Як і чи варто пробачати брехню про іншу жінку?
Доброго дня.
Мій коханий збрехав мені про іншу жінку. Він показував мені фото на телефоні і я випадково побачила, що в ного в закріплених чатах дівчина, яку я не знаю. Люди додають інших в закріплені чати, якщо часто спілкуються з ними, щоб вони не губилися серед інших контактів.
За рік стосунків він нікого не приховував. В нього є подруги, про яких я знаю. Тому мені стало дивно, що в нього є хтось близький, і при тому він ніколи про цю дівчину не казав. На наступний день я написала, що помітила цю дівчину і це здалося мені дивним. Він відповів, що це його кума. Я сказала, що навряд чи, бо вона підписана "Аня, дівчина від Люди Адвоката". Він відповів, що не змінює імена контактів - як одразу підписав, так вони і висять, а це його кума, вони хрестили разом дитину з минулого шлюбу. Але дівчина була підписана, як "дівчина від Люди Адвоката", з Людою вони познайомились роки 2 тому, а дитину хрестив він бо-зна коли.
Він зізнався, що це просто дівчина, почав звинувачувати мене в ревнощах, казати, що в його світі якась знайома - це норма, а в моєму кожна дівчина поруч із ним - це мутка. Це була повна брехня та несправедливість, тому що в жодного разу з мого боку не було ревнощів - я знала, що я єдина в нього. Він працює з клієнтками-дівчатами кожного дня, доторкається до їх тіл - жодного разу я нічого про це не казала. Він сказав, що ми були в адекватних стосунках, він думав, що поруч з ним адекватна людина, а тут зненацька якісь підозри з мого боку, і що що це моє питання щодо неї спровокувало його та він брехав, щоб "захистити наші стосунки, бо він мене дуже любить".
Я згадала, що місяців 10 тому, коли ми вже були з ним в стосунках, я побачила відео, де він танцює з дівчиною, обіймає її та бере її на руки. Це була подія від організації, на яку ми обидва підписані в соцмережах, я тоді випадково це побачила, але на той момент нічого не спитала, бо не думала, що маю право питати, ніби порушуючи волю людини.
Я спитала, чи це й є та дівчина, з якою він обіймався - на цей раз він не брехав. Це вона.
Я передала йому ключі від квартири, але потім повернулася - думаю, дарма. В мене сильний нервовий розлад, минулої ночі я вибігла з хати після початку комендантської і ходила по парку, як божевільна.
Він просить вибачення, каже, що любить тільки мене, але моя довіра розбита вщент. Я не знаю, що робити, і чи варто таке пробачати. Якщо так, то як? Як мені захистити себе від його маніпуляцій? Чи варто зараз поїхати від нього чи краще бути поруч?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я не знаю, що робити
Ви бажаєте зберегти з ним стосунки?
Чи ні?
Доповнення від автора
Мене хитає то в один, то в інший бік.
Думаю, що так, а потім згадую всі події, і відчуваю в собі не любов, а страшезну злість на нього. І ще мені здається, що я дурна, якщо думаю ро збереження стосунків після такого.
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Прийміть мої слова підтримки. Брехня, приховування фактів, запевнення і обіцянки - справді, вибивають з рівноваги і заважають адекватно мислити. Водночас ситуація вимагає реагування і потрібно визначатись,в усякому разі, на цей момент. От спробуємо уважніше подивитись на ваші варіанти.
Перший - чи варто пробачати? Можливо, й варто, коли є віра, що в подальшому буде без брехні. Буде довіра, щирість і повага на ділі, а не словах. Чи є така віра у вас?
Другий - як мені захиститись від його маніпуляцій? Тобто в питанні вже закладено вибухівку під стосунки. Навіщо взагалі такі взаємини, якщо стане на часі захист від маніпуляцій??? Заради чого вони тоді потрібні?
Третій і четвертий варіанти - бути поруч або поїхати. Маєте сили і витримку впоратись зі своїми почуттями, перебуваючи поруч? Звідси і витікає рішення.
