Как решиться сказать мужчине,что хочу жить отдельно, а как не поймет,то придется расстаться
После развода через 9 месяцев это было в том году познакомилась с другим мужчиной. Все стремительно, в общем жить начали через пару месяцев, проблема живёт с мамой и я по глупости думала,ну ничего. Сама с другого города, здесь оставила съмную квартиру, забрала все вещи. Были проблемы,что проводил время с друзьями, мог выпить,но я мы мирились. Сейчас скоро год вместе. В стране война и он пошел служить пару месяцев назад. Перед тем я спросила,где жить,ведь я не жена,а только девушка. Ответ с мамой в моем доме. Я была расстроена,что пошел, думала,что все нормально будет. Сейчас мне здесь жить тяжело, у меня учеба в университете, аспирантура, работа над защитой,в будущем очень хочу этого достичь. Ну и соответственно время все на работу, Я успокоилась и не так грущу,привыкла,мне одной хорошо. А он мне помогай дома и все, Я говорю,что у меня свой завал. С ней не комфортно жить мне. Я решила снова снять квартиру, пусть не очень,но свою и съехать. Во время разговора и ссоры я спросила его,как отнесешся,что буду жить отдельно, ответ плохо. Это было раньше. В общем я это сделала, нужно время там все приготовить и можно переезд. Как сказать ему обо всем? Мне страшно и жаль,что он служит,война,а я бросаю,но с другой стороны я пока не бросаю,а какая разница где ждать? Есть страх,что наделает глупостей там, будет переживать, страдать. Как ей сказать? Подозреваю,что если сделаю это, то он скажет,что это конец, а самое главное,что я не особо думаю расстроюсь. Я хочу жить отдельно,быть себе хозяйкой. Как сказать и когда? Планирую,что если все там сделаю и тогда,а с другой стороны он пока в учебе ещё немного,то может сейчас,а не когда куда то переведут? Как избавиться от совести,что не дождалась, бросила в такой ситуации? А с другой стороны, он предложение не делает. Единственное,что вспоминаю,как познакомилась и от силы месяц романтики. Помогите
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
с другой стороны я пока не бросаю
Так вы же решили просто жить отдельно от его мамы, а не расстаться с ним?
Тогда по какой причине вас мучает совесть и вы переживаете, что он
цитата:
наделает глупостей
?
Или вы все же решили разойтись с ним?
Доповнення від автора
Я заплуталася і не впевнена, що не покину і його. Я перейду на українську,мені краще так висловитися. Я просто переконана, що як скажу, що йду окремо,то він пойме,що кинула його і вона накрутить його. Просто я хочу переїхати. Як це зробити? Житло я приберу, машину для речей найму. Коли краще сказати,як житло буде готове? І як сказати йому і їй? Я думаю сказати, що в мене роботи багато і мені краще буде окремо?
Доповнення від автора
Я дуже хочу жити окремо, бути сама собі хозяйка, плюс є така можливість. Тривожно,що це можуть бути скандали,а з іншого боку,чого я маю терпіти? Життя одне і треба робити як собі добре. Просто як розлучилася з попереднім і роз' їзжалася,то просив не робити, а після розлучення як взнав, що не сама, то почав мені тріпати нерви. І ще турбує, що як переїду,то житиму поряд від колишнього,то він буде насміхатися і злорадствувати, що в мене не вийшло знов. Думаю, що теперішній хлопець не зрозуміє мене чого я хочу окремо жити. Але я рішила це. Плюс як вона мене виведе,то я рішуче готова переїхати,а як остину,то вагаюся. Але згадую як добре самі собі,в себе дома. Я після розлучення була щаслива як ніколи
психолог онлайн
Доброго ранку, Anit!
цитата:
Я дуже хочу жити окремо, бути сама собі хозяйка, плюс є така можливість.
Якщо хочете, то хто вам, дорослій людині, може заборонити реалізувати свої бажання?! Хіба що ви самі - своїми сумнівами і безпідставними докорами сумління.
цитата:
Тривожно,що це можуть бути скандали,а з іншого боку,чого я маю терпіти?
Тобто всередині відбувається певний конфлікт. Є побоювання скандалу, від цього тривожно. Але з іншого боку голос вільної і зрілої людини, ніби говорить - ти маєш право, ти не мусиш терпіти погане ставлення до себе.
цитата:
Життя одне і треба робити як собі добре.
