Хвилювання ,страх приступи
Після ковіду в листопаді пішов якиїсь збій .Хвилювання, страх,прислухаюсь що не заболить зразу такий переляк що аж дихання перебиває ,зразу після такого з'являється проблеми з кишечником слабкість ,крутить мязи суглоби, різкі перепади тиску.Можливо гормони? ТТГ здавав норма .Аналізи норма тільки лімфоцити 42,розподіл еретроцитів 11,лімфоцити абс 3.10,в сесовина повишена 8.15.Екг серця добре,кт голови шиї, внутрішніх органів теж добрі крім протузія с5 с6,острохондрос с4,с5 і зведена права хребтова артерія .Узд судин голови шиї теж в межах вікових норми.Зі мною такого ніколи не було в чому може бути проблема можливо в гормони?
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день, Alex!
цитата:
Зі мною такого ніколи не було в чому може бути проблема можливо в гормони?
Ви ставите питання до психологів і самі даєте можливий варіант відповіді - гормони. Про які гормони ведете мову? Якщо про серотонін, дофамін, адреналін, кортізол..., то це не гормони, а нейромедіатори.
Вони беспосередньо впливають на емоційний стан людини, коли порушується їх баланс в нервовій системі.
цитата:
Хвилювання, страх,прислухаюсь що не заболить зразу такий переляк що аж дихання перебиває ,зразу після такого з'являється проблеми з кишечником слабкість ,крутить мязи суглоби, різкі перепади тиску
Треба дослідити, чим обумовлені такі явища і стани. Може, пригадаєте, з чим, ОКРІМ перенесеного ковіду, таке може бути пов'язане?
Крім того, варто згадати, що вам казали і радили лікарі в ході лікування ковіду і наприкінці? На що звертали увагу, про що попереджали?
Ви написали, що з вами ніколи такого не було, але ж не було і важкої хвороби ковід, який має таку властивість, як пост-ковідні стани і процеси. З терапевтом, до кого зараз звертались, намаглись про це дізнатись?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Можливо гормони?
Психологи не имеют медицинского образования, а вы задаете вопросы, которые следует адресовать врачам.
цитата:
Хвилювання, страх,прислухаюсь що не заболить зразу такий переляк що аж дихання перебиває ,зразу після такого з'являється проблеми з кишечником слабкість ,крутить мязи суглоби, різкі перепади тиску.
Даже если это состояние вызвано психологическими факторами, то вначале вам надо исключить наличие психического расстройства.
А для этого необходимо обратиться к неврологу и/или психиатру.
И только после медицинского заключения, имеет смысл обращаться к психологу и проходить индивидуальную психотерапию.
психолог онлайн
цитата:
Після ковіду в листопаді пішов якиїсь збій .Хвилювання, страх,прислухаюсь що не заболить зразу такий переляк що аж дихання перебиває ,зразу після такого з'являється проблеми з кишечником слабкість ,крутить мязи суглоби, різкі перепади тиску.Можливо гормони?
Звісно, якщо хочеться собі щось придумати, щоб виглядало якось більш-менш реалістично та ще б заспокоювало, то можна думати й про гормони. Але, ж Ви, Alex, звернулись до психологів, а тому послухайте про можливу психологічну причину, яка більш очевидна, ніж гормони:
СТРАХ СМЕРТІ
Ця причина на поверхні і зустрічається досить часто у тих, хто перехворів на ковід. Бо, погодьтесь, серед цієї групи хворих досить великий відсоток летальних наслідків. Але Вас наздогнав страх вже після одужання!
Тому можна припустити, що і раніше він був для Вас досить актуальним, а тепер тільки ще більше виріс.
Є таке?