають
психолог онлайн
цитата:
Ліно, коли витрачали час і енергію, то, певно, на щось сподівались. Поділіться, будь ласка, на що?
Знаєте, деякі люди йдуть манівцями до мети, реалізуючи своє бажання. А деякі здатні бачити реальність без викривлень і робити висновки, що потім втілюються в конкретні рішення, а далі - у вчинки. До якого полюсу цього континууму ви ближче? А, головно, чому і що це вам дає?
цитата:
Навіть, якщо ви в нього запитаєте напряму, то не факт, що отримаєте достеменну відповідь. Він може сам бути заплутаним у своїх бажаннях, емоціях та сексуальних вподобаннях.
Так що тоді робити вам?!
Найкраще - робити власні висновки, спираючись на свої відчуття(!) Зважаючи на ваш вік, здається, що здатні це зробити, виходячи з турботи про себе. А не вийде, то можна звернутись до психолога, аби допоміг сформувати таку спроможність.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340559 для Владимир Анатольевич
Спочатку сподівалась, що сподобаюсь йому, і зв'яжуться стосунки. А коли дізналась, що він не сам, тим паче нетрадиційної орієнтації, було важко зупинитись. Я досить вперта людина. Я розуміла, що маю сприймати його як друга, але все одно, продовжувала проявляти турботу, підтримку, слідкувати за своїм виглядом значно сильніше, ніж раніше, щоб справити на нього враження. З одного боку, розум розумів, що нічого не вийде, але в душі були почуття і надія
психолог онлайн
цитата:
А коли дізналась, що він не сам, тим паче нетрадиційної орієнтації, було важко зупинитись.
Тобто російською "охота пуще неволи"? "Вижу цель - не вижу препятствий"?
цитата:
Я досить вперта людина.
Від обраної мети не відмовляєтесь ніколи і ні за яких обставин? Переглядати бажання, змінювати орієнтири - це не про вас?
цитата:
З одного боку, розум розумів, що нічого не вийде, але в душі були почуття і надія
Отакої. Якби так подружити розум із серцем. Хоча, якщо бісексуальна орієнтація хлопця для вас не перешкода, то чому б ні?!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340566 для Владимир Анатольевич
Так, дуже важко здаватись. Якщо маю цілю, буду робити все можливе і неможливе для її досягнення. Але це часто мене дуже виснажує.
Якщо він бісексуал, для мене не проблема. Але проблема в тому, що не знаю як він мене сприймає. Виходячи з його слів і дій, я йому подобаюсь. Але якщо це виявиться неправдою, або ще гірше, він мені відмовить напряму. Напевно, буде дуже боляче це усвідомити.
Чи варто обговорювати з ним це зараз?
психолог онлайн
цитата:
Чи варто обговорювати з ним це зараз?
Ви готові?
Будь-який варіант відповіді вас не зіб'є з ніг?
Як довго можете виносити невизначеність?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340578 для Владимир Анатольевич
Напевно, готова, бо важко жити в невизначеності
психолог онлайн
Тоді що вас стримує?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340580 для Владимир Анатольевич
Не знаю, як всі думки скласти докупи і почати розмову. Як вважаєте, алкоголь - це хороше рішення? Трошки. Може, і він буде щиріше відповідати під його впливом?
психолог онлайн
Ви ще про травичку запитайте))
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340582 для Владимир Анатольевич
Чим не варіант?😂
Як вважаєте, чи потрібно його попередити, що хочу поговорити, чи спонтанно почати розмову?
психолог онлайн
Доброго дня, Ліно!
цитата:
чи потрібно його попередити, що хочу поговорити, чи спонтанно почати розмову?
Фрази типу "я хочу з тобою серйозно поговорити" часто викликають напруженість і тривогу, тому розмова прходить важче. Краще сробуйте спонтанно) Удачі вам!
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
він не сам, тим паче нетрадиційної орієнтації
Ваш парень уже ответил на все ваши вопросы -
цитата:
: "хто знає, може через рік ми будемо разом". Він відповів... що статись може будь-що, і що він не всіх людей пускає в свій дім і своє життя, а мене впустив, але зараз для нього все складно, бо він у стосунках, але дуже невпевнений в них.
То есть сейчас он находится в отношениях, но не уверен в них.
А возможно у него также нет уверенности и в своей ориентации, если он не исключает быть с вами через год.
Поэтому у вас безусловно есть
цитата:
шанс на відносини
цитата:
ми можемо бути лише друзями
Потому что отличие дружбы от любви заключается в наличии сексуального влечения, которое он, похоже, уже начинает к вам испытывать и проявлять -
цитата:
обняв мене зі спини і міцно притиснувся до мене
цитата:
може, не варто гаяти свій час?
Если вы хотите быть с ним, то имеет смысл все же идти к своей цели.
Потому что у вас есть все составляющие для этого - кроме "хочу", вы имеете возможность проводить с ним время и совершать действия.
Просто вам надо вести себя с ним "правильно", если хотите осуществить желаемое.
цитата:
Чи варто обговорювати з ним це зараз?
Поэтому прежде чем начинать разговор, вам надо подумать, что и как вы будете говорить.
И главное - зачем вы это вообще будете делать.
цитата:
готова, бо важко жити в невизначеності
Ведь неправильно построенное общение может все только испортить.
Например, если он действительно решил уже быть с вами (или почти пришел к этому решению), то ваше "выяснение отношений" он воспримет в качестве нападения. И начнет защищаться или нападать в ответ.
В результате вы рискуете получить конфликт.
цитата:
Чи може, варто
Поэтому если вы захотите узнать, как вам надо себя с ним вести, чтобы было так, как вы хотите - то можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.
По времени на это потребуется 3-5 консультаций, при условии, что у вас нет больших страхов, связанных с этим парнем и есть уверенность в себе.