Боюсь розказати хлопцю про свої проблеми
В мене є психологічна травма, щодо батька . Його мало було у мому житті і тепер, коли я виросла ці всі образи перейшли на мої відносини і на мого хлопця . Через те ,що я не отримувала уваги від батька я потребую її завжди від хлопця . Хлопець дуже мене кохає і я його, уваги приділяє нормально але мені завжди все мало і мало . У всіх сварках завжди я провокатор . Він якось пробує знайти підхід до мене ,але не розуміє чому зі мною завжди таке відбувається і чому я завжди так поводжусь . Мені хочеться розповісти йому . Здається , що стане краще ,якщо розповім і він буде знати можливо чому така поведінка . Дуже хочеться розповісти , але…. Я відчуваю сором і страх . Як бути ? Чи варто все таки розповідати ?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Через те ,що я не отримувала уваги від батька я потребую її завжди від хлопця .
Цікаво, що ви усвідомлююте цей взаємозв'язок. А ви хочете з цим моментом щось робити?
цитата:
Здається , що стане краще ,якщо розповім і він буде знати можливо чому така поведінка .
Як мінімум чесно по відношенню до хлопця.
цитата:
відчуваю сором і страх
За що сором і чого ви боїтеся?
психолог онлайн
Якщо ви відчуваєте бажання розповісти своєму хлопцю про свої проблеми, можете спробувати зробити це поступово, зважаючи на його реакцію. Можна розпочати з коротких історій про свої відносини з батьком, і дивитися, як він реагує. Важливо також зважити на те, що це може бути непростим для нього слухати, тому слід бути готовою до різних реакцій.
Також, важливо звернути увагу на свої внутрішні почуття та емоції. Якщо ви відчуваєте страх і сором, то вам слід проаналізувати, звідки вони походять. Можливо, у вас є якісь переконання або страхи, що заважають вам відкритися. Важливо розібратися з цими почуттями та діяти відповідно до ситуації.
психолог онлайн
Доброго дня, Ольга!
цитата:
Я відчуваю сором і страх .
Сором - це почуття провини та страх.
Ви почуваєтеся винною, у чому? Та чого ви боїтеся?
психолог онлайн
Доброго ранку, Олю!
цитата:
БОЮСЬ РОЗКАЗАТИ ХЛОПЦЮ ПРО СВОЇ ПРОБЛЕМИ
Заголовок теми сприймається однозначно, чого не скажеш про зміст.
Аспект перший. Наявні проблеми ви пов'язуєте з батьком, точніше з його майже відсутністю у вашому дитинстві і подальшому житті. Скоріше за все ви праві, але не в усьому. Немає в природі буквального каузального зв'язку з чимось або кимось в ранні періоди життя людини з її актуальними проблемами. На вас впливало багато чинників і факторів. Наприклад, поведінка матері, її слова про батька, дідусі і бабусі, брати і сетри, однолітки, вихователі і вчителі... Може лише відрізняти вагу впливу того чи іншого чинника.
Це я розвовідаю заради об'єктивності. І зовсім не применшую необхідність пропрацювати напрямок відносин з вашим татом. В будь-якому випадку це піде вам на користь.
А тепер щодо ваших питань
цитата:
Дуже хочеться розповісти
але
цитата:
Я відчуваю сором і страх . Як бути ? Чи варто все таки розповідати ?
Пропоную зазирнути вглиб себе і дади відповідь - на що сподіваєтесь, відкрившись хлопцеві? Які саме деталі та обставини власної історії варті розповіді, а які ні?
Відредаговано автором 13-05-2023 09:31:30
психолог онлайн
Доброго вечора!
У мене до Вас питання.
А для чого Вам так потрібно розповісти про свої проблеми своєму хлопцю? Щоб що? Що Ви хочете отримати у відповідь від нього? На яку реакцію очікуєте? Що це може Вам дати? І що саме лякає?