Однак це ще не все. Ваша уява малює негативні наслідки переїзду. Ви себе вже почали накручувати, мовляв, стикнетесь з багатьма поганими ситуаціями. От навіщо ви це робите? Звідки оця звичка піддавати надмірному сумніву власні рішення? Може, з дитинства? Хто з батьків знецінював ваші думки і бажання, зображуючи від них небезпеку в майбутньому?
цитата:
Просто як розлучилася з попереднім і роз' їзжалася,то просив не робити, а після розлучення як взнав, що не сама, то почав мені тріпати нерви.
Скажіть, будь ласка, з яких причин розлучилися? Чи встигли пропрацювати уроки першого шлюбу? Бо здається враження, ніби надто стрімко зблизились з чоловіком
цитата:
Были проблемы,что проводил время с друзьями, мог выпить,но я мы мирились.
... Вважаю, не стільки між собою мирились, скільки з власним невдоволенням від характеру і поведінки чоловіка.
Загалом-то багато пітань підняли - як ситуативних, так і глибоких, що торкаються в цілому ващого стилю життя і моделі побудови близькості. І якщо з першими якось розберетесь, то знову ж таки за допомогою тих самих схем і мотивів, які, власне, до них і провели. Тобто прогресу не буде, лише "гасіння пожежі". Через те раджу звернутись до психолога індивідуально і разом з ним пройти певний шлях, аби віднайти і закріпити автентичні способи проживання свого життя.
психолог онлайн
цитата:
Я думаю сказати, що в мене роботи багато і мені краще буде окремо?
Сказать надо так, как есть -
цитата:
Сейчас мне здесь жить тяжело, у меня учеба в университете, аспирантура, работа над защитой,в будущем очень хочу этого достичь
Чтобы избежать конфликта, можно использовать формат "Я-сообщения" (описание найдете в интернете) - то есть говорить о себе, своих чувствах и желаниях.
цитата:
Тривожно
Это всего лишь ваши страхи, которые обострились в связи с этой ситуацией.
Если они вам мешают, то их можно убрать (или уменьшить).
Как и чувство вины, которое "включает" вашу совесть.
цитата:
Але я рішила це.
А решение свое вы итак уже приняли.
Доповнення від автора
Дякую за консультацію. Є над чим подумати і що пропрацювати. Після першого розлучення я чітко усвідомила те,чого не хочу допускати, але не врахувала дещо. Ну я б не сказала, що стрімко,ніби час пройшов. Але я стосунки почала як для легкості,а він давай переконувати,щоб жити разом і решта. Батьки наче не знецінювали мене. Як прибрати страхи?
Доповнення від автора
Розлучилася,бо було моральне насилля, казав, що в нього проблеми через мене,я ж поміг,не працював. І я рішила розлучення.
психолог онлайн
Добрий день. Мене дивує, що для вас переїзд є такою проблемою. Ви живете своє життя, самі себе забезпечуєте - правильно? У вас є власні справи. Чому ви маєте жити там, де не хочете і робити те, що вам не треба?
Доповнення від автора
Так я працюю, себе забезпечую, на необхідні та базові потреби вистачає. Справ дуже багато, є свої інтереси. Отож,бо така дурна,що думаю ще про інших. Як хлопець поставиться, бо зараз служить. Але дійсно переїзд не проблема, просто думала який скандал буде від нього,його матері,що переїду. А зараз рішила і все
психолог онлайн
Вони мають над вами владу? Ви у рабстві? Ви живете у вільній країні.
Я розумію, що так сталося історично, що ви почуваєтеся так по відношенню до інших, але якщо хочете це змінити, то звертайтеся на індивідуальну роботу з психотерапевтом. Удачі
Доповнення від автора
Дякую
Доповнення від автора
Ні не у рабстві і не наймалася. І я вільна людина, дякую,що назвали все як є і я це зрозуміла. А яка влада,коли я сама себе забезпечую, працюю
психолог онлайн
цитата:
Після першого розлучення я чітко усвідомила те,чого не хочу допускати, але не врахувала дещо.
Що саме не врахували?
цитата:
Але я стосунки почала як для легкості,а він давай переконувати,щоб жити разом і решта.
Тобто, маючи свої думки і свої наміри, піддались на на вмовляння і тиск МЧ, начебто все одно
цитата:
Але я стосунки почала як для легкості
цитата:
Як прибрати страхи?
Для цього потрібно викорінити причини, що живлять страхи. А вони з'явились явно не сьогодні.
