Як справитись з самотністю і страхом говорити?
Останнім часом відчуваю пригнічення і самотність. Відчуваю що життя не має сенсу і я нікому не потрібна. Також помічаю за собою страх перед іншими людьми. На роботі боюсь висловити свою думку, цілий день думаю про те як скажу про певну проблему яка виникла перед замовником. Коли бачу велику кількість людей на мітингу мій страх посилюється і голос починає тремтіти, розумію що це не ок і через це дуже злюсь на себе. Через це і те що не можу знайти собі пару починаю себе ненавидіти. Цей стан присутній вже більше року і не можу з нього вийти.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго ранку, Анно"
цитата:
ЯК СПРАВИТИСЬ З САМОТНІСТЮ І СТРАХОМ ГОВОРИТИ?
Співчуваю вам за те, що доводиться переживати такий гнітючий стан. Проте вихід є. Мабуть, здогадуєтесь - він проходить через дослідження вашого способу життя і ставлення до себе.
І самотність, і страхи йдуть зсередини людини. Не її вина в тому(!)
Так вийшло в результаті виховання і ставлення близьких людей, які впливали на формування характеру і певних установок, якими ви користуєтесь тепер.
Що можете розповісти про своє дитинтство? Як поводились з вами батьки?
На щастя, наш спадок з дитинтства не є вироком. Людина може розвиватись, позбавляючись викривлених переконань і моделей поведінки. Може шукати і знаходити своє щастя. Це точно. Впевнений, що і ви зможете.
цитата:
Через це і те що не можу знайти собі пару починаю себе ненавидіти.
Щодо пари. Який у вас перед очима приклад стосунків батьків?
Яким ви бачите свого партнера і взаємини з ним загалом?
Відредаговано автором 28-04-2023 10:14:17
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю, Анно. Уявляю, як непросто Вам справлятись останній рік, та переживати цей складний стан.
Важливо тут розуміти, що і Ваша пригніченість і страхи і самотність, тсно пов*язані і важливо шукати причину Ваших переживань.
Чого ВИ боїтесь від великої кількості людей? Якої реакції чекаєте, коли не наважуєтесь висловити свою думку на роботі? І т.д.
Також хочу зауважити, що особливо сумно, що маючи ряд таких переживань, Ви стикаєтесь із "ненавистю до себе" через відсутність партнера. Дуже дорстоко по ідношенню до себе. Чому це викликає у Вас таке ставлення до себе?
психолог онлайн
Доброго дня. Ваші слова "самотність" і "я нікому не потрібна". Хочеться запитати: "Хто сховався за словом "нікому""? Поміркуйте чеї любові Ви потребуєте. Хто стоїть попереду Вас, що Ви зовсім витіснили свою особистість і вже рік перебуваєте в пригніченому стані? Кого Ви поставили вище ніж себе?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340553 для Яна Дмитриевна
Я не знаю чому так ставлюсь останнім часом, напевно тому що не можу досягти жодних цілей ні в особистому житті ні в кар’єрі. На роботі вже помічають що я не багатослівна і зі всіх сторін тиснуть щоб я більше приймала участь в різного роду дискусіях на мітингах. Їхня порада досить влучна, якщо я хочу піднятись на сходинку вище, але я нічого не можу зробити зі своїм страхом говорити на аудиторію з 15 іноземців. На рахунок особистого життя розумію що досягла рубежу 30, і в той час коли у всіх моїх друзів і родичів є свої сімʼї , я одна. Не маю з ким вийти погуляти, бо всі зайняті своїми клопотами. І того працюю з дому, нікуди практично не ходжу і це відчуття самотності посилюється тільки
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340557 для Єлізавета Андрющенко
Мені здається я ставлю всіх вище за себе..
психолог онлайн
"Я не багатослівна", але "думаю про те як скажу про певну проблему" - нібито є заборона всередині на прояв, нібито Вам не дозволено говорити. Що за цим стоїть? Можливо Ви згадаєте якусь ситуацію, де Вас помістили на задній рядок і Ви залишились там.
"Мені здається я ставлю всіх вище себе", - і поставили всіх вище себе. Всіх це кого? Конкретизуйте для себе.
Важливо пам'ятати, що Ви доросла людина і маєте право встати і пересісти, або взагалі зайняти СВОЄ місце на сцені. Вибір за Вами.
"не можу досягти жодних цілей ні в особистому житті ні в кар’єрі", - для подальшого руху, було б гарно розуміти чи це Ваші цілі? Або можливо чиїсь, наприклад, "всіх", тому і не можете. Або ж інша сторона - просто відсутня дисципліна для досягнення бажаного?
Важливо пам'ятати, що завжди можна встати і пересісти, або зайняти СВОЄ місце на сцені. Вибір за Вами.
Терапія допоможе Вам на цьому шляху.
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Анна, страх перед людьми пов'язаний зі страхом можливої критики та засудження, з чим, я впевнений, Ви зустрічалися в своїй батьківській родині. І цей же страх не дає Вам будувати стосунки й створити власну сім'ю, ніби відгороджує Вас від оточуючих. Подолати його самостійно не вийде, бо надто складно та й має глибокі корені.
Але в психотерапії з психологом це буде зробити набагато легше.
психолог онлайн
Доброго дня Аннно!
Я Вас дуже розумію.
І, певне, на перше місце поставила б все ж, особисту невлаштованість. Адже, по справжньому щасливою жінка не може бути без родини.
Ви пишете про свою небагатослівність зараз... Скажіть, будь ласка, а якою Ви були в дитинстві та підлітковому віці?
Які у Вас стосунки з мамою? З батьком?
психолог онлайн
Доброго дня, Анно! Співчуваю вам.
цитата:
Цей стан присутній вже більше року і не можу з нього вийти.
Приблизно це співставно з часом, коли почалася війна. Чи помічали ви ознаки нинішнього стану до війни?
психолог онлайн
Добрый день!
Вы правы в том, что
цитата:
Я не знаю чому так ставлюсь останнім часом, напевно тому що не можу досягти жодних цілей ні в особистому житті ні в кар’єрі.
А что вам мешает достичь
цитата:
цілей... в особистому житті
и
цитата:
в кар’єрі
?
Відредаговано автором 01-05-2023 05:07:06
психолог онлайн
цитата:
ЯК СПРАВИТИСЬ З САМОТНІСТЮ І СТРАХОМ ГОВОРИТИ?
Це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
В контакті можна створювати новий досвід взаємодії, відчувати свою приналежність і розділяти почуття. Дивитися ширше і досліджувати.