моя проблема в тому що я виню себе у всьому, та не вмію сприймати критику людей
можливо ви не захочете дивитись мою проблему через мій вік але дуже хочу поради, тому що не можу впоратись сама. коли мені було 6 рокі моя мама прийшла додому з відкись, на дворі вже було темно. я пішла привітатись з момою але вона лягла спати, я пішла гратись ляльками та десь через пів години захотіла їсти. я пішла до мами та вона мені сказала щоб я йшла до тата, тато сказав йти до мами, я приходжу знову до мами та вона зі зла кидає в мене мобільний телефон, я плачу та біжу до тата, тато попросив мене щоб я посиділа в кімнаті з братом. я пішла до брата та сиділа там, але через дивні звуки вирішила подивитись через двері що там, я привідкрила двері та побачила як мама з татом б'ються, через п'ять хвилин біля нашого дому була поліція, вони поговоили та мої батьки через два тижні розвелись. після цего я завжди виню себе у всьому, в смерті кота, в тому що посварилась з подругою, та в інших ситуаціях.
з критикою людей в мене така проблема що я не вмію її сприймати, в коментарях в тік тоці я якось написала яке взуття я ношу, та коли комусь не сподобалось моє взуття мені не було всеодно, мені стало дуже сумно та я почала думати що можливо моє взуття правда жахливе. в школі мені якось сказали що я страшна, тепер я завжди прокручую той момент у себе в голові та не можу його забути, я дійсно почала вважати себе страшною.
дякую що прочитали те що я тут написала, дуже надіюсь що ви щось порадите.
Питання від: ; Вік: 13
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Ви звикли винити себе можливо тому, що так діяли з Вами батьки, скоріш за все - мати.
І ще, діти так сприймають життя: у всьому бачать власну участь, що ВСЕ через них і тільки. Такий собі егоцентризм. Але ж це не так. Кожен з людей несе свою власну відповідальність. Ваша мама - свою (за те, що була безвідповідальною і, вибачте, шлаляся з кимось там), батько - свою (що так невдало вибрав собі таку дружину). В кота - своя доля. В подружки - свій складний характер і свої вчинки. А в тих бовдурів з тік-тока взагалі невідомо що в тому глечику, який вони називають головою, але це точно не мозок. А Ви все сприймаєте серйозно, ніби це правда.
Засвойте одне важливе життєве правило: СОБІ довіряти треба БІЛЬШЕ, ніж іншим. Навіть якщо це Ваші батьки або подруги-друзі. Не кажучи вже про всіх інших. А про соцмережі взагалі мовчу)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
не можу впоратись сама
Вам действительно нужна помощь.
Но это должна быть индивидуальная психотерапия, потому что советы на форуме не решат вашу проблему, к сожалению.
Поэтому вам надо просить родителей, чтобы они нашли вам психолога для работы.
Вы можете это сделать?
Родители помогут вам?
психолог онлайн
Доброго дня. Потрібна індивідуальна робота з психологом, щоб пропрацювати це відчуття провини.
Але одне можна сказати напевне, що ви, як дитина, точно не є винною в розлученні батьків. Це збіг обставин і дорослі приймають свої рішення керуючись своїми почуттями і думками. Скоріше за все між вашими батьками вже були складні стосунки.
Сподіваюся у вас знайдеться можливість звернутися до психолога.
консультация психолога
вся вина придумана, вона не справжня. це все спосіб керувати іншими, особливо застосовуються такі прийоми у вихованні дітей та в сімейних стосунках жінками, хоча є і непоодинокі випадки, коли чоловік веде себе як базарна баба.
звинувачувати себе в чіїхось біда нечесно та не правильно. є дуже багато факторів, які не те що від нас, від людей взагалі не залежать. Як підкреслив пан Павло, з вами так поводились, вас обвинувачували в чомусь і ви звикли до цього, а тепер вбачаєте причину в собі.
досить легко ослабити кнопку маніпуляцій провиною не вийде.
є письмові вправи, які можуть допомогти. можете написати мені тут і я поясню як їх виконувати (безкоштовно)