Якщо поїдите - то назовсім або з метою віддалитись на певний час, щоби розібратись в собі, щоби охолонути і бути готовою на зважене рішення?
То до чого схиляєтесь на тепер?
Відредаговано автором 11-05-2023 11:32:56
Доповнення від автора
Я не знаю. В мене немає відповіді, як краще, і наразі будь-який мій крок мені здається неправильним. Я думаю, я дарма повернулася. Якщо б я не повернулася, це був би найкращий на той момент крок - я б чітко дала зрозуміти, що зі мною так не можна. А я повернулася, і тепер то нормально розмовляю з людиною, то плачу, то лаюся, то ще щось...
Доповнення від автора
І мені гірко і неймовірно прикро, тому що в нас було щасливе життя, великі плани на майбутнє, він був єдиною людиною, з якою мені хотілося мати родину, і за один день все це в мене забрали.
психолог онлайн
цитата:
наразі будь-який мій крок мені здається неправильним. Я думаю, я дарма повернулася.
Ось дивіться - ви жалкуєте щодо власного рішення з поверненням. А між тим, воно про ваше бажання зберегти стосунки. То поміркуйте з цього боку - що в тому поганого?
цитата:
Якщо б я не повернулася, це був би найкращий на той момент крок - я б чітко дала зрозуміти, що зі мною так не можна.
Необов'язково розглядати лише таку зв'язку - пішла, значить, виявила гідність і тому подібне. Ви й зараз можете піти. Ніхто ж за руки не тримає. Чи не так?
цитата:
А я повернулася, і тепер то нормально розмовляю з людиною, то плачу, то лаюся, то ще щось...
Та, звісно, емоції прориваються назовні. А як інакше, адже душа болить, плани зруйновані, очікування обнулені?!
Думаю, що поступово, з відреагуванням емоцій гніву, образи, жалю себе, з'являться передумови більш спокійного і конструктивного бачення подій і майбутніх кроків. Дайте собі на це час.
Якщо самостійно буде складно впоратись, є варіант звернутись на індивідуальну консультацію.
Відредаговано автором 11-05-2023 12:03:31
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341978 для Владимир Анатольевич
"Ось дивіться - ви жалкуєте щодо власного рішення з поверненням. А між тим, воно про ваше бажання зберегти стосунки. То поміркуйте з цього боку - що в тому поганого?"
З цього боку дійсно так - рішення залишися має під собою світлі наміри і бажання нормально жити далі разом.
Але "пішла, значить, виявила гідність і тому подібне." - хіба це не так? Мені здається, що дівчина, яка себе поважає, так би і зробила, і скоріш за все пішла б назавжди, а не залишилася. Я зараз і сама страждаю, і його змушую страждати. Він засуджує мій фонтан емоцій, те, що я то плачу і нічого не кажу, то підвищую голос і майже кричу. Цього б не було, якщо б в мене були сила волі та самоповага просто піті і не виливати на нього свій фонтан оцього негативу.
Доповнення від автора
І мені деделі здається, що він не любить мене, а просто залежний від мене.
психолог онлайн
цитата:
Мені здається, що дівчина, яка себе поважає, так би і зробила, і скоріш за все пішла б назавжди, а не залишилася. Я зараз і сама страждаю, і його змушую страждати. Він засуджує мій фонтан емоцій, те, що я то плачу і нічого не кажу, то підвищую голос і майже кричу. Цього б не було, якщо б в мене були сила волі та самоповага просто піті і не виливати на нього свій фонтан оцього негативу.
Та, звісно, можна розписуватись у власній слабкості, жаліти себе і навіть дорікати собі, мовляв, чому не вдіяла рішуче, було б краще і тому подібне. Це, взагалі, про ваші індивідуальні сособливості поводження в стресовій ситуації. Щоправда, прояв цих особливостей ні до чого не призводить. Лише до застрягання на певних емоціях і думках. Зафіксуйте цей момент та йдіть далі. Потроху опановуйте себе. Ставте собі питання, чого я хочу зараз? Що я можу для цього зробити?