цитата:
Чи має для Вас значення кохання? Можете сказати, що ви людину добре пізнали перш, ніж укладати шлюб?
консультация психолога
Как избавиться от совести, что не дождалась, бросила в такой ситуации? Отож, бо така дурна, що думаю ще про інших.
в нашому пострадянському суспільстві (ше в ті часи, щоб людьми було легше керувати), підсилено почуття провини за недостатню користь. дивились не на результат, а наскільки він недотягує до нереального ідеалу. 99% користі, це не 100% і тому результат знецінюється. настоящий, ідеальний, нормальний дає 100%. а ти... не настоящий. і совість їсть за те, що недодав користі.
щоб позбавитися провини за недостатню користь потрбіно виступити адвокатом перед власною совістю і уточнити, що ви недодали, наскільки і з якого переляку повинні додавати, а потім поміняти ракурс з можливої користі, яку ви недодоли, на можливу шкоду, яку ви не нанесли, але могли. і на сприймати себе не на фоні ідеалу (100% користі іншим), а на фоні 0 (отсутствие пользы, еще не вред).
іншими словами: оцінити не наскільки ви недопригнули до потолка, а наскільки високо пригнули стосовно полу.
є письмові вправи, які допоможуть це хробити. можу дати. розумію, що багато роботи, стресу, завал по навчанню. Якщо дійсно потрібно і турбує, час знайдеться
психолог онлайн
цитата:
Дякую за консультацію. Є над чим подумати і що пропрацювати
Пожалуйста, была рада вам помочь.
цитата:
Як прибрати страхи?
Вы хотите самостоятельно поработать со страхами?
Доповнення від автора
Так самостійно спробувати Не подолати страхи. Не врахувала,що має бути в чоловіка сепарація від батьків. І якщо після переїзду,я вирішу стосунки припинити,то наступний чоловік має працювати, вміти слухати і проговорювати проблеми, жити окремо. Бо нинішній проблеми не бачить,а я відчуваю, що я нянька. З попереднім думала знаю,рік зустрічалася, жили разом. З нинішнім не те, що на вмовляння. Просто познайомилися літом,воно війна стрес, в мене досвіду небагато,ло нього був один партнер і офіційний чоловік. А цей оточив турботою, почали проводити час,ну запросив до себе. Підозрюю, що якби жили окремо вдвох,то було б добре. Тому зараз стало питання переїзду,бо я хочу бути хозяйка сама собі дома.
Доповнення від автора
Якщо можна безкоштовно,то хоч одну вправу. З завалом справлятися стараюся мені не вперше. В мене комплекс відмінниці. Але дуже хочу окремо жити,тому рішила так
психолог онлайн
если совсем не можете вслух этого сказать, скажите что-нибудь благовидное, н-р, что срочно родственники попросили поухаживать за лежачей тетей (дядей, бабушкой, дедушкой, кузиной, кузеном, Жучкой, Белкой, Стрелкой), или там подруга попросила поухаживать, руку/ногу сломала, и пр. И Вы съзжаете к этой тете/подруге на ее квартиру. А еще лучше сказать, что там две тети. В результате Вы как бы не виновата, а еще и сердоболным и участливым человеком предстанете
психолог онлайн
цитата:
Якщо можна безкоштовно,то хоч одну вправу.
Я могу дать вам ссылку на бесплатный онлайн курс работы со страхами.
В нем приведен целый комплекс различных техник.
Если вы выполните всю работу, то ваше состояние улучшится.
Здесь нельзя выложить ссылку, поэтому вам надо связаться со мной.
Доповнення від автора
Дякую за конституцію.
консультация психолога
Так звісно. Тут обмеження в 5000 символів, тому бажано зв'язатися з вами хоч десь. Можна в інстаграм anima_sanator
Доповнення від автора
Дякую за поради. Вчора я переїхала. Приїздив на вихідні , то я йому сказала. Але проблема в тому, що його мати мене оскорбила і образила сильно до сліз. А неї розлад якийсь,ніяк його не відпускає. Він каже, що тобі всі не такі. Я переїхала і мені добре, я вільна. Його буду чекати і спілкуватися, якщо тільки йому не наговорить на мене і він не покине. Я рада, що в мене так вийшло все. Але образа не проходить. Собі сказала, що людина не існує для і якщо будем разом,то я з нею спілкуватися не буду, жити до неї не піду теж. Як забути ці слова,які дуже обідні?
Доповнення від автора
Тобі не такі, мається на увазі його матері з ким він зустрічався до мене