Потребую щирої психологічної пітримки
З початку війни моє минуле життя було зруйноване вщент.Я втратила все, що мала мій бізнес, місце проживання, а також відносини з людьми ,яких я вважала надійними.Ще на початку березня минулого року у мене був вибір залишитися на західній Україні та розпочати своє нове життя чи поїхати до Європи к людині, яку я добре не знала і я зробила не вірний вибір. Не пройшло і місяця, як мені дали зрозуміти що я ніхто і мені тут зовсім не раді.Я розчарована зосталася собакою прямо на вулиці в країні про яку я нічого не знаю. На той час єміграційна служба не могла прийняти мене з собакою на ночівлю в центр для біженців.Мені довелося шукати допомоги в іншій країні,мені вдалось знайти людей які погодилися на деякий час мене прилаштувати, але серед зовсім чужих мені людей я відчувала розпач та біль від того, що не можу повернутися в Україну.Не пройшло і місяця як я зїхала в гурожиток яку давала держава і ось там я в повній мірі відчула свою безпорадність та безвихідність моєї ситуації.Я була після всього пережитого та від жорстокості людей,які проживали в гуртожитку просто в щоці там зазнала справнього гніту та психологічного насилля. Я мягко кажучі була не в собі і ще трохи зішла б з розуму, бо вкрай було тяжко бути одній, все вирішувати самій,надіятися на себе без жодної пітримки і розуміння від інших.
Були спроби працювання з психологом але всі говорили одне і теж саме, що можу допомогти тільки сама собі, що я повинна знайти сама опору в житті якої я зовсім для себе не бачила.
Мій стан не поліпшився навідь коли переїхала в Україну і знайшла де жити.
Була сильна затяжна депресія в кілька місяців, навідь тяжко було встати з ліжка.Допоки не знайшла в собі сили знайти роботу та вже після того, як стала працювати трохи прийшла в себе, знову змінила місце проживання де колись хотіла жити,але все одно мені ще дуже болить все те, через що мені довелося пройти та пережити. Я одна, без жодної пітримки, розуміння інших.
Я багато прочитала літератури про мотивацію,вихід із кризи , але живої пітримки не маю, ні друзів, ні знайомих, ні родичів. І ті психологи, які радять все самій, і що треба читати, щоб витримати все, просто не мають бажання йти в консультацію зі мною чи не мають розуміння, як з цим працювати. Мені не вистачає банально людського розуміння та пітримки.
Зараз трохи влізла в кридитну історію, щоб хоч трохи мати можливість на краще життя. Зовсім не легко все самій. Я як та квітка яка пробивається через груду асвальту.
Питання від: ; Вік: 33
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Добрый день, Валентина!
цитата:
Потребую щирої психологічної пітримки
Какая психологическая помощь вам нужна?
Вы описали ситуацию, но не написали вопрос.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Валентина, доброго дня!
Співчуваю , Вам так багато прийшлось втратити і пережити. Дуже хочеться Вас підтримати. Пишаюсь Вами, що в такий важкий час, не дивлячись на труднощі, Ви не кинули свою собаку. Вона нічого не могла вам дати, окрім своєї любові. Сподіваюсь, що собака зараз з Вами.
Зробіть, будь ласка, ревізію своїх знайомих , родичів , друзів. Я впевнена що серед них є люди, з якими Ви могли б розділити свої переживання і від яких могли б отримати підтримку. Вірите, люди люблять допомагати іншим, просіть про підтримку оточуючих. Вам дійсно не повезло, але за чорною полосою йде біла.
Ви колись мали свій бізнес, а це значить, що в Вас є і сила, і енергія і сміливість. Згадайте про ці свої сильні сторони.
Квіточка проб'ється через асфальт, тому що в світі є багато сонця, а в неї є сила.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341510 для Нiна Iванiвна
Робила ревізію і від цього рлзпач, що нікому немає діла до того в якій я опинилася ситуації. Ще з маличку батьки дали мені зрлзуміти що я їм не потрібна , тож з 18 років будую своє життя без пітримки інших. Я просто знесилена надіятися лише на саму себе
психолог онлайн
Готова Вас підтримати. Розумію, співпереживаю, простягую руку
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341520 для Тетяна Артеменко
Дякую Вам.
психолог онлайн
можете писати сюди, в цю тему. Я буду бачити, буду відповідати
психолог онлайн
Нiна Iванiвна Уенем
цитата:
Я як та квітка яка пробивається через груду асвальту.
