Майже весь час перебуваю в стані стресу через роботу, вона мені не подобається , але я не можу її
Майже весь час перебуваю в стані стресу через роботу, вона мені не подобається , але я не можу її покинути бо кращу всеодно не знайду в Україні, а за кордон їхати не хочу
І ще є одна проблема , це мій колишній хлопець , ми зустрічаємся і розходимся на протязі 7 років , я не можу його забути і викреслити з свого життя
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
В обох ситуаціях спостерігаються протиріччя й внутрішній конфлікт між ними.
Якщо хочете їх вирішити, то переписка на сайті навряд чи в цьому допоможе.
Потрібна індивідуальна робота з психологом.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Майже весь час перебуваю в стані стресу через роботу, вона мені не подобається , але я не можу її покинути бо кращу всеодно не знайду в Україні, а за кордон їхати не хо
Ви позначили проблему. А що хочете з нею зробити?
цитата:
Здається, цю проблему вже вирішили, бо назвали хлопця "колишній."
психолог онлайн
Добрий день. Рада, що Ви прислуховуєтесь до свого бажання і залишаєтесь.
цитата:
за кордон їхати не хочу
Як ці дві речі пов'язані?
цитата:
вона мені не подобається
Та
цитата:
кращу всеодно не знайду
Щось заважає Вам. Приходьте на індивідуальну роботу.
цитата:
не можу його забути і викреслити з свого життя
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
Ситуації описані, емоції обізнані, а в чому питання?
Чого саме хочете в ситуації з роботою та в ситуації взаємовідносин?
психолог онлайн
Доброго дня!
Щодо роботи, як на мене, немає нічого дивного що Вам там дуже важко. Найперше, для жінки на першому місці повинна стояти сім'я - це її природа. А робота, як таке собі хоббі... Робота сім'ю не замінить, як це може бути з чоловіками в певному сенсі... Навіть сама найулюбленіша, за рік, два набридне і стане обузою для жінкию що вже говорити про роботу через обставини...
А коли чоловік та жінка і жити разом не можуть, і розійтися не виходить, це може говорити про те, що якісь уроки життєві не вивчені...
А ще, так буває, коли люди дуже схильні до "залипання" на коханій людині. І чим сильніше притягують одне одного, тим швидше їх розкидає в різні боки... І зачасти, у них співпадають так звані, родові програми, аж поки вони не будуть повністю трансформовані...
Як склалися стосунки у Ваших батьків та батьків хлопця?
психолог онлайн
Добрий вечір. Чи може це бути причиною небажання їхати за кордон
цитата:
я не можу його забути і викреслити з свого життя
?
психолог онлайн
Добрый день!
Вы написали о своих проблемах.
А как вы хотите, чтобы было?
цитата:
вона мені не подобається , але я не можу її покинути бо кращу всеодно не знайду
У вас есть желание найти другую работу?
цитата:
я не можу його забути і викреслити з свого життя
Вы хотите сохранить отношения с парнем или расстаться с ним?
психолог онлайн
Добрий день. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Доброго дня. Спостерігається певна тенденція. " Не можу покинути роботу", " не можу покинути хлопця". Це може бути певним сценарієм вашого життя, а саме " тягти валізу без ручки", терпіти. Ці проблеми можна усчпішно пропрацювати в особистій терапії.
психолог онлайн
Обидва питання доволі серйозні. Ви їх окреслили, але для того щоб знайти вихід, відповідей на сайті буде замало. Ці питання про вас саму у цьому світі, у відносинах зі світом. Як ви до себе ставитесь, як справляєтесь із труднощами, яке щастя собі дозволяєте. Такі питання можна для себе прояснити тільки із психотерапевтом.
психолог онлайн
Так не забувайте свого хлопця. Просто поряд з цим познайомтеся і спілкуйеся ще й з іншими хлопцями. І вашому приятелю просто буде вділятись менше душевної енергії