Чому я до цього дійшла? Мені важко з цим жити, що не візьму в руки зразу йду їх мити
Доброго дня! Я боюсь постійно бути грізною, мільйон разів мию руки, боюсь сходити в туалет щоб не бути грязною! Як мені бути? Що робити?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Добрий день. Як давно це почалося? Що сталося у вашому житті?
цитата:
Що робити?
Консультація психіатра, робота з психотерапевтом.
психолог онлайн
Доброго дня!
"Доброго дня! Я боюсь постійно бути грізною, мільйон разів мию руки, боюсь сходити в туалет щоб не бути грязною! Як мені бути? Що робити?"
Чого саме ви боїтеся в бруді?
Що може трапитися для вас, якщо ви трішки станете брудною?
Доповнення від автора
4 роки назад я дуже схудла, хотіла бути худою, хоча максимальна моя вага була 53 кг при рості164, мала нервову анорексію, і припинились місячні, так це і з’явилось , до тепер я боюсь набрати вагу, боюсь бути грязною, недовитиратись в туалеті, якщо раптом щось на трусах грязне викидаю труси! Боюсь до чогось доторкнутись бо будуть грязні руки, що мені робити? Я не можу з цим жити! Пів життя йде на миття
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір. Ви до цього дійшли, щоб сконцентрувати всі свої інші страхи в одному - не помити руки. Це допомагає відволіктись від усього тягаря інших страхів і таким чином намагатися тримати контроль над страхами, спроектувати іх у щось конкретне: "Чого я боюся? - Не помити руки. Що я можу з цим зробити? - Помити руки."
Ілюзія контролю, але страхи не зникають
Доповнення від автора
Як бути? Як розібрати ці страхи що робити?
психолог онлайн
Наталия Горская
Ці страхи виникли не всі одразу, тому і розібрати їх можна не всі одразу, а поступово крок за кроком на психотерапії.
І головне, не впадайте у відчай, не все так погано, як Вам це здається зараз. Усі ці страхи - у Вашій голові
психолог онлайн
цитата:
4 роки назад я дуже схудла, хотіла бути худою
Ваша історія потребує комплексного дослідження і, скоріш за все, лікування.
Що сталося у вашому житті 4 роки тому і як це впливає на сьогодення. Це запит на тривалу роботу з психотерапевтом.
Щодо ваших навязливих дій та думок - це, скоріш за все, має коригуватися медикаметозно. Лікування назначає після діагностики психіатр.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Як мені бути? Що робити?
Додам трохи до того, що вже зазначили колеги. Треба лікуватись (психіатр - спочатку до нього; потім, скоріше за все, до психолога). Отже спочатку ліки, що вгамовують тривожність. Це дасть змогу разом з психологом досліджувати природу і причини розладу. Потягнете за ниточку - який був мотив схуднути 4 роки тому, за ради чого і для кого? І так поступово пройдете шлях усвідомлення свого робочого способу втілення бажань і потреб. Мені здається, що цей спосіб несе в собі багато хибного і тому потребує корекції.
Також тоді, очевидно, ви не сприймали себе. На жаль. Отже потрібно буде навчитись себе цінувати і поважати.
Вірте - проблема підлягає подоланню. Важливо, аби було бажання долати.
Відредаговано автором 16-05-2023 09:35:28