Співпереживала від початку написаної вами історії і хочу звернути Вашу увагу ось на що:
Переживаючи такий непростий емоційний досвід "виживання" в складних умовах Ви досі залишаєтесь на "плаву".
Ваша навичка виживання - це та опора, на яку Ви можете опиратись! Не знецінюйте свій шлях і таке важливе вміння.
Можливо, інші давно б зламались ще на початку, але не Ви! Ваша історія викликає повагу.
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Я просто знесилена надіятися лише на саму себе
Що ж, жорстока реальність. Співчуваю. Мені здається я знаю як це на власному досвіді. Чи знаєте, що вам надає сили?
психолог онлайн
Нiна Iванiвна Уенем
Доброї ночі. Співчуваю вам, ви пережили жахливі події. Шукайте групи підтримки, зараз дуже багато є безкоштовних. В цих групах підтримки, ви знайдете однодумців, людей які в такій же ситуації як ви.
Шукайте центри допомоги, там вас направлять якщо вам потрібна правова допомога, їжа, одяг, житло, гроші, і т.д. Зверніться до терапевта, опишіть свій стан, він вам допоможе медикаментозним лікуванням, або пере на праве до іншого лікаря. Все що відбулося з вами, це великий стрес для організму, вам потрібне відновлення як фізичне, так і психологічне. Психолог може бути підтримкою для вас, але дії він не зробить за вас. Бажаю вам знайти своє місце під променем сонця!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341557 для Марина Федорівна
Дякую, але депресія це і є той самий злам. Розчарування в собі та в інших теж заважає рухатися вперед. Я на такому собі плаву , нікому би не побажала. І саме головне ця "опора" вона мені болить , я б не хотіла через це проходити знов , цей досвід ну аж ніяк мені не потрібен. Окрім того, що треба раніше було усвідомити на скільки люди бувают жорстокими і байдужими до інших
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341559 для Віталія Юріївна
Знаю, що надає сили це знати , що є людина яка може пітримати в сладній ситуаціх. Просто знати , що є людина , який я не байдужа. Це не значить , що вона вирішить за мене проблеми , але просто зрозуміє , пітримає.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341562 для Надія Іванівна
Мене дивує , що ви ваажаєте, що я розраховую на допомогу у вирішенні своїх проблем завдяки іншим людям. Я про це де писала ??
І тим самим ще й надіятися на пітримку держави. Ви самі в це вірете ? Що державі зараз є діло до людини, яка не має інвалідності та ще й чохось хоче. Я зверталась до свого терапевта , вона порадила звернутися до псиголога , але маючий негативний досвіт роботою з ним , я зараз шукаю досить критично у виборі спеціаліта , який дійсно зацікавлений у результаті клієнта, а не всю відповідальність ввідає клиєнту і дає тільки рекомендації що читати
психолог онлайн
Нiна Iванiвна Уенем
Я розумію що вам важко довіряти людям, після пережитого. Є хороші люди, які допомагають один одному.
Про допомогу від держави, розумію що це крапля в морі, але хоть щось коли зовсім безвихідь, там теж бувають люди які готові допомогти, і вони знають багато, зможуть направити вас.
Всі ці кроки, допоможуть вам відчувати себе не самотньою, не одною. Повернути контроль над вашим життям.
Психотерапевт/психолог розпочне з цих кроків, розширення соціального кола, групи підтримки, плани на майбутнє.
Відредаговано автором 08-05-2023 12:28:17
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341532 для Тетяна Артеменко
Мабуть Ви единий тут психолог, якому не байдуже
психолог онлайн
Валентина, не знаю про інших, здається, спеціалісти теж відгукнулися і Вам писали. Думаю, вони теж небайдужі. Можливо, Вам зараз потрібні більш теплі стосунки, просто присутність живої людини. Менше запитань і більше підтримки. Тому й не задаю запитань. Просто хочу Вам нагадати, що Ви точно у цьому світі не одинокі, завжди поряд є люди, які можуть Вам допомогти. І ще хочу сказати, що навіть найстрашніші біди втрачають гостроту. Хоч і залишається шрам. Треба якось перетерпіти найгірші часи
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341822 для Тетяна Артеменко
Ви все вірно зркзуміли. Дякую.
Розумію що не одна працюю , спілкуюсь з людьми, але відчуття , що саме одна