Шукаю спеціаліста
Шукаю спеціаліста, який готовий працювати з моєю хронічною депресією, прокрастинацією, нездатністю до виконання планів.
Щоб допоміг мені з інтеграцією у суспільство.
Щоб не знецінював мій стан та особливості.
У мене є діагноз від психіатра та призначена схема лікування.
Якщо є терапевти з психіатричною освітою, будь ласка, допоможіть зкорегувати наявне медикаментозне лікування.
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Ирина Терещенко
Добрий ранок!
Ваш запит цілком зрозумілий і, напевно, виправданий відносно ситуації, що склалася. Проте його варто, на мою думку, дещо уточнити.
Почнемо з останнього. Ви виявили зацікавленість в терапевті з психіатричною освітою, аби він скорегував наявне медикаментозне лікування. От чому Ви вирішили, що потрібні зміни щодо лікування препаратами? Вас щось не влаштовує? Це перше.
А друге - якщо вже співпрацюєте з психіатром, який ставив діагноз і призначав лікування, то за логікою маєте з ним обговорювати наявні питання і проблеми. Він же, так би мовити, Вас веде. Але ж Ви цього не робите? Питання, чому?
цитата:
Щодо пошуку спеціаліста. Знову питання - на Вашу думку, як себе мають поводити психологи, прочитавши цей пост? Які у Вас очікування?
Вважаю, що у Вас є можливість ознайомитись з профілем психолога на цьому сайті і отримати вичерпну інформацію. Побачити його кваліфікацію, відгуки колег, присутність в обговоренні тем на форумі і таке інше.
Згідно з правил цього ресурсу, спеціалісти не мають етичного права себе пропонувати потенційним клієтам. На щастя, більшість колег, дотримується цієї норми, правда, за невеличким виключенням. Ну то їхні особливості і вади. Загальної погоди вони не роблять.
Відредаговано автором 13-05-2023 09:14:29
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброе утро!
Скажите, а как давно Вы болеете и после чего это началось ? Если Вам диагноз поставил психиатр, то Вы должны быть готовы к длительной терапии . Вы можете выбрать на сайте себе специалиста, почитайте анкету и как Вам будет откликаться специалист . Вы можете попробовать у разных специалистов и выбрать , к кому будет лежать душа
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342198 для Владимир Анатольевич
Що з написаного вище спонукало вас давати таку розгорнуту відповідь? Вам здається, що я чогось не розумію?
Я шукаю людину, яка вміє працювати з моєю проблемою та зможе збудувати стратегію роботи. Мені потрібна допомога терапевта. Я бачу що бажання виявити розуміння у вас немає. Тому якщо це не ви - то не витрачайте свій і мій час. Дякую.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342202 для Ольга Владимировна
Болею давно. Спасибо.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Скажите, пожалуйста, какой диагноз вам поставил психиатр?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342205 для Светлана Владимировна
Депрессия
психолог онлайн
Обычно терапевт работает вместе с врачом психиатром, который корректирует медикаментозно , а по мере улучшений в процессе терапии , может пересматривать лечение. Есть различные формы депрессии и ее лечение требует времени, но, в любом случае, Вы будете сами чувствовать , есть ли изменения в процессе работы или нет
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342208 для Ольга Владимировна
Вы работаете с таким? Есть опыт и результативные случаи терапии?
Мне нужен специалист, имеющий конкретный опыт и кто может мне помочь, а не советы.
психолог онлайн
цитата:
Депрессия
Лечение депрессии - это комплексный процесс. Чаще всего медикаменты назначает психиатр, а психотерапию проходят с психологом. Или можно обратиться к врачу-психотерапевту.
Рекламировать себя прямо на сайте нельзя. Можно только предложить варианты решения проблемы и тогда уже заявить о себе.
Но чтобы вам что-то предлагать, надо иметь больше информации.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342212 для Светлана Владимировна
Понятно.
психолог онлайн
Добрий день!мені буде дуже цікаво досліджувати разрм з Вами феноменологію Вашого стану.Запрошую!
консультация психолога
я маю особливе бачення стосовно депресій. я проти їх медикаментозного чи будь якого іншого лікування. для мене депресія це не хвороба, а стан організму коли відключаються всі задоволення (окрім мінімальних щоб не забути їсти, пити інколи спати), для того щоб вирішити ті проблеми, які були компенсовані іншим способом. я вбачаю хронічний стрес причиною того, що що ви говорите хронічна депресія.
на прикладі поясню іншими словами: те, що легко зробити з уроків діти роблять охотно, а те що важко і не виходить відтягують, а давай я краще пол помию, посуду, а я потом зроблю, я їсти хочу, я пісять хочу чи ще щось, щоб не робити складні уроки. потім настає вечір і хтось із батьків вимикає світло скірь, крім кімнати дитини, на стіл кладеться ремінь і доки уроки не будуть зроблені, ніхто не встає зі столу.
так само діє наш організм, щоб ми не компенсували стрес іншими перемогами чи задоволеннями, а вирішували ту проблему, яка вже затяглась
Відредаговано автором 14-05-2023 14:39:35
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342290 для Голубєва Тетяна
Дякую, як мені знайти вас?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342297 для Євгеній Мишенко
"для мене депресія це не хвороба"
Учите матчасть.
психолог онлайн
Viber,WatsAp,Telegram 0505285554
консультация психолога
цитата:
Реакція на відповідь № 342297 для Євгеній Мишенко
"для мене депресія це не хвороба"
Учите матчасть.
Бажаю скорішого одужання
Доповнення від автора
"Viber,WatsAp,Telegram 0505285554"
?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342347 для Євгеній Мишенко
І вам не хворіти!
психолог онлайн
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 342290 для Голубєва Тетяна
Дякую, як мені знайти вас?
Натисніть будь-ласка "зв'язатися з психологом "або ж пишіть у Viber/WatsAp 0505285554
психолог онлайн
Добрий вечір.
В правилах форума пряма реклама фахівцями заборонена. Тим паче надання власних контактів у відкритих повідомленнях.
Всі дані психологів є у їх анкетах.
У вас є можливість/сили/інтерес знайомится з анкетами психологів?