Я завжди ‛‛голодна‛‛
Вітаю.
Я хочу схуднути. Моя вага близько 75 кг при зрості 165 см і збільшується.
Раніше якось в мене виходило привести себе за кілька місяців в дуже класну форму. Така якою я тоді стала я собі подобалась і класно почувалась в тій формі. Тоді я хотіла декому сподобатися. В результаті він мене відштовхнув. Звісно не через зовнішність. Розумію, то була дурна мотивація, але вона працювала. Зараз такої мотивації немає. Хочу мати мотивацію для себе, а для себе не виходить.
Отже, хочу пострункішати, знаю як, але реалізувати не можу.
Вчора з'їла 4 круасани, хоча збиралася їсти правильну їжу і почати займатися спортом, і думала що от завтра зранку почну.
В результаті зранку сьогодні зробила собі 5 бутербродів, з рибою, яйцями, кетчупом, ковбасою.
Потім ще доїла бутерброди за дитиною. Не була голодна, розумію що не варто, але щоб не викидати.
З початку війни дуже накинулася на солодке. Приблизно 1,5 року тому моя вага була десь 65 кг.
Я переїдаю, їм шкідливу їжу, в мене регулярно болить живіт. Не подобається мій вигляд і самопочуття.
Деколи думаю що це дурниці і не так важливо, але деколи на цьому таки зосереджую увагу.
Мені не подобається що я не можу просто нормально харчуватися, не обов'язково суто корисні продукти, не обов'язково рахувати калорії і складники, а просто їсти в міру і з повагою до свого тіла.
Я накидаюся на різну шкідливу їжу, ще я доїдаю за дітьми. Деколи не можу не з'їсти солодощі, якщо вони є в домі. Чи інші смаколики. Вибачте якщо вам це гидко, але іноді якщо я хотіла з'їсти сосиску, а її вкрав кіт, то я заберу в нього, помию ту сосиску і таки з'їм сама.
Моя мама доїдала інколи за дітьми, а ще були моменти коли навіть могла зібрати крихти зі столу і з'їсти. Мені тоді це було трохи гидко. Та зараз розумію що це могла так передатися їй пам'ять про голод, який якось пережили її батьки в своєму дитинстві.
В моїй батьківській родині в моєму дитинстві була часто така ситуація, що продукти були лише на сьогодні, було що поїсти лиш на сьогодні. А на завтра з'являлася їжа лише завтра. Були моменти коли було що поїсти лише якісь овочі зі свого городу, але переважно все ж батьки старалися дати збалансоване харчування.
Пам'ятаю один випадок з дитинства, коли я була дуже голодна, вечеря не була ще готова, і я плакала. На мене накричали, але дали хліб з маслом. Ну і якесь таке відчуття запам'яталося, що а може я не була голодна в той момент і даремно я плакала і привертала до себе увагу, а можна було дочекатися вечері.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Зараз такої мотивації немає. Хочу мати мотивацію для себе, а для себе не виходить.
Зараз взагалі ніякої мотивації худнути у вас немає, чи все ж є?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342081 для Светлана Владимировна
Не знаю чи це мотивація. Я б хотіла схуднути, щоб краще почуватися і краще виглядати. Але це часто відходить на другий план, коли я переключаюся на інші проблеми.
Ніби таки є прагнення бути в гарній формі. Я не зовсім усвідомлюю для чого. В тому плані, що можна і так як є. Деякі люди красиві і здорові і з більшою вагою, ніж в мене.
Можливо ще трохи хочеться бути такою ж чарівною, як була того разу, коли вийшло схуднути. Але підозрюю, що тоді чарівності мені додавали не так фізичні параметри, як дурний але приємний смисл для чого я це робила.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Если Ваша цель лучше выглядеть, и Вы пишите что люди и с большим весом чем у Вас могут выглядеть хорошо, тогда мотив не в этом, а в том чтоб нравится себе, что Вы можете сделать для своей внешности, кроме похудения?
"Але підозрюю, що тоді чарівності мені додавали не так фізичні параметри, як дурний але приємний смисл для чого я це робила." Что Вы тогда чувствовали когда достигли своего результата? каких Вам сейчас ощущений и чувств не хватает?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342092 для Юлия Витальевна
Для своєї зовнішності я можу більше доглядати за шкірою, волоссям, робити макіяж, укладку, підбирати більш вдалий одяг і аксесуари, навчитися ходити, рухатися тримати поставу більш впевнено, плавно, граційно.
Я була закохана і хотіла подобатися чоловіку. Коли я стала більш стрункою я пишалась собою, що я так можу і вважала себе красивою, класною. І в тому процесі я бачила чіткий конкретний смисл своїх дій:я стану гарною і стрункою-я йому сподобаюся-він скаже мені компліменти - я буду почуватися класною і впевненою. Найбільше не вистачає зосередженості, впевненості, сенсу і наповненості життя. Там була якась ейфорія, насолода. Зараз таке не спрацює, тому що після того була поразка, розчарування, і я той період по іншому оцінюю. Тобто я вже не буду закохуватися і старатись сподобатися якомусь чоловіку, бо знаю що результатом буде розчарування і класною я себе не відчую.
психолог онлайн
С вашим запросом нужно работать комплексно - с одной стороны, диетолог/нутрициолог, который научит вас правильно питаться. Когда есть сытная еда, то круассан уже просто не лезет и не особо хочется.
С другой стороны, огромная часть работы это работа с психотерапевтом, индивидуально.
Нужно разобраться с тем, что вы заедаете, как ваша жизнь вообще организована - есть ли место для других удовольствий, кроме еды?
Чувствуете ли вы, что фигура и внешность это не вся вы, а лишь малая часть?