цитата:
Цього б не було, якщо б в мене були сила волі та самоповага просто піті і не виливати на нього свій фонтан оцього негативу.
По всьому видно, ви собою незадоволені. От би силу волі, от би самоповагу - то я б була задоволена собою. Але ж реагуєте і вчиняєте так, як здатні на тепер. Не більше, не менше. Цей висновок треба прийняти. І рухатись далі.
психолог онлайн
Вітаю!
"Якщо б я не повернулася, це був би найкращий на той момент крок - я б чітко дала зрозуміти, що зі мною так не можна."
А варіант просто поговори, сказати, що Ви відчуваєте, коли МЧ так вчиняє, сказати, що Вам не подобається брехня та т.д. Дозволити людині бути не ідеальною та мати право на помилку. Бо виходить, якщо Ви вирішили, що Вас образили, єдиний вихід показати, що так з Вами не можна-це зібрати речі та підти.
Вам не здається, що це занадто висока планка? Такі високі вимоги у Вас й до себе?
Доповнення від автора
Доброго дня.
В нас з ним в минулому був епізод, коли чоловік перекрутив ситуацію таким чином, що що б він не зробив - все можна. Ми дуже багато про це розмовляли і я казала, що так зі мною не можна. Я не про маленькі конфлікти, а про глобальні. Казала, що я відчуваю себе ніби в нас із ним дуель, коли він так робить, що відчуваю себе не захищеною і ще багато чого. Але всі ті розмови ніби пішли в нікуди.
За добу до епізоду, який я описала вище, ми розвовляли про відвертість та чесність. Він сказав, що ясність та чесність у стосунках - це головне, і що я для нього - та людина, яка може спитати про будь-що, щоб внести ясність, а він відповість, щоб між нами були прозорість та відвертість. Ми дуже багато розмовляли за цей рік про такі речі, а на практиці ось так вийшло. І наші домовленості, моє прохання не чинити зі мною певним чином - це ніби кудись в стелю пішло, ніби то були просто слова, як фоновий шум.
Доповнення від автора
Ми не те що багато про це все розмовляли, а дуже багато.
Доповнення від автора
Він інколи ніби не чує мене, або не сприймає серйозно. Він як заведений просто повторює "я хочу бути з тобою." у відповідь на серйозні речі або мовчить, ніби він не почув мене. Я не відчуваю зворотній зв'язок.
І те, що ми можемо говорити про одне, а на практиці виходить протилежно інше, мене обурює.
Доповнення від автора
Я не кажу, що я ідеальна. Як раз навпаки - я думаю всі ці дні, що зі мною не так, чому так виходить. Мені здається, я не вмію будувати і відстоювати свої кордони і не вмію говорити про "правила користування" мною, так, щоб мене сприймали серйозно.
Я дуже багато чого начудила за останній тиждень такого, що зазвичай засуджувала в людях. Я зараз хронічно під заспокійливими, я боюся, що якщо я злізу з них і подивлюся тверезо на все, я зламаюся. Пробачте, що пишу сюди. В мене наразі немає можливості ходити на терапію, а друзям не можу розповісти про все, тому що в них на це одна відповідь - що все це було очікувано, а я дурна, бо влізла в ці стосунки. Єдина людина з нашого спіьного оточення з чоловіком, яка знає про ці епізоди, каже, що я невимовно дурна.
Доповнення від автора
І я вибачаюсь, коли я не права. Я кажу "пробач за..." і роблю це щиро. Він так не робить. Він ще купу разів скаже, що це я заслужила тим чи іншим шляхом. А коли каже "пробач", то це зазвичай "пробач, але...". Я дуже втомилася від цього - від слизькості, від якихось ігор ментальних...
Пробачте, що пишу сюди. Від того, що я це пишу кудись, а не просто ходжу думаю про це в собі, стає легше.
психолог онлайн
Будьте поруч. І думаю, варто дозволити чоловікові мати свої "незначні таємниці". Адже ваші стосунки не зіпсовані, він демонструє до Вас хороше ставлення. Думаю, треба його у цьому підтримати і допомогти йому та собі