Чувствуете ли вы себя интересной, ценной, привлекательной даже с лишним весом?
Плюс полезно в целом было бы разобрать ваши отношения с едой и ваш детский опыт (вы упоминаете про голод)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342104 для Валентина Михайловна
Дякую за відповідь. Мені здається, що солодке мені влізе скільки завгодно не залежно від того, що я з'їла перед тим. Багато разів було переїдання цукерками після митного обіду...
Я взагалі практично не отримую задоволення від життя, постійно спішу і ледь справляюся. Навіть смачненька їжа в цій спішці не дуже в задоволення, але не їсти не можу.
Привабливою себе зараз не відчуваю, я б охарактеризувала себе як Непомітна.
Вважала себе красивою коли мені це показував чоловік, який мені подобався.
психолог онлайн
цитата:
Я взагалі практично не отримую задоволення від життя, постійно спішу і ледь справляюся.
Вот ключевое.
Вам именно с этим нужно работать.
А на данный момент сладкое ваше единственное удовольствие в жизни. И вы хотите забрать у вас последнее, что хоть как-то радует вас. Конечно, это нереально и психика будет до последнего сопротивляться.
Поэтому рекомендую индивидуальную работу с психотерапевтом. Тогда и заедания будут уходить
психолог онлайн
Доброго дня!
Я дуже Вас розумію, адже для жінки, насправді, вольові зусилля не дуже природнє явище. Тому шлях примусової відмови від їжі стовідсотково не спрацює. Так само, як насправді, і якась зовнішня мотивація. Мотивація швидко зникне, як стосунки з хлопцем, а потреба так само залишиться. Бо насправді, переїдання - це ще й "заїдання" стресів. Не просто ж так з початком повномасштабної війни їсти стали в рази більше... Схильність до переїдання - це глибше, аніж нам здається. І пов'язане з рефлексами та глибоко прихованими інстинктами та бажаннями, які ми не можемо задовольнити і задовольняє о у такий руйнівний спосіб.
Окрім того, любов до солодкого - це нормально для жінки впринципі. Адже - саме солодке несе енергію щастя, яка так необхідна. Інша справа, що потрібно знати, коли саме можна наїдатися солодким, щоб собі не шкодити.
Я правильно зрозуміла - у Вас є діти, але немає подружніх стосунків? Тобто, чоловіка? І як давно?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342107 для Валентина Михайловна
Дякую. Я завжди думала в першу чергу варто розібратися з тілом, бо це база, а потім вже все решта🤔
психолог онлайн
Наоборот - тело придет в порядок, когда вы приведете свою душу и эмоциональное состояние в порядок
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Можливо вам і вага потрібна, щоб бути умовно "помітною")
Звісно у вашому запиті багато компонентів - що на що впливає, ви їх вигрузили сюди. І дитинство, і досвід мами, і пам'ять поколінь, і вашу мотивацію, заради хлопця,і відсутність радості, і те, що ви живете в спішці і не відчуваєте себе помітною.
Все є правда. Лише як ця правда впливає на вас прям зараз? І правда, що ви хочете схуднути сьогодні? Бо мені з тексту не дуже це зрозуміло.
Рекомендую вам працювати індивідуально з психотерапевтом.
психолог онлайн
А що б Вам хотілося? Не обмежувати себе в їжі? так спробуйте, подивитесь, що вийде. Можливо , вага сама відрегулюється. А якщо ні, то буде, як є
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342147 для Тетяна Артеменко
До речі, так. Я б хотіла просто спокійно їсти і не паритись про це.
Зразу думаю що я так наберу 200 кг, захворію і вмру
психолог онлайн
Не надо спускать все на тормозах и как будет так будет. Потому что заработаете куча болячек, скорее всего, и дальше вернетесь к той же теме, но с бОльшими проблемами.
Решайте уже сейчас
психолог онлайн
цитата:
Не знаю чи це мотивація
К сожалению, все перечисленное вами не относится к той мотивации, которая поможет
цитата:
схуднути
Поэтому вам будет необходимо работать с психологом в индивидуальном формате (так как самостоятельно и с помощью форума ваша проблема не может быть решена).
цитата:
Я б хотіла просто спокійно їсти і не паритись про це.
К сожалению, так не получится. Потому что более эффективным способом снижения веса является правильно подобранное питание (диетологом). И при наличии соответствующей мотивации (которую можно найти с помощью психолога) это даст даже более лучший результат, чем занятия спортом.
цитата:
Моя вага близько 75 кг при зрості 165 см і збільшується.
Таким образом, если вы хотите сбросить, например, 10 кг, то для этого вам потребуется 2,5-5 месяца работы с диетологом (в норме за неделю снижают вес на 0,5 - 1 кг) и 2 месяца - с психологом (8 психотерапевтических консультаций).
И в дальнейшем вы уже сможете держать вес самостоятельно, при наличии правильно подобранного питания и соответствующей мотивации.
Відредаговано автором 13-05-2023 03:56:45
психолог онлайн
Доброго ранку "я"!
Вже неодноразово впевнювалася, що коли людина "не помічає" якоїсь інформації, це якраз і торкається того, що є, насправді, "корінням" самої проблеми. Питання, які ставляться, не є тривіальними, а стосуються дуже щільно самої проблематики. Якщо ж їх "не помічають", саме там і криється першопричина... Так діє наша підсвідомість, намагаючись приховати, щоб вберегти нас від нас самих, але цим самим заганяє проблему ще глибше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342177 для Светлана Владимировна
Зрозуміла. Дякую за конкретику по справі! 🔥💪
психолог онлайн
"До речі, так. Я б хотіла просто спокійно їсти і не паритись про це. Зразу думаю що я так наберу 200 кг, захворію і вмру". - Точно не вмрете